LilleMy29 Skrevet 16. februar 2023 #1 Del Skrevet 16. februar 2023 Hei, jeg har testet med i 2 dager siden jeg er 3 dager over ikm….jeg har vert prøver i flere år og har aldri fått skyggestrek. Har hatt 1 sa og da var testene tydlige. Jeg blir helt kokko av dette, er det syner jeg ser? Er det vanlig å få så mange skyggestreker, jeg har tatt rfsu test tidlig, rfsu test ofte, metode test tidlig og den fra normal. Tok også Cb digital i går som var negativ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy29 Skrevet 16. februar 2023 Forfatter #2 Del Skrevet 16. februar 2023 LilleMy29 skrev (1 minutt siden): Hei, jeg har testet med i 2 dager siden jeg er 3 dager over ikm….jeg har vert prøver i flere år og har aldri fått skyggestrek. Har hatt 1 sa og da var testene tydlige. Jeg blir helt kokko av dette, er det syner jeg ser? Er det vanlig å få så mange skyggestreker, jeg har tatt rfsu test tidlig, rfsu test ofte, metode test tidlig og den fra normal. Tok også Cb digital i går som var negativ Hvordan legger man til bilde? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 16. februar 2023 #3 Del Skrevet 16. februar 2023 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy29 Skrevet 16. februar 2023 Forfatter #4 Del Skrevet 16. februar 2023 Må de gjøres fra pc? Finner ikke den på mobil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 16. februar 2023 #5 Del Skrevet 16. februar 2023 LilleMy29 skrev (28 minutter siden): Må de gjøres fra pc? Finner ikke den på mobil Du kan gjøre det fra pc og mobil. Men om bilde bare ligger på mobilen må du ta det derfra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy29 Skrevet 16. februar 2023 Forfatter #6 Del Skrevet 16. februar 2023 Jeg får ikke opp det samme som du gjør, bare sett inn bilde fra URL 😕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy29 Skrevet 16. februar 2023 Forfatter #7 Del Skrevet 16. februar 2023 MEN, noen som har erfaring med spørsmålet mitt....får ikke lastet opp bilde, men strekene er utrolig svake, får noen av de så vidt frem på bilde, mens noen av de må snus å vendes på får å se. Aldri opplevd dette før Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 16. februar 2023 #8 Del Skrevet 16. februar 2023 Er du Clearblue test? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy29 Skrevet 16. februar 2023 Forfatter #9 Del Skrevet 16. februar 2023 Den som var negativ var Clearblue ja, med ukes indikator, mn de med skyggestrek var ikke Clearblue Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå