AnonymBruker Skrevet 16. februar 2023 #1 Skrevet 16. februar 2023 Jobber i barnehage, småbarnsavdeling. Kjørt meg selv veldig siste ukene, vært mye sykdom. Fått streptokokker nå og antibiotika nødvendig. Helt slått ut og blir sliten av å gå på do. Hvor lenge er du hjemme eller var hjemme med streptokokker og oppstart av kur? Anonymkode: 1d62a...c5c
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2023 #2 Skrevet 16. februar 2023 Nå er det jo straks helg, så hvis du er hjemme i morgen, så bør antibiotikaen ha virket bra til mandag! God bedring, streptokokker er ikke godt! Anonymkode: 15d79...faa
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2023 #3 Skrevet 16. februar 2023 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Nå er det jo straks helg, så hvis du er hjemme i morgen, så bør antibiotikaen ha virket bra til mandag! God bedring, streptokokker er ikke godt! Anonymkode: 15d79...faa Forhåpentligvis. Takk❤️ Anonymkode: 1d62a...c5c
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2023 #4 Skrevet 16. februar 2023 Mener legen sa at man er tilnærmet smittefri 12 eller 24t etter oppstart på antibiotika, men du må jo se på formen. Selv gikk jeg ei uke før jeg var i stand til å dra på jobb igjen etter sist runde. Anonymkode: 61608...ab6
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2023 #5 Skrevet 16. februar 2023 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Mener legen sa at man er tilnærmet smittefri 12 eller 24t etter oppstart på antibiotika, men du må jo se på formen. Selv gikk jeg ei uke før jeg var i stand til å dra på jobb igjen etter sist runde. Anonymkode: 61608...ab6 Du var også helt ute? Uff. Anonymkode: 1d62a...c5c
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2023 #6 Skrevet 16. februar 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Du var også helt ute? Uff. Anonymkode: 1d62a...c5c Rundt 40 i feber til jeg var ordentlig i gang med antibiotika, var alene med barna og måtte ta bleieskift sittende på gulvet for å ikke besvime på morgenen. Fikk dem i barnehagen, men begge sov dårlig på nettene, så jeg fikk ikke henta meg inn igjen. Det var legen som foreslo ei uke sykemelding, for hun så at jeg sannsynligvis kom til å bruke tid på å bli frisk når jeg var så dårlig. Jeg var ikke helt bra da jeg gikk på jobb igjen, men hadde ikke samvittighet til å bli hjemme lenger. Anonymkode: 61608...ab6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå