Gå til innhold

God og billig duftdiffuser med pinner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har en superfin diffuser, men den duften jeg pleide å bruke har gått ut av produksjon.

Er det noen som har tips til gode og rimelige diffuser-dufter? Har allerede holder, så jeg trenger egentlig bare refill-flaske.

Ønsker helst noe som lukter akvatisk eller sitrus-aktig, og minst mulig syntetisk.

Er det noen som har noen tips? :)

Anonymkode: b5e4d...234

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er "rimelig" synes du? Jeg liker Meraki duftpinner og -olje kjøpt på Kremmerhuset.

Frisk og ren lukt uten at jeg helt vet hva den heter, holder i rundt 3 mnd. Koster et sted mellom 3- og 400,- tror jeg.

Anonymkode: ab153...181

Skrevet

Synes Rituals sine produkter er helt topp

Skrevet

Ikke kjøp det, det er giftig som fy og de trenger ikke oppgi ingrediensene heller. Noen ganger lurt på hva du puster inn? Du får ikke vite det en gang, for ingredienslistene er hemmelige: 

Og hvis du fortsatt tror dette er regulert og testet etter å ha sett filmen, tenk på hva som ble promotert for ikke lenge siden:
 image.jpeg.ae005f16f515e1b18837230b48b57159.jpeg

DDT is good for me-e-e! - Science History Institute Digital Collections

Anonymkode: ebf01...d43

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hva er "rimelig" synes du? Jeg liker Meraki duftpinner og -olje kjøpt på Kremmerhuset.

Frisk og ren lukt uten at jeg helt vet hva den heter, holder i rundt 3 mnd. Koster et sted mellom 3- og 400,- tror jeg.

Anonymkode: ab153...181

Takk for tips! ☺️

Skrevet
Jaytee skrev (1 time siden):

Synes Rituals sine produkter er helt topp

Takk for tips! Har fått duftpinner fra Rituals før, og synes at de luktet litt syntetisk. Men det kan hende at jeg var uheldig med den jeg fikk. Får ta meg en tur innom en av butikkene deres og lukte litt ☺️

Skrevet
AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Ikke kjøp det, det er giftig som fy og de trenger ikke oppgi ingrediensene heller. Noen ganger lurt på hva du puster inn? Du får ikke vite det en gang, for ingredienslistene er hemmelige: 

Og hvis du fortsatt tror dette er regulert og testet etter å ha sett filmen, tenk på hva som ble promotert for ikke lenge siden:
 image.jpeg.ae005f16f515e1b18837230b48b57159.jpeg

DDT is good for me-e-e! - Science History Institute Digital Collections

BB82786D-23E5-4725-B162-3A4899C61B7B.thumb.jpeg.8141da7754c7264374fa9a215b7a4f43.jpeg

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

BB82786D-23E5-4725-B162-3A4899C61B7B.thumb.jpeg.8141da7754c7264374fa9a215b7a4f43.jpeg

Så du vet hva som er i disse duftpinnene og at det er trygt? Fortell!

Eller kanskje du bare er et troll?

Skrevet
AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Så du vet hva som er i disse duftpinnene og at det er trygt? Fortell!

Eller kanskje du bare er et troll?

Unnskyld, men du avsporer faktisk tråden.

Jeg er nøye med hva jeg spiser, smører på huden og bruker kun miljøsertifiserte rengjøringsmidler. At jeg vil ha duftpinner stående i et hjørne i stua, får være opp til min egen vurdering.

At du mene at det er «giftig som fy», tyder på at du mener at du har definisjonsmakt over hva andre skal ha i sine hjem.

Deretter krever du at jeg skal fortelle deg hva som er i duftpinnene, og om det er trygt. Hvorfor i all verden skal jeg føle meg forpliktet til det? Jeg bruker jo allerede tid på å lese avsporingene dine i tråden min. 🤷🏽‍♀️

• Liker 2
Skrevet

Dersom det er flere som har tips til duftpinner, blir jeg veldig glad!

Er spesielt nysgjerrig på duftene fra «Skandinavisk». ☺️

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Unnskyld, men du avsporer faktisk tråden.

Jeg er nøye med hva jeg spiser, smører på huden og bruker kun miljøsertifiserte rengjøringsmidler. At jeg vil ha duftpinner stående i et hjørne i stua, får være opp til min egen vurdering.

At du mene at det er «giftig som fy», tyder på at du mener at du har definisjonsmakt over hva andre skal ha i sine hjem.

Deretter krever du at jeg skal fortelle deg hva som er i duftpinnene, og om det er trygt. Hvorfor i all verden skal jeg føle meg forpliktet til det? Jeg bruker jo allerede tid på å lese avsporingene dine i tråden min. 🤷🏽‍♀️

Andre som er i hjemmet ditt må puste det inn også, så du bestemmer at andre skal puste inn noe giftig. Jeg syns det er verre enn å skrive en opplysende post på et forum.

Skrevet

Jeg synes Skandinavisk Skog er en god duft. De har den til kr 400 (200 ml), mulig du kan finne den til rimeligere pris.

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Andre som er i hjemmet ditt må puste det inn også, så du bestemmer at andre skal puste inn noe giftig. Jeg syns det er verre enn å skrive en opplysende post på et forum.

Du vet vel ingen ting om hvem som ferdes i hjemmet mitt.

Hvorfor gir du råd ingen har bedt om? 

Det er en skillelinje mellom å være opplysende og belærende eller moraliserende. Spesielt ikke når man har «funnet lyset» via en film på YouTube, og tror at resten av verden er i villfarelse.

Jeg foreslår at du tar dette korstoget et annet sted. Kan du ikke sette deg med ropert utenfor en KICKS-butikk eller noe?

• Liker 1
Skrevet
mjau87 skrev (10 timer siden):

👌🥰

1107176_TheRitualofSakuraMiniFragranceSticksPROBOX_T-1.webp

Takk for tips! ❤️

Skrevet
Chaya skrev (8 timer siden):

Jeg synes Skandinavisk Skog er en god duft. De har den til kr 400 (200 ml), mulig du kan finne den til rimeligere pris.

Takk for tipset! Har sett på den, men det er så vanskelig å vurdere ut fra beskrivelser på nett. Men da skal jeg sette denne på lista mi over hvilke jeg vil lukte på. ☺️

Skrevet (endret)

Det kommer an på hva du legger i "billig". Dersom du vil ha en skikkelig billig synes jeg en fra Rusta som heter "Calm" er veldig god. Ellers elsker jeg "Forbidden fig" fra Voluspa, men den er vel ikke blant de billigste. Jeg synes også "Presious amber" fra Rituals er god.

Endret av silkestrå
Skrev feil navn på den første
  • Nyttig 1
Skrevet
silkestrå skrev (53 minutter siden):

Det kommer an på hva du legger i "billig". Dersom du vil ha en skikkelig billig synes jeg en fra Rusta som heter "Calm" er veldig god. Ellers elsker jeg "Forbidden fig" fra Voluspa, men den er vel ikke blant de billigste. Jeg synes også "Presious amber" fra Rituals er god.

Tusen takk for gode og konkrete tips! 😀

Har ingen problemer med den aller billigste kategorien, tror ikke at pris nødvendigvis henger sammen med kvalitet når det gjelder duftpinner. Det er nok ofte en sammenheng, men ikke alltid 😉

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...