AnonymBruker Skrevet 16. februar 2023 #1 Skrevet 16. februar 2023 Jeg er absolutt utadvendt, godt humør, kan snakke både fortrolig, om seriøse ting og å tøyse og bruke humor. Jeg vil si jeg er flink til å lytte. Jeg kan godt ta noe ordet i større grupperinger, men jeg har ikke behov for å være den som snakker høyest og får mest oppmerksomhet… hvilken type liker dere menn? Har jeg noe sjans, eller burde jeg braute mer?! Anonymkode: f1e9c...193
GrønnNellik68 Skrevet 16. februar 2023 #2 Skrevet 16. februar 2023 (endret) kvinne her men min erfaring er at de damene som er mest utadvendt og frempå med en mann er de som vinner. Er man stille og ikke gjøre så mye ut av seg i konkurranse med en brautende dame så vinner hun. Hvertfall slik jeg har opplevd det opp igjennom. Endret 16. februar 2023 av GrønnNellik68 7 2
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2023 #3 Skrevet 16. februar 2023 Nei takk. Damer som lager for mye lyd og gjør for mye ut av seg er bare slitsomt, i alle sammenhenger. Da er det bedre uten. Anonymkode: 25689...5fb 9 1 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2023 #4 Skrevet 16. februar 2023 Tror det er individuelt. Eksen min (vi er gode venner den dag idag), forteller meg ofte om damene han treffer. Og ikke sjelden dropper han dem fordi de blir "for mye". Han kan ikke fordra høylytte folk. Kanskje har det noe med at han er en rolig person selv, ikke vet jeg. Men valget hans har så og si utelukkende falt på de roligere damene. Anonymkode: 581d9...e09 3
Friluftsmann70 Skrevet 16. februar 2023 #6 Skrevet 16. februar 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Jeg er absolutt utadvendt, godt humør, kan snakke både fortrolig, om seriøse ting og å tøyse og bruke humor. Jeg vil si jeg er flink til å lytte. Jeg kan godt ta noe ordet i større grupperinger, men jeg har ikke behov for å være den som snakker høyest og får mest oppmerksomhet… hvilken type liker dere menn? Har jeg noe sjans, eller burde jeg braute mer?! Anonymkode: f1e9c...193 Liker klart best de som er utadvendte, godt humør, snakker og kan lytte. Du høres perfekt ut. 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2023 #7 Skrevet 16. februar 2023 Jeg liker introverte kvinner. Anonymkode: 8ceb3...1e1 5
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2023 #8 Skrevet 16. februar 2023 Det er vel forskjell på å være "brautende" og det å være sosial. For de kvinnene som er veldig "på" merker jeg mange menn skygger. Noen synes det er fint Men, jeg er sosial, jeg har ikke noen behov for å være i sentrum eller holde folks oppmerksomhet. Men, jeg er med i samtalene, jeg snakker om både politikk, bøker, ting i nabolaget og diverse andre ting som interesserer meg. Til tider kan jeg nok sikkert være morsom også. -Deler historier, og byr på meg selv. Og ja, jeg tror jo "vi" tiltrekker oss flest folk. Altså ikke bare menn. Men, det er jo en fordel, om folk liker og snakke med deg, å har det hyggelig i ditt selskap. Altså, såklart.. Er man bare stille, så blir det jo litt vanskelig og vite hvem du er Anonymkode: 62f67...ca1 3
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2023 #9 Skrevet 16. februar 2023 Friluftsmann70 skrev (9 minutter siden): Liker klart best de som er utadvendte, godt humør, snakker og kan lytte. Du høres perfekt ut. Men, det er vel en grunn til at TS har laget akkurat denne tråden? Jeg tipper hun er en av de stille jentene som sier de er "utadvendte" men snakker kun med sidepersonen, men får kanskje ikke til å holde på den personens oppmerksomhet over lengere perioder eller ? Mulig jeg tar feil. men jeg tenker jo at det er en grunn til at denne posten er laget. Og ja, jeg vil tro at det kan være litt fint å prøve og by litt mer på seg selv. Jeg føler at mange av de veldig stille, som jo er fine å snakke med. Føler at de "trenger" seg på om de skal fortelle en historie til hele bordet, eller de føler seg litt brysomme på sett og vis. Enkelte ganger føles det litt vanskelig å skulle snakke med slike, det er som om man prøver og treeeeekke de ut. 😅 Og for de som ikke er veldig sosiale selv, blir det nok enda vanskeligere, så da velger de heller noen, som fører samtalene igang. Det blir mer behagelig. Anonymkode: 62f67...ca1 3
Friluftsmann70 Skrevet 16. februar 2023 #10 Skrevet 16. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Men, det er vel en grunn til at TS har laget akkurat denne tråden? Jeg tipper hun er en av de stille jentene som sier de er "utadvendte" men snakker kun med sidepersonen, men får kanskje ikke til å holde på den personens oppmerksomhet over lengere perioder eller ? Mulig jeg tar feil. men jeg tenker jo at det er en grunn til at denne posten er laget. Og ja, jeg vil tro at det kan være litt fint å prøve og by litt mer på seg selv. Jeg føler at mange av de veldig stille, som jo er fine å snakke med. Føler at de "trenger" seg på om de skal fortelle en historie til hele bordet, eller de føler seg litt brysomme på sett og vis. Enkelte ganger føles det litt vanskelig å skulle snakke med slike, det er som om man prøver og treeeeekke de ut. 😅 Og for de som ikke er veldig sosiale selv, blir det nok enda vanskeligere, så da velger de heller noen, som fører samtalene igang. Det blir mer behagelig. Anonymkode: 62f67...ca1 Helt enig at det er viktig å by på seg selv. Men viktig å være seg selv. TS spør vel fordi hun er usikker, er hun bra nok. Ut fra hva jeg leser er hun å oppfatte som veldig bra. 2
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2023 #11 Skrevet 16. februar 2023 Jeg er en veldig åpen person, men er introvert og veldig sjenert (spesielt rundt menn). For meg er det et handikap og det gir meg dårlig selvtillit at jeg er sånn, men jeg opplever ofte at menn kan bli helt på tuppa etter meg når jeg stirrer ned i gulvet og unngår øyekontakt. De sier jeg er nydelig og mister utrolig nok ikke interessen. Anonymkode: 919b5...7ca 2
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2023 #12 Skrevet 16. februar 2023 Liker fine damer. Om de er brautende eller ikke spiller overhodet ingen rolle Anonymkode: a94d0...8d0 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2023 #13 Skrevet 16. februar 2023 Friluftsmann70 skrev (2 minutter siden): Helt enig at det er viktig å by på seg selv. Men viktig å være seg selv. TS spør vel fordi hun er usikker, er hun bra nok. Ut fra hva jeg leser er hun å oppfatte som veldig bra. Bra nok er hun jo såklart!... Men, det var ikke spørsmålet til TS. Hun spør jo om hun bare skal "gi opp", for hun føler at hun kommer til kort for de "brautende" kvinnene. Jeg vil tippe at hun hadde kalt meg for brautende. 🤣 Men, det er jeg ikke, jeg er sosial, og jeg er ikke "for mye" jeg har en god sosial intelligens. Jeg leser folk lett å tilpasser meg. Men, mitt tips er vel og heller prøve å utfordre seg selv litt. Snu litt på det, du er mer brysom ved å gi lite av deg selv i en sosial setting enn du er ved og gi av deg selv. Du trenger ikke å rope høyest, men vær med. Kaste ball. Dukker det opp en morsom historie, del den For jeg kjenner flere slike kvinner. Mange av de har vært mine beste venner (Det er jo veldig kjekt, for jeg får de jo med i sosiale settinger, de kan lene seg på meg om de har følt seg ukomfortabel osv.. ) Anonymkode: 62f67...ca1 2
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2023 #14 Skrevet 16. februar 2023 De liker bare damer som grynter høyt Anonymkode: 5305d...816 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2023 #15 Skrevet 16. februar 2023 Bratutende og høylytte damer synes jeg bare er slitsomme. Men smaken er som baken. Anonymkode: b3a1c...d45 2 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2023 #16 Skrevet 16. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er absolutt utadvendt, godt humør, kan snakke både fortrolig, om seriøse ting og å tøyse og bruke humor. Jeg vil si jeg er flink til å lytte. Jeg kan godt ta noe ordet i større grupperinger, men jeg har ikke behov for å være den som snakker høyest og får mest oppmerksomhet… hvilken type liker dere menn? Har jeg noe sjans, eller burde jeg braute mer?! Anonymkode: f1e9c...193 Brautende damer tiltrekker seg flere menn fordi de er lettere å ta kontakt med. Å gå bort til en introvert dame er en større utfordring, og noe man gjerne dropper selv om man egentlig har lyst. Anonymkode: 2328a...d1b 2
makkapakka Skrevet 16. februar 2023 #17 Skrevet 16. februar 2023 Jeg stikker meg bort når hordene og de brautende damene kaster seg over mannen, problemet er bare at mannen sliter seg løs og kommer løpende etter meg istedenfor. 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2023 #18 Skrevet 16. februar 2023 Å være brautende som dame så tenker jeg at hun er som en av gutta. Sitter bredbeint, ler høyt, forteller groviser og bælmer øl når hun ser fotball på puben. Anonymkode: f8ce0...02d 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2023 #19 Skrevet 16. februar 2023 Etter hva jeg har hørt og observert er det en del menn som ikke liker maskulin energi fra kvinner som å ta plass, snakke høyt osv men jeg syns du bør være deg selv Anonymkode: 726bf...0d2 3 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2023 #20 Skrevet 16. februar 2023 Digger damer med humor så hun må gjerne "braute" litt om hun har en direkte type humor. Om det er en mer underfundig humor så blir det bare rart om noen brauter frem underfundigheter. Anonymkode: e8bae...8ea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå