Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bruker litt tørrsjampo iblant, men merker at det legger seg på hodebunnen selv etter normal hårvask. Vil en renseshampo hjelpe? Anbefal en?:)

Anonymkode: a5ca7...07c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bumble and Bumble sunday shampoo er god, men ofte utsolgt.

Anonymkode: 3927d...bc7

Skrevet

Takk for tips, hvor kjøper du den? Fant kun to steder på prisjakt og den ene nettbutikken hadde grusom omtale:P

Skrevet

Redken sin rensebalsam er god :) Men det er jo rensebalsam da. Så du må inn med god balsam/kur etterpå. 

Anonymkode: b8898...925

Skrevet

Slutt å bruke tørrshampo.

Anonymkode: 4057b...4d9

Skrevet

Hvorfor vil du rense shampoo? 

Anonymkode: 5c892...3f2

• Liker 1
Skrevet

Vask håret to ganger med samme vanlige shampo. Og bruk en sånn gummibørste som gjør at du får gnidd ordentlig i hodebunnen.

Anonymkode: cbe33...3cd

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Vask håret to ganger med samme vanlige shampo. Og bruk en sånn gummibørste som gjør at du får gnidd ordentlig i hodebunnen.

Anonymkode: cbe33...3cd

Jeg har en sånn gummidings, men har liksom likevel pudder igjen oppi der virker det som.

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Redken sin rensebalsam er god :) Men det er jo rensebalsam da. Så du må inn med god balsam/kur etterpå. 

Anonymkode: b8898...925

Hvordan er rensebalsam forskjellig fra shampo? Redken bruker jeg fra før:)

Skrevet

Ja, en rensesjampo vil hjelpe.

Anonymkode: 62985...682

• Liker 1
Skrevet

Olaplex rensesjampo er veldig god syns jeg. Bruker den ca hver 14. dag for å få vekk alle produktrester. Men vær obs på at alle typer rensesjampo vil strippe håret for fuktighet, så lurt å bruke en god kur etterpå.

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Takk for tips, hvor kjøper du den? Fant kun to steder på prisjakt og den ene nettbutikken hadde grusom omtale:P

Jeg har kjøpt den på Vita, men de har den ikke inne nå.

Anonymkode: 3927d...bc7

Skrevet

AVEDA Sun Care Hair & Body Cleanser

Renser skånsomt klor, salter og styling rester fra håret.

Tamanu-olje og økologisk kokkosolje bevarer fuktighets balansen. Inneholder grønn tè og sertifisert økologisk solsikkeolje og vitamin E.

For alle hårtyper.

Anonymkode: 6e217...f8d

Skrevet

Hva med å bytte tørrsjampo? 🙂 Jeg bruker ikke tørrsjampo så ofte, men når jeg gjør så har jeg ingen problem med å få den ut, vasker bestandig to ganger da 🙂

Skrevet
Blingblingtahei skrev (22 timer siden):

Hva med å bytte tørrsjampo? 🙂 Jeg bruker ikke tørrsjampo så ofte, men når jeg gjør så har jeg ingen problem med å få den ut, vasker bestandig to ganger da 🙂

Hvilken bruker du? Har brukt både kreastase og batiste, men får det av begge. 

Skrevet

Rensesjampoo vil ikke hjelpe mye hvis du ikke faktisk masserer hodebunnen ordentlig, kjører sjampoo to runder og skyller godt. Det er løsningen.

Anonymkode: 68147...5d8

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Rensesjampoo vil ikke hjelpe mye hvis du ikke faktisk masserer hodebunnen ordentlig, kjører sjampoo to runder og skyller godt. Det er løsningen.

Anonymkode: 68147...5d8

Har en sånn gummi-børste greie jeg bruker, tenkte det skulle være tilstrekkelig men nei. Men kjenner jeg blir litt skeptisk når renseshampo tørker ut håret, for jeg har allerede tørt hår, som jeg omsider har fått ikke-tørt med å bruke produkter for det. Ei stund var det nesten helt umettelig.

Skrevet

Jeg bruker Shu Uemura Ashita Supreme Scalp Scrub, etterfulgt av Ultimate Reset Shampoo og så Ultimate Reset kuren fra samme merke. Kuren lar jeg sitte i rundt 15 til 30 minutter (bruker ei plasthette ... kjempesexy ... med en håndduk over for å holde varmen inne). Håret blir veldig mykt og glatt, samt ser pleid ut.
(Nå bruker jeg ikke tørrsjampo veldig ofte, men daglig hårspray og voks for å holde flyvehår nede). Bruker også en skalpbørste fra Tangle Teezer et par ganger i uka, men det er mest fordi det føles godt :) 

image.png.a51bace758d5ca8b096910186662b710.png   image.png.df84246b4cc90eaa5be27f424b40fd7a.png image.png.1a598df8e88d0e15a5f9018dadf65b97.png       image.png.43f5f52d815a7f34097cbb51fb4ea92d.png

Skrevet

I tillegg til tips som er nevnt om å vaske to ganger hjelper det godt å la shampoo i runde to virke noen minutter, ikke skylle rett ut igjen. 

Anonymkode: a8121...4e5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...