Squirtle Skrevet 16. februar 2023 #1 Skrevet 16. februar 2023 Jeg har noen bher der en eller begge stroppene snurrer seg og glir ned skuldra, er de for stramme er det dårlig kvalitet, hva er årsaken? Jeg blir gal
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2023 #2 Skrevet 17. februar 2023 Squirtle skrev (23 timer siden): Jeg har noen bher der en eller begge stroppene snurrer seg og glir ned skuldra, er de for stramme er det dårlig kvalitet, hva er årsaken? Jeg blir gal For slakke, for tynne, dårlig kvalitet .. kan være mye, men for stramme gir ingen mening. Anonymkode: 117e0...0e7 2
Perelandra Skrevet 17. februar 2023 #3 Skrevet 17. februar 2023 For stor omkrets på BHen slik at stroppene kommer for lang ut? 1
Squirtle Skrevet 18. februar 2023 Forfatter #4 Skrevet 18. februar 2023 Perelandra skrev (20 timer siden): For stor omkrets på BHen slik at stroppene kommer for lang ut? Nei , i noen tilfeller kan det være det, men har BHer som passer som den skal men snurrer likevel
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2023 #5 Skrevet 19. februar 2023 Squirtle skrev (23 timer siden): Nei , i noen tilfeller kan det være det, men har BHer som passer som den skal men snurrer likevel Da høres det ut som de er for slakke. Når mine BH-stropper begynner å gli ned er det i alle fall et sikkert tegn på at jeg må stramme dem inn igjen. (Jeg har enkelte som er veldig gode, bortsett fra at strammingen på stroppene ikke sitter godt nok.) Anonymkode: fcc5b...ccf 1
Stina234 Skrevet 20. februar 2023 #6 Skrevet 20. februar 2023 Tror det er kvaliteten. Jeg har noen BHer som gjør det samme, virker som stroppene er laget av et materiale som er glattere på huden, glir ned.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå