AnonymBruker Skrevet 16. februar 2023 #1 Skrevet 16. februar 2023 Er ulykkelig og tenker at jeg aldri blir å møte noen igjen. (Ønsker ikke være alene resten av livet) At jeg aldri finner noen jeg får sånne følelser for og som jeg kan kose meg med. Alle rundt meg er i forhold og livet føles kjipt. Er dette normale tanker og følelser? Anonymkode: fccb0...10a
Jaytee Skrevet 16. februar 2023 #3 Skrevet 16. februar 2023 Klart det er en stor overgang å gå fra å være i et forhold til å plutselig bli singel. Alle tankene du har er helt vanlige at man sitter igjen med etter et brudd 2
Friluftsmann70 Skrevet 16. februar 2023 #4 Skrevet 16. februar 2023 Tror det er helt normale tanker, du har vært i et forhold, men en/ei rundt deg hver eneste dag, noen å våkne sammen med, komme hjem til å legge seg sammen med. Da blir det store omveltninger følelsesmessig å komme hjem til tomt hus, og legge seg alene. Men det er viktig å tenke positivt, det vil komme andre. Men man må være åpen og tørre å gi av seg selv. Lykke til, det kommer nok gode dager etterhvert. 2
Hjelpsom Skrevet 16. februar 2023 #5 Skrevet 16. februar 2023 15 minutter siden, Friluftsmann70 said: Tror det er helt normale tanker, du har vært i et forhold, men en/ei rundt deg hver eneste dag, noen å våkne sammen med, komme hjem til å legge seg sammen med. Da blir det store omveltninger følelsesmessig å komme hjem til tomt hus, og legge seg alene. Men det er viktig å tenke positivt, det vil komme andre. Men man må være åpen og tørre å gi av seg selv. Lykke til, det kommer nok gode dager etterhvert. Jeg kjenner på den frykten hver dag for tiden. 7 uker siden min partner gikk fra meg. Er ensom men har nå fortsatt sønnen min 50/50 Det er en enorm omveltning å komme hjem til tomt hus, glemme seg og går inn og skal fortelle noe jeg har hørt eller oppleved og så er det ingen der. Å legge seg alene er også trist med en tom oppredd plass ved siden av seg uten å høre pusten til exen. Men livet går videre og man venner seg gradvis til det. Det jeg har gjort er å bli mere opptatt av meg selv, nye klær, klippet håret, barbering hver dag, tenke fremover og bli mere positiv til ting rundt for å føle meg bedre og det fungerer. Gradvis kommer man over det som har hent og man fyller tomrommet med nye opplevelser og nye bekjentskaper.
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2023 #6 Skrevet 16. februar 2023 Å være singel betyr ikke å være ulykkelig. Alt er i ditt hode. Jobb med det. Anonymkode: ffff3...4a0
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2023 #7 Skrevet 16. februar 2023 Normalt. To år etter mitt brudd og jeg tenker det ennå. Vet det var riktig, men gud så kjipt det er å være alene. Anonymkode: 98237...d33 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå