Gå til innhold

Hvorfor bruker ikke flere to good to go?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei, de gir for det meste bare søtbakst hvis det er resturant, det er ikke mat. Brukte to good to go for å hente fra joker, det var bare dårlige mat som burde blitt kastet. 

Anonymkode: de00d...81c

• Liker 21
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig varierende kvalitet og innhold på butikker. Her i byen er noen bare gammel brødmat eller direkte utgått mat, andre har bare søtbakst og siste er stort sett ok men utsolgt med en gang.

Anonymkode: 5a6b4...b7a

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg betaler ikke for en pose med noe jeg ikke vet hva er. Spiser ikke hva som helst heller. 

Anonymkode: a0fa8...537

• Liker 13
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis du har en stor familie der sjansen for at det blir mindre matsvinn, så er det greit nok. Men personlig er jeg heldig om jeg liker halvparten av det som er oppi. Dessuten synes jeg ikke det er så veldig billig, med mindre man er veldig heldig. Tror nok det varierer fra sted til sted og dag til dag.

Anonymkode: 2b359...e79

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare drittmat og hørt om så mange som har vært misfornøyde. Og at man får dårlig samvittighet for å ikke spise det opp🤷‍♀️

Anonymkode: 57c27...a4f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det meste av varmmat er utlevering så sent at jeg knapt rekker sette i kjøleskapet før sengetid... Orker ikke gå ut så sent.

De fleste i nærområdet er enten utlevering for sent, eller krever at jeg må ut å kjøre. Og veldig mye er utsolgt ekstremt raskt.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått mye fisk, kjøtt og mat fra varmedisken. Vi lever nesten bare på dette nå.

Anonymkode: 77784...c34

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi man ikke får mat med sunn næring. Det er mest søt bakst og det lager jeg bedre selv.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde det vært grønnsaker og sunne ting der kunne man brukt det mer

men det er ingen som har godt av og spise boller og baguetter hver dag

• Liker 12
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er ofte hentetiden mellom 22 og 23, eller 16-1630. Passer ikke helt mine tider. Pluss at det blir for mye boller og snacks. 

Kjøper innimellom og liker konseptet, men tenker og at jeg må ha en grunn til å redde. Halve vitsen er jo vekk om jeg må kaste bollene for ingen spiser de. 

Anonymkode: ffccd...06d

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fordi mange steder bare har boller. Ikke alle bor i Oslo. Hentetidene er ganske snevre også. 

Anonymkode: 5e27f...fa0

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker konseptet og ville brukt det mer om jeg ikke bodde et stykke fra de fleste tilbyderne og ikke gidde å kjøre langt for å hente. Har en Menybutikk i nærheten, men de leverer bare ut bakervarer og det er ikke så interssant, syns jeg. :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brunhilde skrev (Akkurat nå):

Jeg liker konseptet og ville brukt det mer om jeg ikke bodde et stykke fra de fleste tilbyderne og ikke gidde å kjøre langt for å hente. Har en Menybutikk i nærheten, men de leverer bare ut bakervarer og det er ikke så interssant, syns jeg. :)

Heldig jeg da. Velger mellome bakst, varm mat og forundringspakker. Meny som nærmeste nabo. Aldri fått en bolle😅

Anonymkode: 77784...c34

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har testet en håndfull ganger. Første gang var jeg skikkelig fornøyd men de andre gangene etter har det vært trasige ting jeg aldri ville kjøpt  selv og dessuten usunt. 

Anonymkode: be36e...d73

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde en periode, men her jeg bor så er det bare bakeriutsalg og en bensinstasjon som er med. Det gikk for det meste i søtbakst(Wienerbrød og skoleboller) og kanskje litt påsmurte (fine) baguetter.. Dette er ikke hverdagsmat for meg, så da ga jeg meg på det.

Anonymkode: 5892b...c3c

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett hvor jeg kjøper fra ender jeg alltid bare opp med masse brød! Og jeg spiser ikke brød..

Anonymkode: 4f5d3...1e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker toogoodtogo jevnlig. Bruker som regel lokale bakerier. Har alltid vært fornøyd. Får både brød og annet bakverk samt påsmurt.

Har også brukt det hos slakter.

Dere som klager over dårlig kvalitet på det dere får osv, sjekker dere ikke  anmeldelser fra hva andre folk har ment om hentestedet. Jeg kjøper aldri noe fra steder som har lavere enn 4 stjerner (av 5).

Anonymkode: 9d2aa...343

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...