Gå til innhold

Gammal røy nærmere 50 blei så kåt at hun ikke visste hvor hun skulle gjøre av seg

Anbefalte innlegg

Skrevet

dere; jeg må bare få skrive av meg dette. Den gamle røya er nemlig meg. Ikke hatt sex på fleire år, og trudde faktisk at lysta hadde forsvunni for evig og alltid. 

Så reiste jeg på ferie da, her forleden. Og der... som lyn fra klar himmel.. fatter ikke helt hva som skjedde.. men jeg reagerte fra topp til tå på en mann som jeg dessverre "måtte" forholde meg til hver dag av ferien. Han var faktisk ikke noe voldsomt pen - normalt utseende vil jeg si. "Mannen i gata" utseende.

Men blikket og øynene var til å smelte av. Smilet, stemmen.. åh... milde himmel...

Omstendighetene gjorde at jeg ikke kunne bli nærmere kjent med ham -  irl -  kan man vel si.

For, fy flate hvilke heftige fantasier jeg hadde (og til en viss grad fremdeles har) om oss to sammen! De var så intense at det er nesten så jeg frykter at han må ha merket flodbølgen. Turte til dels ikke å se ham i øynene dagen etter. 

Det finnes vel knapt noe som er sterkere enn en fullskala orgasme. 

Men spørsmålet er vel nå; hvordan kan jeg slutte å være så sammenbitt og firkanta her hjemme? Være litt mer åpen for evt. romanser.  .. tja... Annen mulighet er jo å vente på at erindringene blekner og alle "forbudte" følelser stenges av igjen. Kanskje enklest (og mest sannsynlig). 

Takk for at du leste. Det hjalp allerede litt å få skrive om det. 

Anonymkode: e960a...9b6

• Hjerte 13
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så herlig, kjenn på den deilige følelsen det er, å kjenne lysten og kåtskapen. 

Hvorfor er det så mange som undertrykker sine seksuelle tanker og lyster. 

Foreslår du dyrker seksualiteten, leser om sex, noveller. Vær åpen for andre tanker. Ikke fordøm andre, eller dine egne tanker. Det er så mye godt å glede seg over, dersom man bare tar vare på seksualiteten. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Deilig kvinne du er 🥰

Hilsen mannen i gata (40).

Anonymkode: 27c67...dbf

• Liker 4
  • Hjerte 1
Skrevet

Ferie er en god ramme for erotikk :)  Avslappa, litt anonymt, skal ikke stresse med klesvask, oppvask og kjøring, og ikke skal du opp tidlig dagen etter.... Her hjemme er det alltid noe på programmet: Jobb, unger, møter og mas. Det er ikke så sexy.
Vi holder hellige de stundene vi rydder for å møtes, vår egen lille boble, en pause fra hverdagen.
Jeg tror det spiller en rolle hvilket hverdagsliv man lever, og hva man makter og hva som gjør deg vellystig.

Godt å få en sånn heftig oase i livet for deg :)

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

dere; jeg må bare få skrive av meg dette. Den gamle røya er nemlig meg. Ikke hatt sex på fleire år, og trudde faktisk at lysta hadde forsvunni for evig og alltid. 

Så reiste jeg på ferie da, her forleden. Og der... som lyn fra klar himmel.. fatter ikke helt hva som skjedde.. men jeg reagerte fra topp til tå på en mann som jeg dessverre "måtte" forholde meg til hver dag av ferien. Han var faktisk ikke noe voldsomt pen - normalt utseende vil jeg si. "Mannen i gata" utseende.

Men blikket og øynene var til å smelte av. Smilet, stemmen.. åh... milde himmel...

Omstendighetene gjorde at jeg ikke kunne bli nærmere kjent med ham -  irl -  kan man vel si.

For, fy flate hvilke heftige fantasier jeg hadde (og til en viss grad fremdeles har) om oss to sammen! De var så intense at det er nesten så jeg frykter at han må ha merket flodbølgen. Turte til dels ikke å se ham i øynene dagen etter. 

Men spørsmålet er vel nå; hvordan kan jeg slutte å være så sammenbitt og firkanta her hjemme? Være litt mer åpen for evt. romanser.  .. tja... Annen mulighet er jo å vente på at erindringene blekner og alle "forbudte" følelser stenges av igjen. Kanskje enklest (og mest sannsynlig). 

Hehe... Kjenner godt til den pirrende følelsen med det "forbudte og hemmelige". Lev og kos deg du, er mitt råd. Det gjør jeg  😉

• Liker 3
Skrevet

Hvorfor kaller du deg for gammel røy? 

Anonymkode: 1595f...5d8

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet

Tusen takk for den fine tilbakemeldinga alle sammen🌹

Det gjorde meg godt å lese. At jeg faktisk ikke er helt blåst for å gå så til de grader av hengslene. 

• Liker 1
  • Hjerte 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Tusen takk for den fine tilbakemeldinga alle sammen🌹

Det gjorde meg godt å lese. At jeg faktisk ikke er helt blåst for å gå så til de grader av hengslene. 

Syns det er rart du ser deg som gammel røy på 50?? Jeg er over 50 og ser meg overhodet ikke som gammel røy. Digger yngre menn og er ung til sinns og fryktelig barnslig. 

Anonymkode: 51c4d...4e5

• Liker 5
  • Hjerte 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Fenger virkelig blikk og øynene dere damer, jeg har hørt det nevnt flere ganger men aldri «tenkt over det» så,damer hva er det som fenger dere mest ?

Anonymkode: 4f8cf...665

Skrevet

Gammel røy er man ikke før man bikker 60

Anonymkode: fccc1...2f7

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Digger yngre menn og er ung til sinns og fryktelig barnslig.

+ 1    😉

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Hvorfor kaller du deg for gammel røy jeg elsker damer som er godt voksene de er mer erfarene 

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Syns det er rart du ser deg som gammel røy på 50?? Jeg er over 50 og ser meg overhodet ikke som gammel røy. Digger yngre menn og er ung til sinns og fryktelig barnslig. 

Anonymkode: 51c4d...4e5

Mange kvinner over 50 er veldig flotte!

Hilsen mann på 36.

Anonymkode: b7bc1...88f

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger. Elaine Marley, mod. 

Skrevet

Jeg har en date med ei som er rett oppunder 50 på søndag.... Ligger veldig i kortene at det er snakk om svært få omveier før vi går i gang med det som er det egentlige formålet med daten. Hun legger ikke skjul på at hun er skikkelig kåt av seg, og det ser jeg ingen grunn til heller. Jeg er noe yngre btw.. men ikke veldig mye.

Anonymkode: ba7f2...485

• Liker 1
  • 2 uker senere...
Skrevet

Punkt 1: Du er ikke ei gammel røy! For gammel for noen? Ja sikkert. Perfekt for veldig mange fler 😊

Punkt 2: Du blir ustyrlig kåt ? Bruk det! Nyt det!  Treff noen! Fantaser med noen! Livet skjer nå ☺️

Punkt 3: Reis på ferie oftere 😉

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 54 og er overhodet ikke en "gammal røy" og føler meg ikke gammel, og ser ikke gammel ut heller💃

Anonymkode: 34058...390

• Liker 1
  • Hjerte 3
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg er 54 og er overhodet ikke en "gammal røy" og føler meg ikke gammel, og ser ikke gammel ut heller💃

Anonymkode: 34058...390

SÅNN skal det gjøres 🤩🥳

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
kjekkfyr skrev (18 timer siden):

Punkt 1: Du er ikke ei gammel røy! For gammel for noen? Ja sikkert. Perfekt for veldig mange fler 😊

Punkt 2: Du blir ustyrlig kåt ? Bruk det! Nyt det!  Treff noen! Fantaser med noen! Livet skjer nå ☺️

Punkt 3: Reis på ferie oftere

Punkt 1) Tusen takk. Ser at flere her skriver at man i min alder ikke trenger å mene at man er for gammel for en skikkelig brennheit natt. Jeg skal ta det til meg 🙂
Jeg vet ikke hvor gammel «offeret mitt” var, men gjetter 4-5 år yngre enn meg. Så det burde vel være OK sånn fra et moralsk perspektiv. 

Punkt 2) Jeg fantaserer faktisk fremdeles om oss to sammen og får den samme sterke pulserende intense følelsen mellom beina hver gang 🔥 Forestiller meg alt jeg ville gjort med ham. Hvordan jeg ville gjort det… Ble nødt til å finne fram dildoen igjen her om dagen. Den som jeg stod på nippet til å kaste for noen år siden. 

Punkt 3) Ja… jeg må nok det. Og helst subito. For jeg kjenner at jeg begynner å bli frustrert over at jeg ikke har noen her og nå som jeg kan leve fantasiene ut med

• Hjerte 1
Skrevet
11 hours ago, AnonymBruker said:

Punkt 1) Tusen takk. Ser at flere her skriver at man i min alder ikke trenger å mene at man er for gammel for en skikkelig brennheit natt. Jeg skal ta det til meg 🙂
Jeg vet ikke hvor gammel «offeret mitt” var, men gjetter 4-5 år yngre enn meg. Så det burde vel være OK sånn fra et moralsk perspektiv. 

Punkt 2) Jeg fantaserer faktisk fremdeles om oss to sammen og får den samme sterke pulserende intense følelsen mellom beina hver gang 🔥 Forestiller meg alt jeg ville gjort med ham. Hvordan jeg ville gjort det… Ble nødt til å finne fram dildoen igjen her om dagen. Den som jeg stod på nippet til å kaste for noen år siden. 

Punkt 3) Ja… jeg må nok det. Og helst subito. For jeg kjenner at jeg begynner å bli frustrert over at jeg ikke har noen her og nå som jeg kan leve fantasiene ut med

Heeeelt nydelig å høre, bare nyt og kos deg du 😘☺️

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...