Gå til innhold

Pc på rommet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor gammel er barna når de får egen pc på rommet? 

Anonymkode: 34870...21f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mitt barn var 9 år når han fikk pc,men brukte den ikke før han ble 10 år

Skrevet

9 eller 10 her også

Anonymkode: f9580...961

Skrevet

10år. MEN under oppsyn! Snakke om nettvett, ting som er greit og ikke greit. 

Anonymkode: 6328f...c5b

Skrevet

9-10. men vi får ukentlige rapporter på all nettaktivitet på egen maskin. Verre å følge op chromeboken som ble med hjem fra 4-5 klasse.

Anonymkode: 4a35e...735

Skrevet

9-10 her også. Vi sjekker ikke hva de gjør (barn har også rett til privatliv), men har mange samtaler om nettvett, kildekritikk, hvordan man behandler andre, om å si i fra hvis noe oppleves ugreit og alt annet som er relevant.

Skrevet

Min fikk til 7årsdagen.

Anonymkode: b16db...731

Skrevet

12-13 tror jeg... husker ikke helt  men ikke yngre enn det. Men hadde forelderkontroll og Internett begrensinger. 

Ste barnet mitt på 10 har fått pc på rommet sitt i sitt andre hjem, uten kontroll og begrensinger og det merker vi at ikke er greit. Hun er umoden for alderen og lett skremt så har vært noen episoder som ikke er bra.

Anonymkode: 947d5...479

Skrevet

min på 10 har hatt PC i et par år, hos faren. jeg ville ikke la ham ha PC hos meg, men nå får han ta den med hit også. han spurte om han kunne få skrivebord på rommet, men jeg sa at jeg heller hjelper ham å rydde den opp og ned hver dag så han kan sitte i stua, så han ikke "forsvinner" inn på rommet sitt hver ettermiddag.

Skrevet

De får pc på skolen når de starter i 3.klasse.

Anonymkode: fd4b7...2f7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...