AnonymBruker Skrevet 16. februar 2023 #1 Skrevet 16. februar 2023 Etter mange år traff jeg igjen en gammel venn som jeg hadde en ungdomsromanse med. Vi tilbrakte mye tid sammen sommer / høst 2021. Han ville mer enn meg, så jeg trakk meg tilbake. Han fortsatte å ta kontakt med samtaler på melding, og med å invitere meg ut i mange måneder etterpå. Han var ganske "på" for å si det slik. Før jul døde han. Da jeg var i begravelsen så var det en kvinne som holdt tale, som jeg vet har vært sammen med ham tidligere. I talen sin sa hun blandt annet at hun var glad for at familen hans ( voksen sønn og ex-kone) hadde vist henne så mye tillit. Neste måned skal det være en større minnestund. I den forbindelse så har sønnen refert til at de to var sammen. Han later til å tro at de var sammen før min venn døde. Jeg hadde ikke kontakt med ham på slutten, men vil jo tenke at om de hadde blitt sammen igjen, så hadde han ikke stått sånn på for å treffe meg. Jeg vet de hadde vært sammen, og at det hadde blitt slutt med dem før jeg traff ham igjen, men kan ikke tro at de har vært sammen etter det. Jeg har stilt meg selv spørsmål om hva motivet hennes kan være for å utgi seg som kjæreste uten å være det, og har lurt på om jeg skal si noe til familen. Det som holder meg tilbake fra å gjøre det, er at jeg er redd for å bli oppfattet som sjalu eller å være ute etter drama. Det stemmer ikke. Jeg hadde ingen interesse av å være sammen med ham, og er derfor ikke sjalu på noen. Jeg vil heller ikke skape noe drama. Utgangspunktet for å ville si noe, er fordi det gnager i meg om denne kvinnen har "skjulte motiver" eller er "ute etter noe". Hva tenker du? Hva ville du gjort? Anonymkode: 5e72d...551
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2023 #2 Skrevet 16. februar 2023 Hvorfor skal du si noe?? Anonymkode: 7d3a4...734 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2023 #3 Skrevet 16. februar 2023 Selvfølgelig så skal du ikke si noe. Anonymkode: 8013e...0f6 9
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2023 #4 Skrevet 16. februar 2023 Hva vil du oppnå med det - gjøre sorgen verre for henne som han kanskje kjørte dobbelt med? Anonymkode: 69e8f...92a 7 2
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2023 #5 Skrevet 16. februar 2023 Jeg stemmer for nei, uten å ha lest et eneste ord av HI. Anonymkode: d23b7...185 2 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2023 #6 Skrevet 16. februar 2023 Er du gal? Det kan da tenkes at han var midt i mellom eller fisket etter noe annet selv om han var halvveis sammen med denne damen. Anonymkode: 1a913...56a 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2023 #7 Skrevet 16. februar 2023 Nei. Du bør holde kjeften din lukket. Anonymkode: 72abc...354 2
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2023 #8 Skrevet 16. februar 2023 Og så bør du spørre deg selv hvorfor dette gnager deg? Hva er problemet ditt egentlig? Anonymkode: 72abc...354 3 2
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2023 #9 Skrevet 16. februar 2023 Det er jo hele 2022 imellom. Anonymkode: 72abc...354 1
Andro Skrevet 16. februar 2023 #10 Skrevet 16. februar 2023 Det er en smule naivt å tro at ikke en mann kan være offensivt på sjekker'n mens han er sammen med en annen. 2 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2023 #11 Skrevet 16. februar 2023 Selvfølgelig skal du ikke si noe. Det vil skape drama. Mannen er død, la dem som sto han nær få sørge. Det er ikke sikkert hun prøver på noe, kanskje hun bare trenger å føle nærhet til han og at det er hennes måte å sørge på. Anonymkode: c2f81...070 2
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2023 #12 Skrevet 16. februar 2023 Hvorfor i alle dager vurderer du å si noe? Hva vil du evt. oppnå? (Og: Selvfølgelig skal du ikke si noe. ) Anonymkode: 70dfc...11a 2 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2023 #13 Skrevet 16. februar 2023 Siden hun ble nevnt i begravelsen var hun tydeligvis mye mer betydningsfull for han enn deg. Ok så han har prøvd å være utro mot henne med deg, men dette er ikke noe du forteller en sørgende enke/kjæreste, og heller ingen andre. Anonymkode: f140c...832 4 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2023 #15 Skrevet 16. februar 2023 Æsj får sånne vibber som de som plutselig kjenner dem avdøde sååååå godt etter døden og skal skryte til alle om det, mens egentlig kjente de bare vedkommende fra en sommer for 8 år siden eller gikk på samme skole uten å prate sammen engang. Du var ingen for han. Han prøvde seg på deg og det var det. Det har han gjort på mange andre også. Hun var kjæresten hans i mange år! Helt uavhengig om det var samtidig som han prøvde seg på deg. At en mann er utro betyr virkelig ikke at du skal tro du hadde noe viktigere posisjon enn hennes! Hun stod der for han i årevis og kanskje til og med gjennom utroskap og nå vurderer du å gå rundt å kaste skitt på henne? Ja, da blir du en drittkjerring i hele den kretsen så lenge du lever hvertfall Anonymkode: f140c...832 9
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2023 #16 Skrevet 16. februar 2023 Hvis hun vil vite sannheten og mistenker noe så tar hun kontakt med deg. Da kan du fortelle henne alt hun lurer på, det støtter jeg. Men ikke uten at hun har bedt om det. Anonymkode: f140c...832 2 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2023 #17 Skrevet 16. februar 2023 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Da jeg var i begravelsen så var det en kvinne som holdt tale, som jeg vet har vært sammen med ham tidligere. I talen sin sa hun blandt annet at hun var glad for at familen hans ( voksen sønn og ex-kone) hadde vist henne så mye tillit. Tror du at hvem som helst får holde tale i begravelse? Sitat Neste måned skal det være en større minnestund. I den forbindelse så har sønnen refert til at de to var sammen. Han later til å tro at de var sammen før min venn døde. Later til å tro? Han vet mer enn deg hvertfall! Såklart var de sammen! Og om de ikke var sammen akuratt rett før han døde så har hun fortsatt vært kjæresten hans og den viktigste for han. Er det det du ikke tåler eller hva? Sitat Jeg vet de hadde vært sammen, og at det hadde blitt slutt med dem før jeg traff ham igjen, men kan ikke tro at de har vært sammen etter det. Hvorfor kan du ikke tro det? Er det vondt for deg å heller tro at han bare brukte deg som rebound for å komme over henne og grep sjansen med henne når han fikk hun tilbake igjen? Uansett når de var sammen og ikke er ikke din sak. Du er INGEN Sitat Jeg har stilt meg selv spørsmål om hva motivet hennes kan være for å utgi seg som kjæreste uten å være det, og har lurt på om jeg skal si noe til familen. Hallo, hun er kjæresten hans! Hva er galt med deg? Familien kjenner hun også som kjæresten hans, og hvem er du? Ingen! En han flørta med når han var kåt og full kanskje eller en han prøvde å få innpass hos som rebound og du falt for sjarmen og tomme ord og trodde du var spesiell Sitat Jeg vil heller ikke skape noe drama. Utgangspunktet for å ville si noe, er fordi det gnager i meg om denne kvinnen har "skjulte motiver" eller er "ute etter noe". Hva tenker du? Hva ville du gjort? Tror faktisk du trenger drama i livet ditt. Finn deg en kul spenningsserie, krimserie, for å koke sammen en sånn syk teori om et forhold og en kvinne du ikke vet noen ting om er faktisk helt psyko. Du må kjede deg og ha lite spenning i livet når du bruker energi på å konspirere om henne. Du driter deg ut. Anonymkode: f140c...832 2 3
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2023 #18 Skrevet 16. februar 2023 Tråden stenges snart pga manglende overskrift. Anonymkode: 5f345...2ff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå