Gå til innhold

Hvorfor bruker ikke flere to good to go?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg bruker too good to go for å skaffe meg brødvarer, med varierende hell! Liker heldigvis boller også 🙂

Anonymkode: 0915c...257

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Heldig jeg da. Velger mellome bakst, varm mat og forundringspakker. Meny som nærmeste nabo. Aldri fått en bolle😅

Anonymkode: 77784...c34

Ja, da er du heldig. Nå skal det sies at det er en stund siden jeg sjekket sist, så kanskje jeg bør gjøre det? Det er, om ikke nærmeste nabo, i grei gangavstand. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For det meste bare boller og påsmurte baguetter her. 

Spiser ikke boller, og spiser ikke majones (som er på 99% av baguettene) 

Anonymkode: ae30b...5fb

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er bare en person, og er redd jeg ikke kommer til å spise opp alt jeg får. Det er ikke så mange som tilbyr det her, og de jeg kjenner som bruker det, sier de får poser med alt mulig godt til kvelds til hele familien. 

Jeg er dessuten ganske ferdigspist så sent på kvelden som de har utlevering. Jeg rekker ikke spise en hel pose med mat etter kl. 20, liker ikke frokost, og etter jobb neste dag er det nok ikke så godt lenger. 

Uansett er jeg vegetarianer og ganske kresen, så det er nok alltid noe oppi der jeg ikke kommer til å ville ha. 

Anonymkode: 709b9...417

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kun sett gluten-mat de gangene jeg har sjekket, og det kan jeg ikke spise. 

Anonymkode: 3c2f5...b0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bruker det innimellom med veldig varierende hell. Her jeg bor er ikke utvalget veldig godt og de gode plassene er som regel utsolgt raskt. Det er uansett begrenset hvor mange brød jeg har plass til i fryseren.

Har hentet fra dagligvarebutikker noen ganger og der har jeg opplevd å få mat som har gått ut på dato for 6 uker siden! Det er for dårlig. Meny bruker å ha gode poser, så plukker med meg derifra om jeg har mulighet. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gidder ikke kjøre 45 min for å hente mat bare fordi det er billig. Dessuten er hentetiden altfor sen for meg

Anonymkode: 96b42...36e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brunhilde skrev (47 minutter siden):

Jeg liker konseptet og ville brukt det mer om jeg ikke bodde et stykke fra de fleste tilbyderne og ikke gidde å kjøre langt for å hente. Har en Menybutikk i nærheten, men de leverer bare ut bakervarer og det er ikke så interssant, syns jeg. :)

Har to Meny like ved meg, og det er sjeldent jeg ser bakevarer der faktisk! Det er mest varmmat, og noen ganger dagligvarer.

Hentet bakevarer tidligere, og var kjempefornøyd da :) men har ikke behov for bakst nå 🤷

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Taluno skrev (1 minutt siden):

Har to Meny like ved meg, og det er sjeldent jeg ser bakevarer der faktisk! Det er mest varmmat, og noen ganger dagligvarer.

Hentet bakevarer tidligere, og var kjempefornøyd da :) men har ikke behov for bakst nå 🤷

Jeg skjønner at det er på tide å sjekke igjen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får stort sett bakst fra de stedene jeg har mulighet til å hente fra, så derfor er det ikke så ofte jeg bruker det.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Handlet på bakerier og man får jo mye mat for 50kr.

Handlet en gang på extra, fikk veldig mye rart, men god valuta for pengene der å. 

Handlet frokost på scandic, det gjør jeg ikke igjen! 😂 Fikk halv kilo med eggerøre og 15 sånne små mini pølser og 2 rundstykker.. Ikke variert frokost akkurat. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1. det er sjelden/aldri laktosefrie melkeprodukter.

2. Jeg spiser ikke brød.

3. Jeg spiser lite kjøtt.

4. Hentetidspunktet. Det er ikke trygt å gå alene ute når det er mørkt her i området (har ikke bil).

Anonymkode: 344d2...b01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker et par ganger i uka.

Jeg har hentet både søtbakst vi har kost oss med barna i helgene, og middag fra varmedisken i Meny. Sistnevnte passer veldig bra hvis man skal spise middag sent for eksempel rundt kl.19 og vi har alltid fått masse god mat! 

Søtbakst har vært varriert og godt og vi har også fått et helt brød iblant, så fyller fryseren med det. 

Anonymkode: 916ef...089

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg brukte det en periode men gikk lei av tørre boller fra Narvesen, rekesalat og pizzabunn på Joker som gikk ut på dato samme dag, og 8 sandwicher fra Espresso house som jeg hadde null sjans å spise opp samme dag og som var gammelt og tørre dagen etter.

Anonymkode: b5644...842

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror TGTG må forlange at butikkene lager katogorier slik at folk vet hva de får. Feks "kjøttvarer", "brød", "søtbakst", "grønnsaker" etc. Da ville folk følt de kunne kjøpe uten så stor risiko for at det må kastes.

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...