AnonymBruker Skrevet 16. februar 2023 #1 Skrevet 16. februar 2023 Jeg har liksom lyst på sex, men klarer ikke å bli ordentlig fysisk kåt? Anonymkode: f6333...307
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2023 #3 Skrevet 16. februar 2023 Klarer du å bli fysisk kåt på egenhånd da? Onanerer du mye og er trygg på din egen kropp? Anonymkode: 0478e...74d
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2023 #4 Skrevet 16. februar 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Klarer du å bli fysisk kåt på egenhånd da? Onanerer du mye og er trygg på din egen kropp? Anonymkode: 0478e...74d Klarer ikke det nei, og ja er trygg på min egen kropp og onanerer mye uten å bli fysisk kåt, bare mentalt Anonymkode: f6333...307
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2023 #5 Skrevet 16. februar 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Klarer ikke det nei, og ja er trygg på min egen kropp og onanerer mye uten å bli fysisk kåt, bare mentalt Anonymkode: f6333...307 Okei, gjør du det riktig da? Bruker du lang og god tid, stryker på hele kroppen din lenge, ikke tenke på distraherende tanker men kun her og nå, vente til du blir våt nedentil og bruke god tid der nede også? Jeg setter av minst en time når jeg skal kose skikkelig med meg selv og første halvtimen er kun pirring av meg selv. Hvis du bare begynner rett å onsnere uten å være fysisk kåt så får kroppen din et negativt forhold til seksuell nytelse og ser det mer som en oppgave enn en reise, og det blir et jag istedet for en opplevelse. Da vil kroppen din også gå i lås med en mann når du ikke skaper gode assosiasjoner til sexlivet. Anonymkode: 0478e...74d 3
Friluftsmann70 Skrevet 16. februar 2023 #6 Skrevet 16. februar 2023 Når dere er to som skal ha sex, er det kanskje mangel på flørt og oppvarming, ta på hverandre, spise middag sammen, flørte og bygge opp spenningen over noen timer. Det er ikke lett å gå rett på sex, om ikke hode og kropp er klargjort og kåt. 3
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2023 #7 Skrevet 16. februar 2023 Helt normalt! Er også det samme Mye av det kan også handle om dårlig forspill. Dere skal kunne varme opp føre. Kline, klåing og flørting Anonymkode: 0db13...d91
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2023 #8 Skrevet 17. februar 2023 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Helt normalt! Er også det samme Mye av det kan også handle om dårlig forspill. Dere skal kunne varme opp føre. Kline, klåing og flørting Anonymkode: 0db13...d91 Vi hadde laaangt forspill, fortsatt ikke noe kåt😭 Kan jo være stress, men jeg var faktisk ikke noe stressa. Var skikkelig klar for å ha sex (for første gang) og følte meg skikkelig tiltrukket av ham, men bare klarte ikke å bli fysisk kåt? Er så irritert på meg selv, for jeg er jo forelsket i ham og han er verdens mest respektfulle og tolmodige fyr, også klarte jeg ikke å ha sex fordi jeg ikke ble kåt Anonymkode: f6333...307
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2023 #9 Skrevet 17. februar 2023 Skulle ønske jeg ikke var så ekstremt trang sånn at jeg kunne ha sex uten å være skikkelig kåt også Anonymkode: f6333...307
svartkatt Skrevet 17. februar 2023 #10 Skrevet 17. februar 2023 Kanskje du er aseksuell. Kanskje du ikke er så interessert i han som du tror. Kanskje du er lesbisk. 1
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2023 #11 Skrevet 17. februar 2023 Skulle ønske jeg ikke var så ekstremt trang sånn at jeg kunne ha sex uten å være skikkelig kåt også Anonymkode: f6333...307
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2023 #12 Skrevet 17. februar 2023 svartkatt skrev (4 timer siden): Kanskje du er aseksuell. Kanskje du ikke er så interessert i han som du tror. Kanskje du er lesbisk. Nei Anonymkode: f6333...307 1
Rosakatt Skrevet 17. februar 2023 #13 Skrevet 17. februar 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Vi hadde laaangt forspill, fortsatt ikke noe kåt😭 Kan jo være stress, men jeg var faktisk ikke noe stressa. Var skikkelig klar for å ha sex (for første gang) og følte meg skikkelig tiltrukket av ham, men bare klarte ikke å bli fysisk kåt? Er så irritert på meg selv, for jeg er jo forelsket i ham og han er verdens mest respektfulle og tolmodige fyr, også klarte jeg ikke å ha sex fordi jeg ikke ble kåt Anonymkode: f6333...307 Mener du at du ikke blir våt? For det høres jo ut som du mentalt er kåt? Eller har du bare lyst til å være kåt? Har du vært til legen å snakket om det? Kanskje du mangler produksjon av saft? Rar ting å kalle det muligens. Glidemiddel?
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2023 #14 Skrevet 17. februar 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Skulle ønske jeg ikke var så ekstremt trang sånn at jeg kunne ha sex uten å være skikkelig kåt også Anonymkode: f6333...307 Du er neppe "ekstremt trang". Enten så er du ikke kåt nok, og man skal ikke ha sex uten å være kåt! Da gjør det vondt! Kåtskap er helt nødvendig for å kunne nyte sex. Nervene i vagina er ikke sensitive fra før pga vi føder barn det, men jo kåtere man er jo mer blod strømmer til underlivet og jo mer sensitiv blir man sånn at man får noe nytelse ut av sexen. Hvis du virkelig er så trang som du sier så har du en medisinsk tilstand som heter endometriose, vaginisme eller vaginitt. Da må du oppsøke gynekolog. 1 av 10 kvinner har disse underlivssykdommene og det gjør sex ekstremt smertefullt og trenger behandling Anonymkode: 0478e...74d
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2023 #15 Skrevet 17. februar 2023 Sånn kan jeg være også. Kan tenke masse på sex/ha lyst på sex. Men så gidder jeg ikke når anledningen er der. For min del handler det om overskudd. Velger alltid å prioritere andre ting i stedet 😊 Anonymkode: 669f8...142
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2023 #16 Skrevet 18. februar 2023 Hvis du er tent i hodet og bare mangler det fysiske er det ingen skam å bruke glidemiddel. Det kan faktisk gjøre ting ekstra digg 🥰 Anonymkode: ee9fe...d29
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2023 #17 Skrevet 18. februar 2023 Glidemiddel, ja. Anonymkode: 33acb...a05
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2023 #18 Skrevet 19. februar 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Hvis du er tent i hodet og bare mangler det fysiske er det ingen skam å bruke glidemiddel. Det kan faktisk gjøre ting ekstra digg 🥰 Anonymkode: ee9fe...d29 Men er altfor trang! Er jomfru, må man ikke bli kåt for å utvide seg? Anonymkode: f6333...307
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2023 #19 Skrevet 19. februar 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Men er altfor trang! Er jomfru, må man ikke bli kåt for å utvide seg? Anonymkode: f6333...307 Jo Du er ung og uerfaren, helt normalt å ha problemer med å bli skikkelig tent. Å bli kåt handler mye om å være trygg på partneren, egen kropp og situasjonen også. Ikke stress, du vil merke når du er klar Anonymkode: 0478e...74d
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2023 #20 Skrevet 19. februar 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jo Du er ung og uerfaren, helt normalt å ha problemer med å bli skikkelig tent. Å bli kåt handler mye om å være trygg på partneren, egen kropp og situasjonen også. Ikke stress, du vil merke når du er klar Anonymkode: 0478e...74d Er 20🥲 og er trygg på partneren min Anonymkode: f6333...307
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå