AnonymBruker Skrevet 16. februar 2023 #1 Skrevet 16. februar 2023 -Sannsynlig ikke noe sammenheng med p-pillene? Jeg går på dem for å ikke ha akne, så vil nesten heller ha lav sexlyst, men aaaner jo ikke om det har noe med p-pillene eller ikke. Merket ingen forskjell da jeg begynte med dem, men da hadde jeg ikke prøvd å ha sex, så vet ikke? Anonymkode: d471b...afe
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2023 #2 Skrevet 16. februar 2023 Jeg mistet helt lysten. Kom raskt tilbake etter jeg sluttet med de Anonymkode: 2602d...eda
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2023 #3 Skrevet 16. februar 2023 Gikk på yasminelle 28 i over 10år. Mistet lysten helt og hadde en shit ton med problemer med å ha sex. Etter noen år sluttet jeg, altså i fjor høst for å se om det var pillene. Yes det var det. Får sexlysten sakte men sikkert tilbake nå.. Anonymkode: 49625...a17
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2023 #4 Skrevet 16. februar 2023 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Gikk på yasminelle 28 i over 10år. Mistet lysten helt og hadde en shit ton med problemer med å ha sex. Etter noen år sluttet jeg, altså i fjor høst for å se om det var pillene. Yes det var det. Får sexlysten sakte men sikkert tilbake nå.. Anonymkode: 49625...a17 Oi! Hvor lang tid må jeg ta pause for å vite om det hjelper? Ahh vil virkelig ikke ha akne tilbake Anonymkode: d471b...afe
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2023 #6 Skrevet 16. februar 2023 Jeg mistet all lyst og all følelse av ppiller. Verdens beste prevensjonsmiddel 😅 Anonymkode: 04f00...7c4 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2023 #7 Skrevet 16. februar 2023 Det tok et par mnd å få tilbake. Anonymkode: 04f00...7c4
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2023 #8 Skrevet 16. februar 2023 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Jeg mistet all lyst og all følelse av ppiller. Verdens beste prevensjonsmiddel 😅 Anonymkode: 04f00...7c4 :(( Anonymkode: d471b...afe
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2023 #9 Skrevet 16. februar 2023 Så kjipt når det er det eneste som hjelper for aknen min:/ Anonymkode: d471b...afe 1
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2023 #11 Skrevet 17. februar 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Oi! Hvor lang tid må jeg ta pause for å vite om det hjelper? Ahh vil virkelig ikke ha akne tilbake Anonymkode: d471b...afe Jeg er nå i min 6.mnd uten pillen og ikke fått skikkelig tilbake og mensen er uteblitt.. Men det kan være pgr av jeg stresser en del også.. Anonymkode: 49625...a17
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2023 #12 Skrevet 17. februar 2023 Føler jeg kommer til å begynne på pillen igjen med en gang og aldri slutte pga huden min… er så irriterende Anonymkode: d471b...afe
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2023 #13 Skrevet 17. februar 2023 Hvor gammel var du når du startet på dem? Hvor gammel er du nå? Om du var ung når du startet og det er noen år siden så kan det hende du ikke har noe akneproblem lenger? Jeg ble helt død nedentil av p-piller (men det var ikke yasmin da). Anonymkode: 51efb...1ad
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2023 #14 Skrevet 17. februar 2023 Samma her! Blitt mye tørrere både der nede og i ansiktet og hodebunn, og føler som om jeg har på bedøvelseskrem eller noe på klitten. Føler også at lysten stopper på «5» på en skala fra 1-10. Det går bare ikke skru opp høyere… Merker litt lyst mot slutten av den pillefri uka, og så blir det bare borte igjen. Gikk på Diane før og bytta til Yasmin for 2 år siden. Har veldig lyst til å bytte til noe annet, men jeg vet ikke helt hvilken? Har også hatt problemer mer acne hele livet. Gynekologen min prøver å selge meg inn på spiral, men alle jeg kjenner har hatt så syke smerter og typen har langt utstyr så ser bare for meg skrekkscenario. Anonymkode: f3c52...7e0 1
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2023 #15 Skrevet 17. februar 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hvor gammel var du når du startet på dem? Hvor gammel er du nå? Om du var ung når du startet og det er noen år siden så kan det hende du ikke har noe akneproblem lenger? Jeg ble helt død nedentil av p-piller (men det var ikke yasmin da). Anonymkode: 51efb...1ad Begynte i høst🙃 er 20 Anonymkode: d471b...afe
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2023 #16 Skrevet 17. februar 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Samma her! Blitt mye tørrere både der nede og i ansiktet og hodebunn, og føler som om jeg har på bedøvelseskrem eller noe på klitten. Føler også at lysten stopper på «5» på en skala fra 1-10. Det går bare ikke skru opp høyere… Merker litt lyst mot slutten av den pillefri uka, og så blir det bare borte igjen. Gikk på Diane før og bytta til Yasmin for 2 år siden. Har veldig lyst til å bytte til noe annet, men jeg vet ikke helt hvilken? Har også hatt problemer mer acne hele livet. Gynekologen min prøver å selge meg inn på spiral, men alle jeg kjenner har hatt så syke smerter og typen har langt utstyr så ser bare for meg skrekkscenario. Anonymkode: f3c52...7e0 Uff skjønner, det er så vanskelig😭 Anonymkode: d471b...afe
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2023 #17 Skrevet 17. februar 2023 Kom deg av Yasmin og bytt til minipiller med en gang. Fatter ikke at Yasmin er på markedet fremdeles. Google Yasmin og bivirkninger og kom deg over på et annet merke. Anonymkode: 7c34c...2c6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå