Gå til innhold

Stay ups og sykkelshorts? Ikke sexy, men praktisk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg liker ikke strømpebukser, men brått slo tanken meg om at sykkelshorts og stay ups kan være en løsning. Ikke så veldig sexy, men er ingen som skal se under kjolen min, de ser bare kjolen og stay ups (som ser ut som strømpebukser) 😄 Noen som har prøvd ut denne mindre sexy, men smarte løsningen?

Anonymkode: c4be8...3b2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor ikke bare truse under?

Anonymkode: 65f5e...8c8

Skrevet

Fungerer helt fint. 

Anonymkode: b7735...88e

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hvorfor ikke bare truse under?

Anonymkode: 65f5e...8c8

Fordi lårene gnisser dessverre

Skrevet

Kunne aldri falt meg inn å prøve. Kanten fra stay upsene vil jo ligge å gnage under sykkelshortsen og skape synlig søm.

Anonymkode: a1444...6a6

Skrevet

Synes å virke som du har funnet en god løsning for deg, da synes jeg du skal bruke nettopp dette. Om det er sexy, nei, men det kan fort trekkes ned sykkelshortsen, dersom du skal være sexy, i undertøy 

Skrevet

Dropp alt og kjøpt lårbånd mot gnissing😁

Skrevet
Jentegutt skrev (1 time siden):

Dropp alt og kjøpt lårbånd mot gnissing😁

Smart :) Funker det bra uten å hverken mose lårene eller rulle opp/ned?

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Smart :) Funker det bra uten å hverken mose lårene eller rulle opp/ned?

Ja de funker veldig bra, anbefales på det sterkeste 🙂

• Hjerte 1
Skrevet

Sykkelshorts har pute i skrittet, en tights som når ned til knærne løser slikt for meg. 

Anonymkode: bc241...e6e

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 16.2.2023 den 20.52):

Jeg liker ikke strømpebukser, men brått slo tanken meg om at sykkelshorts og stay ups kan være en løsning. Ikke så veldig sexy, men er ingen som skal se under kjolen min, de ser bare kjolen og stay ups (som ser ut som strømpebukser) 😄 Noen som har prøvd ut denne mindre sexy, men smarte løsningen?

Hvem F#*& bruker sykkelshorts under en kjole 🙃🙃🙃

Stay-ups er både sexy og praktisk. 

Anonymkode: 8f368...c80

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Sykkelshorts har pute i skrittet, en tights som når ned til knærne løser slikt for meg. 

Dette er ikke riktig, hvis du vil ha sykkelshorts som har pute - da må du konsekvent velge en fôret sykkelshorts. Nå til dags brukes også fôret undertøy, altså av profesjonelle og mosjonister.

Skrevet

Truser med ben, var begrepet min eks benyttet. Om vinteren brukte hun nesten daglig strømper i ull, strømpeholder og truser i ull over. De dekket akkurat det bare feltet på låret. Hun likte ikke stay-ups. Dessuten var vanlige strømper rimeligere.

Anonymkode: 3de29...cd2

Skrevet
19 hours ago, AnonymBruker said:

Nei det er ikke alltid

Anonymkode: 4a6ca...d3b

Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Hvem F#*& bruker sykkelshorts under en kjole 🙃🙃🙃

Stay-ups er både sexy og praktisk. 

Shorts under kjole er vanlig da, jeg bare kalte det sykkelshorts, men mener ikke sånne som er beregnet til sykling. Men ettersittende shorts som går til over knærne.

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Shorts under kjole er vanlig da, jeg bare kalte det sykkelshorts, men mener ikke sånne som er beregnet til sykling. Men ettersittende shorts som går til over knærne.

«Kjært» barn har mange navn tydeligvis. Jeg Jar alltid kalt det fotballtights da vi alltid brukte en slik under fotballshortsen da jeg spilte fotball...

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 17.2.2023 den 22.36):

Tights som går til midt på låret eller knærne har også blitt kalt sykkelshorts, helt fra det var mote på 90-tallet en gang. Sykkelshortsene vi gikk med til daglig og på disco etc. på 90-tallet var ikke beregnet på sykling. Det var bare pga. lengden og at de var ettersittende. 

Anonymkode: b4d20...62f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...