AnonymBruker Skrevet 17. februar 2023 #61 Del Skrevet 17. februar 2023 Har matallergier så tar ikke sjansen. Har ingen andre å gi det til (det jeg eventuelt ikke kan spise selv) Anonymkode: 2c492...126 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SisteGang Skrevet 17. februar 2023 #62 Del Skrevet 17. februar 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Med bakgrunn i tråden så tok jeg og brukte det i går med Bunnpris (den har 4.4 av 5 poeng her). henting 2230 39 kroner gav 1 x grovbrød, spelt (godt brød med en del tyngde) 1 x skolebolle 1 x osteloff 1 liter sjokomelk som gikk ut dagen etter. (og som minste ikke likte uansett så den blir nok helt ut) 1 pakke med søt paprika, godt moden men såg helt ok ut 2 epler, modne men ok 4 bananer, helt fine. Ikke bruke men muligens litt frost skadet. Helt fine inni. 1 pakke med ferdigvaska ruccola som hadde siste forbruksdag samme dagen, brukte litt selv på kveldsen og resten gikk til marsvinet. Helt ok innhold, men hadde det ikke vært for brødet som var med så hadde jeg tenkte det var litt så som så. Anonymkode: 5a6b4...b7a Håper du har flere enn ett marsvin, for de er flokkdyr. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2023 #63 Del Skrevet 17. februar 2023 For mye junk, for langt å kjøre og ikke minst, litt for sent på kvelden. Artig konsept, men her i distriktet fungerer det ikke så godt. Hadde jeg bodd i byen, hadde jeg nok brukt det mer. Anonymkode: c7f29...719 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2023 #64 Del Skrevet 17. februar 2023 AnonymBruker skrev (På 16.2.2023 den 18.03): Sparer masse penger og god mat. Anonymkode: 77784...c34 Kommer an på hva som normalt sett deles ut der de bor. Her hos meg er det veldig mye bakevarer og usunn mat, men jeg har 3 steder jeg henter fra. Det ene stedet deler ut stort sett bare brød i sine poser noe som passer bra så får jeg fyllt opp fryseren med brød, det andre steder deler ofte ut pålegg og middagsmat. Det tredje steder er en pølsemaker så der henter jeg en gang i blant når det er lite med pølser igjen i fryseren Anonymkode: d7cde...dcb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rucula Skrevet 18. februar 2023 #65 Del Skrevet 18. februar 2023 På grunn av denne tråden lastet jeg nå ned appen og bestilte for forundringsposer...Fra meny og joker Håper det ikke bare er tørre rosinboller og annet usunt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2023 #66 Del Skrevet 18. februar 2023 Her er det kun to steder som har det. Bakeri og dagligvarebutikk. Butikken har jeg ikke prøvd ut da henting er 22.50-23.00, altfor sent til at jeg orker å dra ut. Bakeriet har jeg prøvd to ganger og er veldig fornøyd med innholdet. Fått to brød, masse grove rundstykker, osteloff og litt søtbakst begge ganger. Eneste der er at det blir utsolgt så fort så rekker aldri å kjøpe. Til og med i dag sjekket jeg, da var det utsolgt for 5 min siden. Anonymkode: d8a7a...1ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rucula Skrevet 18. februar 2023 #67 Del Skrevet 18. februar 2023 Har hentet ut min første pose i dag.. Fikk et brød melk vegansk bacon (!) Biffkrydder 😂 en gammel salat aom måtte kastes 2 dougnuts som var tørre en grov baguett 3 rundstykker i plastfolie 2 hamburgerbrød prisen var 49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2023 #68 Del Skrevet 19. februar 2023 AnonymBruker skrev (På 16.2.2023 den 18.36): Jeg bruker toogoodtogo jevnlig. Bruker som regel lokale bakerier. Har alltid vært fornøyd. Får både brød og annet bakverk samt påsmurt. Har også brukt det hos slakter. Dere som klager over dårlig kvalitet på det dere får osv, sjekker dere ikke anmeldelser fra hva andre folk har ment om hentestedet. Jeg kjøper aldri noe fra steder som har lavere enn 4 stjerner (av 5). Anonymkode: 9d2aa...343 Selvsagt sjekker jeg men man har fortsatt forskjellige preferanser Anonymkode: 908dd...c59 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2023 #69 Del Skrevet 19. februar 2023 AnonymBruker skrev (På 17.2.2023 den 11.42): Syns folk har mye urealistiske forventninger til TGTG. Man er med å hindre noe matsvinn og da må man ta det som er igjen når stengetid nærmer seg. Og er det for mye mat kan man enten gi videre eller fryse ned. Søt bakst kan man putte i fryser til man får besøk eller ta med på tur. Anonymkode: 0e9c0...e2c Eller man er realistisk og tenker det er bortkastet å redde Moe man selv ender opp med å kaste. Anonymkode: 908dd...c59 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rucula Skrevet 19. februar 2023 #70 Del Skrevet 19. februar 2023 Hentet enda en pose igår... Endte opp med et halvt tonn tørre sjokoladeboller. De fikk fuglene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2023 #71 Del Skrevet 19. februar 2023 On 2/16/2023 at 9:27 PM, AnonymBruker said: TooGoodToGo er da ikke spesielt billig. Anonymkode: fddc9...84f Ja, det var det jeg også tenkte da jeg sjekka ut appen en gang. Mat som er på vei til å kastes, utvalg av ting som jeg vanligvis ikke trenger å kjøpe og ubeleilige tider for henting, for en pris som ikke er spesielt billig, synes jeg ikke er verdt å stresse over. Anonymkode: 5e42d...a20 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2023 #72 Del Skrevet 19. februar 2023 AnonymBruker skrev (På 17.2.2023 den 15.19): Coop Mega her selger to typer TGTG-poser; varmmat og forundringspose med dagligvarer. Det synes jeg er nok inndeling. Å velge å ikke kjøpe er jo en ærlig sak, det er jo ikke spesielt smart å kjøpe en pose mat som man ender opp med å kaste likevel. Det eneste jeg synes er teit er hvis folk klager på innholdet bare fordi de ikke liker maten og gir dårlig karakter i appen. En annen ting jeg har tenkt på er at jeg synes det burde vært maks én pose pr kunde. Jeg observerte ei dame komme ut med tre TGTG-poser fra bakeriet, og tenkte at her er det noen som grafser til seg, pluss at sjansen er stor for at det blir en del matsvinn likevel. Men for all del, hun fikk sikkert ei fin helg! Anonymkode: d44eb...f6b Jeg kjøper hvertfall to poser når jeg først kjøper, så da får du mene hva du vil om det. For meg er det et godt kjøp når jeg kjøper fra bakeriet og kan ha brød i en mnd . Anonymkode: 0e9c0...e2c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil E Skrevet 19. februar 2023 #73 Del Skrevet 19. februar 2023 AnonymBruker skrev (På 16.2.2023 den 18.03): Sparer masse penger og god mat. Anonymkode: 77784...c34 Fordi jeg foretrekker å plukke ut de matvarene jeg selv vil ha. Derfor bruker jeg heller aldre slik som Oda og Adams matkasse heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2023 #74 Del Skrevet 19. februar 2023 AnonymBruker skrev (På 16.2.2023 den 18.03): Sparer masse penger og god mat. Anonymkode: 77784...c34 Det er da mange nok som bruker den til at absolutt alle steder som selger mat av akseptabel kvalitet alltid er utsolgt? Så om flere skulle kjøpt fra dem måtte flere selge via appen. Og der har du et spørsmål: hvorfor selger ikke flere kafeer og restauranter via appen? Spesielt kjeder må sitte på enorme mengder rester på slutten av dagen, da alt de selger er prefab og må kastes etter tining. Likevel selger ingen av dem restene sine. Anonymkode: 6506d...c18 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2023 #75 Del Skrevet 5. mai 2023 AnonymBruker skrev (På 19.2.2023 den 18.21): Jeg kjøper hvertfall to poser når jeg først kjøper, så da får du mene hva du vil om det. Anonymkode: 0e9c0...e2c Jo takk, jeg vil gjerne få mene det jeg vil om det Jeg skulle nok kanskje ha vurdert å kjøpe to poser på Circle K igår da, siden jeg fikk bare én baguette. Det var alt... Jeg liker ikke å klage og forstår jo at man får det man får, men når det står i appen at man skal få varer tilsvarende ca 117 kr så kjenner jeg at jeg blir litt provosert. Jeg endte med å faktisk sende klage til TGTG via appen. Jeg pleier alltid å være fornøyd med mengden mat jeg får fra Circle K, men den ene ansatte der har enten misforstått noe eller så har hun et horn i siden til meg (dessverre ikke et ostehorn). Jeg kjenner henne fra før og har vel ikke verdens beste inntrykk av henne, men jeg trodde likevel hun var profesjonell nok til å lage ordentlige TGTG-poser. Anonymkode: d44eb...f6b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2023 #76 Del Skrevet 5. mai 2023 SisteGang skrev (På 17.2.2023 den 18.40): Håper du har flere enn ett marsvin, for de er flokkdyr. Herregud. Anonymkode: 3241e...9f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 5. mai 2023 #77 Del Skrevet 5. mai 2023 Her jeg bor får vi bare bakevarer..boller, smultring, crossiont, baguetter etc:( prøvde en meny her..fikk bakevarer, en liten tørr ribbe og en liten eske med varm mat .stod ikke hva det var i etc .. Hadde jeg fått mer mat, grønnsaker, frukt hadde jeg brukt de mer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 5. mai 2023 #78 Del Skrevet 5. mai 2023 AnonymBruker skrev (På 19.2.2023 den 18.28): Det er da mange nok som bruker den til at absolutt alle steder som selger mat av akseptabel kvalitet alltid er utsolgt? Så om flere skulle kjøpt fra dem måtte flere selge via appen. Og der har du et spørsmål: hvorfor selger ikke flere kafeer og restauranter via appen? Spesielt kjeder må sitte på enorme mengder rester på slutten av dagen, da alt de selger er prefab og må kastes etter tining. Likevel selger ingen av dem restene sine. Anonymkode: 6506d...c18 Her jeg bor er det et bakeri...de kaster mass kaker, boller,brød etc når de stenger...set de putter alt o en stor søpple sekk de fikk ikke lov å gi det bort. .og det er jo kjeden som må bli med i denne appen. Så mye som blir kastet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bøtteballetten Skrevet 5. mai 2023 #79 Del Skrevet 5. mai 2023 Her er det ikke så veldig stort utvalg når det gjelder TGTG. Det er kun en bedrift og i den posen var det et tørt brød og noen få boller, rundstykker og et baguett som ikke var påsmurt. Var forsåvidt ok, men syns brødet var stusslige greier. Tror ikke jeg hiver meg på tilbudet igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2023 #80 Del Skrevet 8. mai 2023 AnonymBruker skrev (På 5.5.2023 den 14.20): Jeg skulle nok kanskje ha vurdert å kjøpe to poser på Circle K igår da, siden jeg fikk bare én baguette. Det var alt... Jeg liker ikke å klage og forstår jo at man får det man får, men når det står i appen at man skal få varer tilsvarende ca 117 kr så kjenner jeg at jeg blir litt provosert. Jeg endte med å faktisk sende klage til TGTG via appen. Jeg pleier alltid å være fornøyd med mengden mat jeg får fra Circle K, men den ene ansatte der har enten misforstått noe eller så har hun et horn i siden til meg (dessverre ikke et ostehorn). Jeg kjenner henne fra før og har vel ikke verdens beste inntrykk av henne, men jeg trodde likevel hun var profesjonell nok til å lage ordentlige TGTG-poser. Anonymkode: d44eb...f6b Det hjalp å kontakte TGTG, jeg fikk refundert pengene! Nå var ikke pengene så veldig viktig, da jeg ikke akkurat går konkurs av 39 kr, så jeg håper de tar dette opp med Circle K og at de tar det videre med de ansatte. Og viktigst av alt; at hun som er så gnien på maten skjønner tegninga og begynner å fylle litt mer i posen. Jeg er såpass fornøyd ellers med det jeg pleier å få, både mengde og kvalitet, at jeg vil ikke slutte å kjøpe derfra bare på grunn av én ansatt som ikke har fulgt med i timen når de hadde innføring i TGTG-rutiner. Anonymkode: d44eb...f6b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå