AnonymBruker Skrevet 16. februar 2023 #1 Del Skrevet 16. februar 2023 Jeg skal kjøpe meg el-sykkel, men trenger noen tips. jeg skal sykle frem og tilbake til jobb, ca 4 km hver vei + annen småsykling. Jeg kommer til å sykle også når det regner (om det har noe å si) og jeg må parkere utendørs på jobben. Hvis sykkelen er rimelig, men fortsatt god er det en fordel… har du en elsykkel som du er veldig fornøyd med så tips meg gjerne 😀 Anonymkode: 42ea5...b0c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PITTY Skrevet 16. februar 2023 #2 Del Skrevet 16. februar 2023 Merker? Du får det du betaler for. Også i denne bransjen. Det viktigste er behovet ditt. Innbiller meg at du ikke skal hoppe fra stein til stein, (stisykling.) For da må utstyrsmengde og kvalitet være svært høy, og derav høy pris. Kanskje 100k. Med ditt snillere behov, høres sånn ut, så klarer du deg med enklere varianter. Du betaler mye ekstra hvis du vil ha siste generasjon motor og rekkevidde. Ta heller den nest beste der, det sparer du masse på. Dette behøver ikke bli ufattelig dyrt. Selv har jeg en el-sykkel til 65k. Du vil nok klare deg med et lite stykke under halvparten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2023 #3 Del Skrevet 16. februar 2023 Takk for svar, Pitty! ingen stisykling, faktisk kun asfalt hvis vi tenker på til og fra jobb. Fjorårets modell er helt topp feks. Er det noe spesielt som er viktig å huske på? bør batteriet kunne tas av? Tåler alle sykler å stå ute? Er det noe minimumskraft på motor man bør ha? Osv jeg vil liksom ikke gå for en som er så billig, at den kanskje ruster bort fort, men jeg vil jo selvsagt heller ikke betale mer enn jeg trenger Anonymkode: 42ea5...b0c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tradegy Skrevet 16. februar 2023 #4 Del Skrevet 16. februar 2023 Hvis jeg greier å linke riktig, skal det være en tråd over 🙌 her, med gode svar og punkter Lykke til med kjøpet 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Behappy Skrevet 16. februar 2023 #5 Del Skrevet 16. februar 2023 Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2023 #6 Del Skrevet 16. februar 2023 Er denne kjip? https://www.biltema.no/sykkel-elsykkel/elsykkel/ Anonymkode: 42ea5...b0c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2023 #7 Del Skrevet 16. februar 2023 Kjøp hos stay classy 😜 Anonymkode: d10ea...145 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Behappy Skrevet 16. februar 2023 #8 Del Skrevet 16. februar 2023 Eller hva med denne? https://www.xxl.no/cube-reaction-hybrid-performance-500-65nm-500wh-22-elsykkel-terreng-unisex-gra/p/1195142_1_style?page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2023 #9 Del Skrevet 16. februar 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kjøp hos stay classy 😜 Anonymkode: d10ea...145 Tja, såpass har jeg Googla 😅 Anonymkode: 42ea5...b0c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 16. februar 2023 #10 Del Skrevet 16. februar 2023 Dersom du skal sykle maks fire kilometer trenger du ikke en elsykkel. Kjøp en solid hybrid med god ramme og udempet gaffel, og du har en trofast sykkel i mange år med minimalt vedlikehold og styr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PITTY Skrevet 16. februar 2023 #11 Del Skrevet 16. februar 2023 Behappy skrev (5 minutter siden): Eller hva med denne? https://www.xxl.no/cube-reaction-hybrid-performance-500-65nm-500wh-22-elsykkel-terreng-unisex-gra/p/1195142_1_style?page=1 Ja, denne bør du vurdere TS. Cube er svært gode sykler, og fint priset. Rust er ikke noe bedre/dårligere på ett merke enn noe annet.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2023 #12 Del Skrevet 16. februar 2023 Snok1 skrev (5 minutter siden): Dersom du skal sykle maks fire kilometer trenger du ikke en elsykkel. Kjøp en solid hybrid med god ramme og udempet gaffel, og du har en trofast sykkel i mange år med minimalt vedlikehold og styr Det har jeg allerede og er bruker av men jeg ser at med barnehagelevering og en jobb jeg må rekke så sparer jeg en del tid på å sykle el. I tillegg til at jeg henter inn tid på selve syklingen så henter jeg også inn tid på at jeg slipper å vaske meg og bytte klær.. så derfor spurte jeg om tips til elsykkel… Anonymkode: 42ea5...b0c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå