MollyJones Skrevet 16. februar 2023 #1 Skrevet 16. februar 2023 Som overskriften sier - noen som har prøvd trykkbølgebehandling? Hvordan var det? Funket det? Varte eventuelt effekten lenge?
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2023 #2 Skrevet 16. februar 2023 Ja, på beinhinnebetennelse. Var forjævlig vondt. Usikker på om det virket, men når man er desperat så gjør en alt. Anonymkode: ac053...fda
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2023 #3 Skrevet 16. februar 2023 Trykkbølgebehandling for plantar fascitt. Det var ubehagelig men ikke smertefullt. Som en hammer som slår under foten.Det hjalp stort. Husker ikke hvor mange ganger jeg måtte. Men en gang måtte fysioterapeuten stoppe han traff et punkt så jeg kjente strømstøt. Etter der grudde jeg meg. Men det skjedd ikke igjen. Anbefaler for å bli kvitt plantar fascitt. Anonymkode: b2128...6c6
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2023 #4 Skrevet 16. februar 2023 Ja, har prøvd som behandling av «runners knee» og det hjalp etter 2 behandlinger. Anonymkode: 27a71...395
pia mater Skrevet 17. februar 2023 #5 Skrevet 17. februar 2023 Ja, på grunn av golfalbue som ga midlertidige nerveskader. Fikk ikke effekt med en gang, så etter flere runder med trykkbølger fikk jeg noen med en maskin som manuelt "slo" i albuen. Og etter det ble det noen runder med akupunktur, før jeg fikk bedring. Er ekstremt smertefullt der det er en aktiv betennelse, men hadde lett prøvd det igjen. Har fortsatt lett for å få smerter i albuen, men er ellers fin i den noen år etter.
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2023 #6 Skrevet 17. februar 2023 Ja, kraftig senebetennelse. Vondt på enkelte punkter, ellers helt overkommelig. Anonymkode: 7ffdd...197
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2023 #7 Skrevet 17. februar 2023 Ja 3 ganger på kronisk senebetennelse. Det var vanvittig vondt. Det er et år siden nå og kan derfor si at behandlingen gjorde det verre ikke bare der og da men også på lang sikt. Anonymkode: 06466...352
Hedda-78 Skrevet 17. februar 2023 #8 Skrevet 17. februar 2023 Kronisk senebetennelse. Hatt senebetennelse i flere år. Hadde ca 5 behandlinger med trykkbølge. Har jeg aldri hatt vondt siden. Så det var svært effektivt! Glad jeg er kvitt det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå