Gjest Gjest Skrevet 23. desember 2005 #1 Skrevet 23. desember 2005 Hører på den nye cden, og det slår meg hvor fantastisk stemmen hennes er. Blir helt bergtatt. Andre som er enige?
Gjest 2324 Skrevet 23. desember 2005 #2 Skrevet 23. desember 2005 (endret) Ja, stemmen hennes er veldig fin. I og med at hun har solgt brukbart med CD'er vil jeg tro at det er mange som synes det.. Endret 23. desember 2005 av Milah
Trampe Skrevet 23. desember 2005 #5 Skrevet 23. desember 2005 Helt enig! Jeg liker stemmen hennes veldig godt. Jeg synes også at musikken hennes skiller seg litt ut i den store mengden, sangene hennes er fine
nostalgia Skrevet 24. desember 2005 #6 Skrevet 24. desember 2005 Enig med alt som har blitt sagt her før, flotte sanger, nydelig stemme... :)
Gjest Jalileh Skrevet 25. desember 2005 #8 Skrevet 25. desember 2005 Liker henne godt ja. Stemmen er nydelig...ingen tvil om det. sangene også. Dessuten..hun har så nydelige øyne. har dere sett henne når hun synger? Ser ut som om øynene hennes gråter.
Gjest Aloha Skrevet 26. desember 2005 #9 Skrevet 26. desember 2005 Enig med alle her, hun er en fanatastisk sangerinne. Begge albumene er nydelige, både "Call off the search" og "Piece by piece". Gleder meg til konserten i mars.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå