Gå til innhold

Er dette for mye eller ok å forvente som kjæreste?

Anbefalte innlegg

Skrevet

*måte lage ny liste* 

Forventer dette av han jeg kommer til å bli sammen med, eller jeg vil at han skal gjøre disse tingene, men er det for mye å be om eller innafor /normalt: 

1.Jeg kan lett si dumme/ offensive ting når jeg er sur og har sinne problemer, han må ikke ta dette seriøst, og når jeg blokker han og unblokker/ ghoster må han være villig til å gi meg flere sjanser, sånn at jeg kan bli bedre, og ikke gi fort opp på meg.

2. Ikke snakke om våres problemer eller om mine private ting til andre folk, eller snakke stygt om meg til andre, kunne bare sagt «spør henne» istedet eks. 

3. Ikke kreve at vi må ta mye på hverandre å respektere at jeg ikke liker å bli tatt på noen ganger, eller sove med han, vil jo det noen ganger, men da sier jeg ifra (jeg liker ikke å være nær folk eller bli tatt på derfor) og jeg vil ikke bli kyssa på offentlige steder, fordi det er flaut, om vi skal holde hender må han gi meg tid til å bli mer comfy rundt han først, som tar tid. 

4. ikke gni inn mine problemer på meg eller kjefte på meg, gråter hvis det blir mye kjefting.

5. han må gjerne ha bra stil

6. gjøre som jeg sier selvom ting jeg ber om han bli litt harsh noen ganger (ikke questione meg lxm, bare gjør det istedet) hvis jeg forekspmel ber han slå meg i ansiktet. 

7.  gi mye bekreftelse og opperksomhet, må chatte hver dag, hvis du ikke kan må du si ifra om det. Må i det minste få god natt og gm melding.

8. må henge/ finne på noe sammen minst 2 ganger i uka

9.Ikke være redd for å la meg se på telefonen hans og se hvem han snakker med (så jeg vet han ikke er utro)

(han får ikke se i min tlf, han må bare stole på meg, siden jeg er loyal)

10. loyal

11. gi meg komplimenter inni mellom 

12. viser at han bryr seg og er god til å lytte.

13.bruke litt penger på meg på spesielle dager som valentinsdag, kjøpe en liten gave eller ta meg med på en fin resturant.

14. være litt klengete

Anonymkode: 836d0...a19

Anonymkode: eba6e...50d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det er for mye. Du virker ikke stabil og bør få psykologisk hjelp før du går i et forhold.

Anonymkode: 1b01f...ca1

• Liker 6
  • Nyttig 10
Skrevet

Er du 12 år ?

uansett så bør du heller jobbe med deg selv og ikke utsette en mann for dette. 

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet
Hill83 skrev (1 minutt siden):

Er du 12 år ?

uansett så bør du heller jobbe med deg selv og ikke utsette en mann for dette. 

Haha, jeg skulle spørre om hun er 14. 

Det er ALT for mye, TS.

Anonymkode: 6a5e3...8cd

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Haha, jeg skulle spørre om hun er 14. 

Det er ALT for mye, TS.

Anonymkode: 6a5e3...8cd

Hva er det som er altfor mye ?

Skrevet

Tror ikke du kan forvente dette av folk du gir bort snappen din til på gata…

Anonymkode: 17e4a...0b9

Skrevet

Du trenger psykolog. Listen din bærer preg av at du har blitt utsatt for omsorgssvikt. Og trenger å bearbeide dette før du får er klar for et seriøst forhold. 

Dette er for mye: 1-6-7-8-9

Anonymkode: 7286f...715

• Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet

Tror du bør ta deg en god runde hos psykolog istedenfor å søke kjæreste. Du har tydeligvis problemer som nei, de kan du ikke kreve at en kjæreste skal takle for deg, de bør du selv ta tak i og takle bedre.

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

er det for mye å be om eller innafor /normalt: 

1.Jeg kan lett si dumme/ offensive ting når jeg er sur og har sinne problemer, han må ikke ta dette seriøst, og når jeg blokker han og unblokker/ ghoster må han være villig til å gi meg flere sjanser, sånn at jeg kan bli bedre, og ikke gi fort opp på meg.

Nei det er ikke normalt. Det er psykisk vold og emosjonell manipulasjon og du kan aldri forvente eller kreve at noen skal finne seg i det! Ekstremt umodent, giftig og nedbrytende. Hold deg langt unna forhold om det er sånn du er! Det mener jeg!

Sitat

2. Ikke snakke om våres problemer eller om mine private ting til andre folk, eller snakke stygt om meg til andre, kunne bare sagt «spør henne» istedet eks. 

Nei det er ikke normalt, det kan du ikke forvente eller kreve. I et forhold trenger man ofte noen utenforstående å ventilere til og få råd fra. Å nekte han dette blir å isolere han som også er psykisk vold.

Hvis du er redd for å bli snakket stygt om så ikke oppfør deg stygt.

Nei du kan ikke forvente eller kreve at han svarer "spør henne". At bare den ene har definisjonsmakten i et forhold er manipulering og kontroll. Du vil kontrollere og kneble hans side av saken og hans virkelighetsforståelse, det er ikke greit, det er giftig! Det er sånn psykopater holder på og det høres ut som du er i stand til å gjøre like stor skade på noen som det de er. Du bør ikke være i noe forhold.

Sitat

3. Ikke kreve at vi må ta mye på hverandre å respektere at jeg ikke liker å bli tatt på noen ganger, eller sove med han, vil jo det noen ganger, men da sier jeg ifra (jeg liker ikke å være nær folk eller bli tatt på derfor) og jeg vil ikke bli kyssa på offentlige steder, fordi det er flaut, om vi skal holde hender må han gi meg tid til å bli mer comfy rundt han først, som tar tid. 

Det er ikke normalt. Man blir ikke kjæreste med noen man ikke er komfortabel rundt. Selvfølgelig skal du ikke måtte bli med på noe du ikke er komfortabel med, men man holder hender, kysser og tar på hverandre lenge før man blir kjærester så i et forhold gjør man sånne ting. Det er ikke flaut å kysse på offentlig sted. Du høres ekstremt umoden ut og ikke klar for noe forhold.

Sitat

4. ikke gni inn mine problemer på meg eller kjefte på meg, gråter hvis det blir mye kjefting.

Hvis du har såpass mye problemer at han blir nødt til å ta det opp med deg og påpeke det så bør du ta det alvorlig og sette pris på at han bevisstgjøre deg på hvor store problemer du har når du tydeligvis ikke forstår det selv. Om han derimot kjefter på deg uten grunn eller trakasserer deg, så er det ikke greit å gjøre.

Sitat

5. han må gjerne ha bra stil

Ja det er normalt.

Sitat

6. gjøre som jeg sier selvom ting jeg ber om han bli litt harsh noen ganger (ikke questione meg lxm, bare gjør det istedet) hvis jeg forekspmel ber han slå meg i ansiktet

Unormalt, ikke akseptabelt. Du kan ikke være sammen med noen, du trenger seriøst profesjonell psykisk helsehjelp!

Sitat

7.  gi mye bekreftelse og opperksomhet, må chatte hver dag, hvis du ikke kan må du si ifra om det. Må i det minste få god natt og gm melding

Dette kan du si til han at du ønsker men du kan ikke kreve det.

Sitat

8. må henge/ finne på noe sammen minst 2 ganger i uka

Ja det er normalt.

Sitat

9.Ikke være redd for å la meg se på telefonen hans og se hvem han snakker med (så jeg vet han ikke er utro)(han får ikke se i min tlf, han må bare stole på meg, siden jeg er loyal)

Det er mye forskjellige meninger angående å se på hverandres telefoner. Jeg er en av de som mener at det burde være en selvfølge at man ikke skjulte noe for hverandre og at hvis partneren trenger å sjekke en gang så skal de få lov uten problem. Men det må gå begge veier, det er ikke rimelig at du får sjekke hans men han ikke får sjekke din, og det er ikke rimelig om du skal sjekke hans ofte. Da blir det nemlig kontroll og psykisk vold og det er ikke greit.

Sitat

10. loyal

11. gi meg komplimenter inni mellom 

12. viser at han bryr seg og er god til å lytte.

13.bruke litt penger på meg på spesielle dager som valentinsdag, kjøpe en liten gave eller ta meg med på en fin resturant.

14. være litt klengete

Ja det er helt innafor

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Hva er det som er altfor mye ?

Dette er typ 50 tråden din her inne og bare i dag omtrent 5-10 tråder. Du blir bedt om å oppsøke psykolog i hver eneste tråd. Når du ikke skjønner hva som er galt så er du for psyk, fra bunnen av mitt hjerte som medsøster så seriøst begynn hos psykolog. Jo tidligere du tar tak i det jo lettere er det å endre hjernen din til mer normal men jo eldre du blir jo vanskeligere blir det

• Liker 5
Skrevet

Kjære vene! Skaff deg heller et kjæledyr. 

Anonymkode: ed18a...d76

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg har allerede 

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Dette er typ 50 tråden din her inne og bare i dag omtrent 5-10 tråder. Du blir bedt om å oppsøke psykolog i hver eneste tråd. Når du ikke skjønner hva som er galt så er du for psyk, fra bunnen av mitt hjerte som medsøster så seriøst begynn hos psykolog. Jo tidligere du tar tak i det jo lettere er det å endre hjernen din til mer normal men jo eldre du blir jo vanskeligere blir det

Jeg har ikke lagt ut 5-10 tråder idag What? Har vært borte frem til ca 15-16 hele dagen. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det tenkte jeg først også.. men ved ettertanke så vil jeg faktisk fraråde dette også, selv om jeg svarte at ts burde vurdere å få seg en hund i den andre tråden. 

For din egen og alles del, ts: ta kontakt med legen din og bli henvist til psykolog. 

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det tenkte jeg først også.. men ved ettertanke så vil jeg faktisk fraråde dette også, selv om jeg svarte at ts burde vurdere å få seg en hund i den andre tråden. 

For din egen og alles del, ts: ta kontakt med legen din og bli henvist til psykolog. 

Er folk seriøse? Hva er det jeg har gjort galt? Skjønner ikke hva som er så seriøst her, kan jeg ikke lage liste om hva jeg ønsker i mitt forhold , dt r jo forskjell fra person til person hva man ønsker.

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Er folk seriøse? Hva er det jeg har gjort galt? Skjønner ikke hva som er så seriøst her, kan jeg ikke lage liste om hva jeg ønsker i mitt forhold , dt r jo forskjell fra person til person hva man ønsker.

Hva som er galt? Alt!!

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg hadde sagt takk for følget allerede på første punkt (og leste derfor ikke resten). Du kan faktisk ikke forvente at noen skal finne seg i å bli kalt stygge ting, blokket og ghostet bare fordi du har sinneproblemer. Dette er noe du må jobbe med å kontrollere, du kan ikke bare skyve ansvaret over på andre.

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Ja folk er seriøse. Og legg merke til andre tråder som du ikke har lagd, vi skriver ikke til de at de må komme seg til psykolog. Du må seriøst skjønne at du ikke er normal, du har store problemer og vi sier det ikke for å være slem men fordi det er vondt å se hvor psyk du er når du ikke forstår det engang

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja folk er seriøse. Og legg merke til andre tråder som du ikke har lagd, vi skriver ikke til de at de må komme seg til psykolog. Du må seriøst skjønne at du ikke er normal, du har store problemer og vi sier det ikke for å være slem men fordi det er vondt å se hvor psyk du er når du ikke forstår det engang

Hva er det jeg har gjort som får deg til å si at jeg burde gå til psykolog, og hva er det jeg lzm skal si til henne?

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Jeg beklager, ts. Ja, jeg mener det seriøst. 

Du har ikke gjort noe galt. Det er helt ok å lage ønskelister. Men listene dine forteller at du trenger hjelp hvis du mener dem seriøst. Du vil ikke få noe godt forhold til noen med den listen der. Denne listen kan du bruke konstruktivt, og til bevistgjøring. 

Det er ikke sunt å ønske seg en partner som man kan utøve psykisk vold mot, eller utøve slik enveiskontroll ovenfor. 

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...