Gå til innhold

Lastet ned Tinder rett etter vi ble sammen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, hvordan ville dere tolket dette: Vært sammen med typen i 2,5 år. Så nå akkurat at han hadde lastet ned Tinder da vi lette etter et spill sammen på App Store (lastet ned 1,5mnd etter vi ble sammen. Spurte han rett ut hvorfor han hadde lastet ned appen rett etter vi akk hadde blir sammen og han svarer «husker ikke» og at han aldri har hatt bruker der. Synes det er spesielt hvis han hadde vært aktiv da venner garra hadde sendt meg «bevis». Men samtidig synes jeg det er veldig rart å i det hele tatt vært borti appen.. Hvor troverdig vil dere si hans forklaring er?

Anonymkode: 9d43a...92d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Troverdig 

Anonymkode: 41ced...be3

Skrevet

Har han fortsatt tinder? Altså appen på telefonen? I så fall er det garra at han bruker den. 

Anonymkode: 1ef02...5c2

• Liker 3
Skrevet

Møtte min kjæreste på datingapp, og den dag i dag, så har han fortsatt disse appene på telefonen uten at han har noen aktiv bruker der. 

Anonymkode: a0596...a54

• Liker 1
Skrevet

Høres ut som en veldig tynn forklaring i mine ører. «Husker ikke eller vet ikke» er jo de verste svarene man kan få. 

• Liker 2
Skrevet

Ikke troverdig. Min konstant utro eks sa også "husker ikke" hver gang. Det er også det som er mest brukte å si i retten når man er skyldig men ikke vil snakke på seg skyld.

Du virker heller ikke til å være klar over at man kan skjule seg på Tinder for alle andre enn de man liker, ved å ha tinder gull. Så vennene dine etc ville ikke sett han selvom han var der hvis han hadde tinder gull. Det er også fullt mulig at han var en av de tusenvis profilene som har Anonym profil med falsk navn og bare bilde av en bul i bokseren sin med teksten "søker noe diskret" (oversatt til "jeg er utro")

Anonymkode: 1c820...751

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har han fortsatt tinder? Altså appen på telefonen? I så fall er det garra at han bruker den. 

Anonymkode: 1ef02...5c2

Nei, vi er ofte på telefonene til hverandre og har passordet, har aldri sett appen der og tviler på at han har hatt bruker (hvertfall ekte). Men hvorfor laste ned i utgangspunktet????

TS

Skrevet

Møtte min kjæreste på datingapp, og den dag i dag, så har han fortsatt disse appene på telefonen uten at han har noen aktiv bruker der. 

Ja, men han har aldri hatt bruker der (så vidt jeg vet) og vi møttes på vgs (når vi var under 18). Og det står jo dato for nedlastning flere mnd etter vi ble sammen🧐

Skrevet
Jaytee skrev (1 time siden):

Høres ut som en veldig tynn forklaring i mine ører. «Husker ikke eller vet ikke» er jo de verste svarene man kan få. 

TAKK, hadde vært noe helt annet om han skulle lage en bruker for noen andre og kødde eller hva som helst. Men er kun 2 år siden så synes «husker ikke» er et altfor dårlig svar.. ah blir gæren 

TS

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Ikke troverdig. Min konstant utro eks sa også "husker ikke" hver gang. Det er også det som er mest brukte å si i retten når man er skyldig men ikke vil snakke på seg skyld.

Du virker heller ikke til å være klar over at man kan skjule seg på Tinder for alle andre enn de man liker, ved å ha tinder gull. Så vennene dine etc ville ikke sett han selvom han var der hvis han hadde tinder gull. Det er også fullt mulig at han var en av de tusenvis profilene som har Anonym profil med falsk navn og bare bilde av en bul i bokseren sin med teksten "søker noe diskret" (oversatt til "jeg er utro")

Nei, har aldri hatt appen.. Men som jeg svarte en annen akkurat så har vi siden dag 1 alltid vært åpne med telefonene våre og kunnet passordet til hverandre. Ville det ikke vært rart å hatt Tinder gull og hele pakka hvis jeg kunne kommet borti på to sekunder (?). Vet ikke helt hva slags reaksjon/ svar jeg var ute etter ved innlegget, men kommer aldri til å klare å slå meg til ro med svaret «vet ikke» på denne saken… 

TS

Skrevet

Kan han ha lastet ned for å sjekke om du var aktiv på Tinder etter at dere møttes? Kan jo være at han ikke ønsket å innrømme det? 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Men hvorfor laste ned i utgangspunktet???

TS

Tinder laster man ned for å flørte og skaffe sex/forhold. Ingen andre grunner

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ville det ikke vært rart å hatt Tinder gull og hele pakka hvis jeg kunne kommet borti på to sekunder (?).

TS

Skjønner at du tenker det. At han kunne jo ikke vært utro så åpenlyst. Men det er sånn utro menn er.. Dessuten fins det egne "hvelv" og apper på telefonen som gjemmer andre apper, så man kan ha f eks en ekstra snapchat app, tinder app, bildegalleri med nakenbilder etc som ligger et et "hvelv" med passord gjemt på telefonen et sted bare han vet. Jeg har kamuflert mitt "hvelv" som en radio app som ligger inni samsung mappen, ingen noen gang sjekker der eller trykker på den siden det ser helt uskyldig ut.

Så det er faktisk mulig å ha appen på telefonen selvom du ikke ser den, eller at han laster den ned hver gang han er alene og sletter den igjen etterpå.

Her er det åpenbart at typen din enten har vært utro eller hadde planer om det. Du kan ikke stole på han og du vil aldri få vite sannheten. Så må du bestemme om du kan leve med dette eller ikke.. Personlig har jeg gått på den smellen før hvor jeg tenkte javel det var i begynnelsen av forholdet og han elsker meg sikkert mer nå så jeg tilgir han, men det burde jeg ikke gjort for jeg ble aldri helt trygg på han og han var utro igjen. Kastet bort tre år på han og burde skjønt at når han var utro eller prøvde å være utro i begynnelsen av forholdet når man dlsL være mest forelsket og dedikert til hverandre, så kommer han hvertfall til å være det etter en stund når forelskelsen har lagt seg også.

• Nyttig 2
Skrevet

Ikke lur deg unna «Husker ikke» for tro meg… det husker han! 
Min eks lastet ned alt av datingapper som fantes da vi var sammen. Det var dumme unnskyldninger som «Jeg lasta ned feil app» «Laga en bruker for en kompis»… 

Ikke lur deg unna dumme unnskyldninger! 

Anonymkode: 79e7a...f77

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvordan vet du at han ikke er inne på de da? Og hvorfor i alle dager skal han fortsatt ha disse appene på telefonen når dere er sammen…. 

Anonymkode: 79e7a...f77

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Nei, vi er ofte på telefonene til hverandre og har passordet, har aldri sett appen der og tviler på at han har hatt bruker (hvertfall ekte). Men hvorfor laste ned i utgangspunktet????

TS

Han kan laste den ned den dagen han er alene og slette appen senere for at du ikke skal se at han bruker den.

Anonymkode: 22f89...888

Skrevet

Jeg har klart å laste ned apper jeg ikke er interessert i (der i blant Tinder), fordi jeg kommer borti ads i spill jeg spiller på mobilen.

Just a FYI. 

Anonymkode: e620d...8af

Skrevet

Hei. 

Bare lurer hvor du kunne se tinder var lastet ned? Var inn på app store nå, men klarte ikke finne historikk ol på egen bruker, kun evt ting som har kostet penger

Anonymkode: a815b...983

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg har klart å laste ned apper jeg ikke er interessert i (der i blant Tinder), fordi jeg kommer borti ads i spill jeg spiller på mobilen.

Just a FYI. 

Anonymkode: e620d...8af

På iPhone må man bruke passord/faceID for å laste ned. Samt dobbelttrykke på låseknappen. Så tviler sterkt på at han lastet ned med uhell. 

Skrevet

Hei. 

Bare lurer hvor du kunne se tinder var lastet ned? Var inn på app store nå, men klarte ikke finne historikk ol på egen bruker, kun evt ting som har kostet penger

Anonymkode: a815b...983

Gå inn på AppStore-> Søk-> trykk på profilen din-> trykk på kjøpt-> så får du opp alle apper du noen gang har hatt samt nedlastningsdato.

TS

Skrevet

Jeg har lastet ned Tinder en gang, aldri brukt det til sitt egentlige formål. Var bare inne og glodde litt.

For min del bare av nysgjerrighet, det er en greie, folk driver med det, jeg ville se hva det var for å henge med i samtalen på en måte. Sveipe til høyre og venstre og alt det der. Av samme årsak har jeg lastet ned Tiktok og Jodel og Candycrush og Pokemon Go og sikkert tusen andre snakkis-apper selv om jeg ikke har brukt noe av det noe særlig.

Det er jo litt mas å opprette profil og sånt, men om man slipper det så ville vel nesten hvem som helst syntes det var en smule interessant å flippe gjennom og se hva greia var. Menneskelig nysgerrighet, kikkerkultur. 

Når det er sagt så svarer han jo dårlig for seg da - og han er kanskje ikke en gammel kjerring som meg og visste godt hva det gikk i fra før?

Det er vel kanskje ikke så greit å si til kjæresten at man var nysgjerrig på Tinder uansett 😅

Anonymkode: 39e85...d84

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...