AnonymBruker Skrevet 16. februar 2023 #1 Skrevet 16. februar 2023 Har en venninne som nå har starter med trading, men jeg synest at det minner om typ pyramidespill. Det er en jente som «heier» og motiverer og deler på sin instagram hvor imponert hun er over fremgangen til min venninne - fra Dubai såklart….hvor hun lever det livet som DU kan få dersom du kontakter hun for å lære om trading…… Min venninne er litt lettlurt og har tidligere skulle blitt millionær på alt i fra aloevera juice til tupperware🙈 Er det noen som kjenner til hvordan dette trading opplegger fungerer når en skal være i et team under en «mentor»? Anonymkode: abc4f...5f8
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2023 #2 Skrevet 16. februar 2023 Selvfølgelig er det pyramidespill. Er ikke noe å lure på. Skjønte det etter første setning i innlegget ditt. Anonymkode: c6079...433 1
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2023 #3 Skrevet 18. februar 2023 Gjetter at det ikke akkurat er aksjer på Oslo børs hun trader? Anonymkode: d37d9...972
Snok1 Skrevet 18. februar 2023 #4 Skrevet 18. februar 2023 Dersom hun ikke selger varer som omsettes fritt på en børs, så er det nepe trading. Kan du gi mer informasjon?
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2023 #5 Skrevet 18. februar 2023 35 minutter siden, AnonymBruker said: Gjetter at det ikke akkurat er aksjer på Oslo børs hun trader? Anonymkode: d37d9...972 "ikke akkurat aksjer på Oslo børs" Hva mener du med dette? At det finnes noen som helst trygghet ved å handle på Oslo børs? Anonymkode: 3eeed...e1b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå