AnonymBruker Skrevet 16. februar 2023 #1 Del Skrevet 16. februar 2023 Vi planlegger tvillingnavn. Tror dere disse passer bra sammen? 🙂 Anonymkode: 075b6...009 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lea Skrevet 16. februar 2023 #2 Del Skrevet 16. februar 2023 Ja. De er fine navn begge to 👍☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2023 #3 Del Skrevet 17. februar 2023 Passer fint sammen Anonymkode: 1ae1b...98b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2023 #4 Del Skrevet 17. februar 2023 Synes egentlig ikke de var så fine sammen, men det er jo dere som skal like det. Men synes det ser bedre ut med Victor med C sammen med Carmen.. selv om jeg synes Viktor er penere, sånn i utgangspunktet 😂 Anonymkode: 4353e...d3b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rebi11 Skrevet 17. februar 2023 #5 Del Skrevet 17. februar 2023 Nei det synes jeg ikke😅 helt forskjellige «stiler» Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #6 Del Skrevet 20. februar 2023 Synes det var litt ulike stiler (selv om jeg på ingen måte mener at tvillinger må ha nesten like navn), og synes heller ikke Carmen er særlig pent. På norsk uttales det likt som (vindus-)karmen, synes ikke det er noe særlig til navn. Viktor er OK. Ville droppa Carmen og funnet et mer tradisjonelt/klassisk jentenavn. Anonymkode: 411c6...4ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2023 #7 Del Skrevet 21. februar 2023 Viktor er kjennemerke på en politibil. Carmen er spesielt… Anonymkode: 0dc0f...91f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå