AnonymBruker Skrevet 16. februar 2023 #1 Skrevet 16. februar 2023 Noen er svært åpne om sitt sexliv, mens andre forteller ikke noe. Noen kan fortelle intime detaljer om seg eller sin partner til sine (nære?) venner eller familie. Selv holder jeg mitt sexliv (er gift) for meg selv. Dette gjelder både nåværende og tidligere partnere. Når jeg har venner som drar opp temaet, bare lytter jeg og jatter med, uten å avsløre selv. Hvem snakker/forteller du om ditt sexliv til? Hva forteller du? Er det noe du ikke forteller? Anonymkode: bf509...15b
svartkatt Skrevet 16. februar 2023 #2 Skrevet 16. februar 2023 Snakker stort sett bare med menn som kan tåle å høre om det og har interesse av det, og som jeg vil snakke med om det. Så er stort sett veldig åpen om det. Er ikke likt med alle.. kommer an på kjemi, kommunikasjon ellers, osv..
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2023 #3 Skrevet 16. februar 2023 Det har jeg ikke hatt på mange år, men jeg hadde ingen interesse av å prate om det da heller. Ekstremt lite interessant som samtaleemne, det er praksisen som er gøy. Anonymkode: ba3ca...ec4 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2023 #4 Skrevet 16. februar 2023 Kun dama egentlig, men selv der prøver jeg å unngå å snakke om tidligere erfaringer med mindre hun spør, for ganske sikker på hun ikke ville taklet det så bra å høre for mye Anonymkode: bd431...bf8
Flintis Skrevet 16. februar 2023 #5 Skrevet 16. februar 2023 Nei det bretter jeg ut kun på Kvinneguiden. Jeg bruker ikke å fortelle mye generellt sett, kan snakke om andres da om de ønsker det.
Snok1 Skrevet 16. februar 2023 #6 Skrevet 16. februar 2023 Blant venner og kollegaer gir jeg inntrykk av at det blir lite action etter at en runder 50. Det er bare som anonym på SoMe at jeg forteller hvilken gris jeg er og hvor stor glede jeg finner i det. Best slik.
Frkego Skrevet 16. februar 2023 #7 Skrevet 16. februar 2023 Kan jo snakke litt om sexlivet til venninner, men går ikke inn på detaljer. Det er ganske moro at venner av begge kjønn tror at jeg er veldig vanilje i senga, også er jeg kanskje den mest kinky i vennegjengen 😄 Så litt moro at den delen av meg er forbeholdt partner. Kan fint dele her inne og i andre forum hvor jeg er anonym også skriver jeg erotiske noveller hvor jeg får utløp for erfaringer og fantasier. 2
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2023 #8 Skrevet 16. februar 2023 Frkego skrev (16 minutter siden): Kan jo snakke litt om sexlivet til venninner, men går ikke inn på detaljer. Det er ganske moro at venner av begge kjønn tror at jeg er veldig vanilje i senga, også er jeg kanskje den mest kinky i vennegjengen 😄 Så litt moro at den delen av meg er forbeholdt partner. Kan fint dele her inne og i andre forum hvor jeg er anonym også skriver jeg erotiske noveller hvor jeg får utløp for erfaringer og fantasier. Sånn er det her også. Har ei venninne som er såååå ivrig på å dele fra sexlivet sitt (dog tror jeg den sexen mest er overdrevet skryt… høres ikke så spennende ut heller hehe) å gjerne vil ha detaljer fra oss andre men jeg er ganske tilbakeholden med info OG jeg blir sett på som ganske forsiktig og ordentlig. Men, i senga er jeg både grisete, rå og uskikkelig 😇 love it. Anonymkode: 1ac77...bfc 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2023 #9 Skrevet 16. februar 2023 Sier ingenting til noen. Det er mellom meg og mannen min, og er helt privat. Har alltid vært slik, og mine venninner er like. Anonymkode: f62f3...604 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2023 #10 Skrevet 16. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvem snakker/forteller du om ditt sexliv til? Hva forteller du? Er det noe du ikke forteller? Anonymkode: bf509...15b Samboeren min. Har absolutt ikke noe behov for å snakke om sexlivet mitt med noen andre. Har egentlig ikke noe å særlig å snakke om når det gjelder sexlivet. Er mer en fornøyd med slik det er. Har masse kompiser. Kan ikke huske sexliv har vært samtale en eneste gang når kompiser møtes. Sist må i tilfelle ha vært da vi var typ 19-20 år. Er jo helt uinteressant å snakke om og høre om. Anonymkode: bad81...3c2
Andro Skrevet 16. februar 2023 #11 Skrevet 16. februar 2023 Jeg er en ganske privat person, og prater ikke om sexlivet mitt offentlig eller overfor bekjente. Den jeg kan røpe alt for er elskeren min. Han vet alt, og forteller ingenting. Han har noe med det Jeg kan snakke generelt om seksualitet og preferanser med hvem som helst, men ikke om mine egne. Kun noen få venner som vet noe om hva jeg liker, og hvem jeg er sammen med. De aller nærmeste.
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2023 #12 Skrevet 16. februar 2023 Jeg snakker ikke sånt med venninner og familie, de tror jeg er så uskyldig som det går. Tror enkelte tror fortsatt jeg er jomfru i en alder av 35 år 😅 Egentlig er jeg den mest skitne og kinky av de alle, til sammen, etter hva venninnene mine deler er de ganske vanilje. 🙈 Er kun han jeg er sammen med som veit hvor kåt og kinky jeg egentlig er, å han elsker kontrasten med hvordan jeg virker for alle andre. Pluss at vi kan endelig være helt oss selv med noen, trenger ikke holde noe tilbake. En frihet begge er veldig takknemlig for 😊 Anonymkode: 93857...17c 1
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2023 #13 Skrevet 17. februar 2023 Sexlivet er privat. Har vært sammen med mannen min i mange herrens år, og hvis jeg hadde sagt noe til noen om mitt sexliv, så hadde jeg jo indirekte fortalt om hans sexliv også. Å fortelle om andres sexliv gjør man da bare ikke! Snakker selvsagt med mannen, da. Det er jo han jeg deler sexlivet med. Anonymkode: 1e124...df4
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2023 #14 Skrevet 17. februar 2023 Har en venninne jeg deler alt med, absolutt alt. Hun deler alt med meg også. Dvs stilling, orgasmer, varighet, hun vet hvordan penisen til mannen min ser ut også, det har jeg vist henne. Det er mannen min komfortabel med. Anonymkode: f431d...89e
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2023 #15 Skrevet 17. februar 2023 Den eneste jeg snakker med sex om er kona. I min vennegjeng er ikke dette et samtaleemne. Har vell aldri snakket med kompisene om sex. Det er privat. Anonymkode: 5afde...811
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2023 #16 Skrevet 17. februar 2023 Jeg er veldig åpen om sexlivet mitt. Her forleden møtte jeg nabodama i blokka ved postkassene. Hun stod i morgenkåpen og snakket om dårlig trappevask, før jeg begynte å snakke om at jeg skulle ut på byen i helgen for å skaffe meg onenight-stand. Hun pakket kåpa ekstra godt rundt seg før hun sa hade og gikk…🤔 Anonymkode: 7eb00...17c
Rosa Dartle Skrevet 17. februar 2023 #17 Skrevet 17. februar 2023 Tror jeg stort sett er veldig privat. Snakker minimalt om sex med min aller beste venninne til og med. Vi er derimot en liten jentegjeng med gode venninner som hender at snakker om sex. Ingen utlevering av partner, mer sånn på moro da. Vise fram det siste undertøyet man har planer om å overraske med, kommentarer om at nå blir det bra å få sendt ungene til barnevakt siden det er en uke siden anledningen sist bød seg og lignende ting. Forteller ingenting av «betydning» til andre. Partner og jeg snakker derimot masse om sex, tror ikke det går en dag uten 😅
Ellah Skrevet 17. februar 2023 #18 Skrevet 17. februar 2023 Jeg er ganske åpen, snakker om det meste med venninner egentlig. Utleverer derimot ikke intime detaljer om partner.
Gjest DreamWorks Skrevet 17. februar 2023 #19 Skrevet 17. februar 2023 (endret) Snakker ikke med noen om det. Syntes det er veldig privat. Sikkert derfor jeg er her så mye, for jeg elsker jo sexlivet mitt og vil gjerne prate og diskutere men tør ikke det med venner og bekjente Endret 17. februar 2023 av DreamWorks
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2023 #20 Skrevet 17. februar 2023 Jeg kan godt snakke åpent og engasjert om seksualitet med nesten hvem som helst, men da på et generelt nivå og uten slibrig griseprat. Mitt eget sexliv er det bare kjæresten og jeg som vet noe om. Anonymkode: 16f81...bd8 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå