Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dette mye synes du om du hadde vært min kjæreste og hvis jeg hadde krevd disse tingene, eller blir det altfor mye, eller innafor?:

1. gi mye bekreftelse og opperksomhet, må chatte hver dag, hvis du ikke kan må du si ifra om det. Må i det minste få god natt og gm melding.

2. må henge/ finne på noe sammen minst 2 ganger i uka

3. jeg burde være den eneste jenta du bør ha mer fokus på siden jeg er kjæresten din, ikke noe flørting med andre jenter helst.

4. gi meg komplimenter minst 1 gang i uka, gjerne mer men ikke nødvendig. 

5. kan ikke bruke stygge ord når vi krangler

6. viser at du bryr deg og er god til å lytte.

7. bruke litt penger på meg på spesielle dager som valentinsdag, kjøpe en liten gave eller ta meg med på en fin resturant.

8. være støttende og vil det beste for meg for det meste, si rett ut hvis det er noe du ikke liker osv.

Anonymkode: 836d0...a19

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

1 og 4 er for mye 😅 Hadde fått panikk dersom kjæresten hadde blitt sint hvis jeg glemte å sende en god morgen melding. I morgen rushet så glemmer jeg det fort, for eksempel 😅

Å gi komplimenter bare fordi, uten egentlig å mene det, er krampeaktig. Uff 😅

Anonymkode: c3e19...649

• Liker 13
  • Nyttig 3
Skrevet

Synes det er helt fair at du ønsker alle disse punktene. Man skal føle seg litt ekstra spesiell som den ene jenta. Et godt forhold krever at man er tilstede. 

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

1 og 4 er for mye 😅 Hadde fått panikk dersom kjæresten hadde blitt sint hvis jeg glemte å sende en god morgen melding. I morgen rushet så glemmer jeg det fort, for eksempel 😅

Å gi komplimenter bare fordi, uten egentlig å mene det, er krampeaktig. Uff 😅

Anonymkode: c3e19...649

Mente lxm at jeg vil ha minst god natt og gm melding hvis det er slik at vi ikke kan chatte på den dagen totalt, sier ikke til partneren at jeg vil ha komplimenter åpenbart, fordi jeg vil at det skal være naturlig, det er bare det jeg liker / håper for.

Skrevet

Høres litt voldsomt ut. 3, 5, 6 og 8 er helt grunnleggende. Og en selvfølge å henge sammen i løpet av uka, men minimumstid vet jeg ikke helt da. 

Anonymkode: 9a694...44d

• Liker 1
Skrevet

Må han skrive under på kontrakten med to vitner også? 

• Liker 11
  • Nyttig 3
Skrevet

Jeg tror en hund passer bedre for deg enn en kjæreste. 

Det der er en kvelende liste. 

Anonymkode: 76cf1...94a

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

3568 er ok å forvente, resten blir stort sett krampaktig og bare styr. Slik som tvang om valentines, komplimenter osv, hvorfor er det ikke du som skal gjøre det men bare han ?

Anonymkode: 98d8d...b1a

• Liker 6
Skrevet

Min erfaring på de som lager slike lister også ønsker fire punkter til som de aldri nevner

9. kvinnen skal ha siste ordet i alle diskusjoner

10. kvinnen har alltid rett

11. kvinnen sier aldri beklager hvis de har såret for det er alltid mannen sin feil

12. de gir regler de selv ikke følger

Anonymkode: cad0c...8e5

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

1. gi mye bekreftelse og opperksomhet, må chatte hver dag, hvis du ikke kan må du si ifra om det. Må i det minste få god natt og gm melding.

Et forhold kan ikke være basert på chatting. En god morgen og god natt melding betyr ingenting. Et forhold handler om dybde, det du beskriver er et forhold basert på behov for bekreftelse og oppmerksomhet. Man er ikke i et forhold for bekreftelse og oppmerksomhet. Om det er dette du søker bør du heller få bekreftelse gjennom å foreksempel drive med veldedig arbeid som betyr mye for noen, og for oppmerksomhet så kan du alltids bli skuespiller eller noe men det beste er å gå til psykolog å endre et overdrevent behov for oppmerksomhet og lære seg at du har verdi uten at andre må øse deg med oppmerksomhet for at du skal føle det.

Sitat

Henge gjør man med venner. En kjæreste skal man ha kvalitetstod med og to ganger i uka er helt innafor.

Sitat

3. jeg burde være den eneste jenta du bør ha mer fokus på siden jeg er kjæresten din, ikke noe flørting med andre jenter helst

Ja dette bør være et minstekrav. At du er den han skal ha fokus på og ikke akseptabelt å flørte med andre. Gjør han det er han IKKE kjærestemateriale

Sitat

4. gi meg komplimenter minst 1 gang i uka, gjerne mer men ikke nødvendig

Ja en kjæreste bør gi komplimenter ofte, og det må gå begge veier. Ikke fordi den ene krever det, men fordi man mener det helt genuint "Så fin på håret du var i dag", "Takk for maten kjære, jeg er stolt av deg", "Du kysser så deilig".

Sitat

Ja dette bør være et minstekrav! Selvom man krangler så er det kjempeviktig å fortsatt ha respekt for hverandre og ikke bruke stygge ord! Om du opplever at han bruker stygge ord så gå derfra med en gang, ikke snakk med han når han er sint. Si helt rolig til han når han har roet seg igjen at sånn finner du deg ikke i å bli snakket til, og at neste gang så mister han deg om han sier noe respektløst igjen.

Sitat

6. viser at du bryr deg og er god til å lytte

Ja dette er et minstekrav du absolutt bør ha. Du kan ikke presse det frem hos en mann men en mann som er genuint interessert i deg vil vise at han bryr seg og lytter til deg. Om han ikke er det så er han ikke genuint interessert i deg og da bør du finne deg en annen mann

Sitat

7. bruke litt penger på meg på spesielle dager som valentinsdag, kjøpe en liten gave eller ta meg med på en fin resturant.

Ja enda et minstekrav som du bør ha. Det viser at han verdsetter deg. Dessuten vil et forhold uten romantikk fort dø ut.

Sitat

8. være støttende og vil det beste for meg for det meste, si rett ut hvis det er noe du ikke liker osv.

Ja en kjæreste skal helt klart være støttende og ville det beste for deg. Ikke alle er like flinke på å være åpne om ting, men dette er noe du kan snakke med partneren din om at du ønsker og trenger. Bare pass på at det ikke blir til at du godtar trakassering om han hele tiden sier han ikke liker klærne dine for eksempel!
Hvis du vil at partneren din skal si fra om han har problem med noe så er det også viktig at du gir han et trygt rom til å si det, at du tar det i mot på en voksen og rolig måte og ikke blir sint.

Anonymkode: d795c...898

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
Jaytee skrev (19 minutter siden):

Synes det er helt fair at du ønsker alle disse punktene. Man skal føle seg litt ekstra spesiell som den ene jenta. Et godt forhold krever at man er tilstede. 

😂

Skrevet

Dette er et minimum.

Skrevet

Jeg syns dette høres fornuftig og rimelig ut. Mann 50+

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Er dette mye synes du om du hadde vært min kjæreste og hvis jeg hadde krevd disse tingene, eller blir det altfor mye, eller innafor?:

3. jeg burde være den eneste jenta du bør ha mer fokus på siden jeg er kjæresten din, ikke noe flørting med andre jenter helst.

4. gi meg komplimenter minst 1 gang i uka, gjerne mer men ikke nødvendig. 

6. viser at du bryr deg og er god til å lytte.

Jeg hadde blitt kvalt og hadde orket maks 14 dager om jeg hadde fått presentert en sånn liste.

Anonymkode: d2176...031

• Liker 2
Skrevet

Jeg er egentlig bare interessert i sex. Dette høres ut som altfor mye jobb for tilgang på damekropp. Så da er jeg heller singel.

Anonymkode: 52050...16f

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg er egentlig bare interessert i sex. Dette høres ut som altfor mye jobb for tilgang på damekropp. Så da er jeg heller singel.

Anonymkode: 52050...16f

Ja, jeg er ikke interessert i sex så det gir mening, dette r ikke for menn som vil pule, men de jeg skal være kjæreste med.

Skrevet
Abendstern skrev (5 minutter siden):

Stakkars mann

Whyy

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Whyy

Første mndene er det naturlig, etter det blir det fort krampaktig og falskt.

Anonymkode: 98d8d...b1a

Gjest Abendstern
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Whyy

Personlig liker jeg dårlig chatting, mas og small talk. Ellers er det selvfølgelig flere punkter jeg er enig i. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...