AnonymBruker Skrevet 16. februar 2023 #1 Skrevet 16. februar 2023 Jeg er inne på Zalando og ser på størrelseguiden, og ser jo der at størrelsene der er forskjellig fra andre klesbutikker. Jeg skal kjøpe str 44 som er str L i noen andre butikker, men her inne viser det at str 44 er str xxl. Jeg har ikke handlet noe der inne ennå og jeg vil spørre dere som handler klær på Zalando om det er riktig av meg å gjøre det? Anonymkode: d4056...37f
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2023 #2 Skrevet 16. februar 2023 Zalando har jo ørten merker. Et merke har ikke egen størrelse bare fordi det selges på Zalando. Kjøper du Adidas på Zalando så er det likt i størrelse der som i hvilken som helst annen butikk du kjøper det. Men når det er sagt, så kan L i ett merke være større i størrelsen enn L i et annet merke, men det har ikke noe med butikken det kjøpes i å gjøre. Anonymkode: 2bcaa...8b0 5
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2023 #3 Skrevet 16. februar 2023 Spørs på merket, helt umulig å vite på forhånd. Etter hvert som man handler der inne så kommer de med størrelsesanbefalinger, ut ifra tidligere kjøp. Må bare prøve seg fram 😊 Anonymkode: f697b...2a6 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2023 #4 Skrevet 16. februar 2023 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Jeg skal kjøpe str 44 som er str L i noen andre butikker, men her inne viser det at str 44 er str xxl. 44 er xxl i Norge. Det er 40 som er L I Italienske str er norsk 40 lik 44 Anonymkode: 2b28d...99c
Perelandra Skrevet 16. februar 2023 #5 Skrevet 16. februar 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): 44 er xxl i Norge. Det er 40 som er L I Italienske str er norsk 40 lik 44 Anonymkode: 2b28d...99c Det kommer helt an på merket eller butikkjeden. Som jeg skrev i en annen tråd tidligere i kveld, er XXL størrelse 44 hos Match, men 50/52 hos Lindex Skal du handle hos Zalando, må du ta utgangspunkt i størrelsene til det merket du skal handle. For noen merker er både produsenstørrelse og EU-størrelse oppgitt. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå