Gå til innhold

Tenåringer, fotballsko og lukt. Tips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere med aktive tenåringer som spiller fotball... Hva gjør dere for å få vekk "kattepiss" lukten som kommer i skoene? 

Finnes det noe spray eller noe? Fot deo? Hjelp! 

Anonymkode: 2ea53...a8a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, finnes fot deo. Jeg har en spray stående i gangen og sprayer mine sko etter nesten hver gang jeg har brukt dem.

Anonymkode: 4cba6...3e5

Skrevet

Hva heter sprayen, og hvor kjøpte du den? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Dere med aktive tenåringer som spiller fotball... Hva gjør dere for å få vekk "kattepiss" lukten som kommer i skoene? 

Finnes det noe spray eller noe? Fot deo? Hjelp! 

Starte med å bytte sokker hver dag og kjøpe små dingser med lukt til å legge i skoa

Anonymkode: cf6f1...6fd

Skrevet

Vaske skoene med eddik, tar ihvertfall noe av lukten. Føler at noen sko lukter raskere enn andre, at det har noe å si hva den er laget av.

Anonymkode: e305e...8f5

Skrevet

Det er bare en ting som funker og det er å hive dem ut i kulda! Etter 14 år som soccermam har jeg prøvd det meste, og jeg har funnet ut at skinn stinker mindre enn syntet. Men stinke gjør det uansett 😝

Skrevet

Naboen har satt opp skoskap til fotball og arbeidssko ute, så må de selv huske å ta de inn og ev varme de litt før trening/jobb.

Anonymkode: cd666...e8d

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Starte med å bytte sokker hver dag og kjøpe små dingser med lukt til å legge i skoa

Anonymkode: cf6f1...6fd

Skoene brukes 1-2timer annenhver på trening. Nye sokker hver gang. 

Disco skrev (58 minutter siden):

Det er bare en ting som funker og det er å hive dem ut i kulda! Etter 14 år som soccermam har jeg prøvd det meste, og jeg har funnet ut at skinn stinker mindre enn syntet. Men stinke gjør det uansett 😝

Ja! Det gjorde jeg i vinter når det var minus ute. Nå føler jeg at det ikke funker lengre 😅 men luktet mindre vondt den perioden. 

AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Naboen har satt opp skoskap til fotball og arbeidssko ute, så må de selv huske å ta de inn og ev varme de litt før trening/jobb.

Åh, det var smart! Skal se om jeg kan finne på noe ala det samme her.. 😄 men problemet er og bilturen frem og tilbake, det lukter så stramt i bilen.. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Skoene brukes 1-2timer annenhver på trening. Nye sokker hver gang. 

Ja! Det gjorde jeg i vinter når det var minus ute. Nå føler jeg at det ikke funker lengre 😅 men luktet mindre vondt den perioden. 

Åh, det var smart! Skal se om jeg kan finne på noe ala det samme her.. 😄 men problemet er og bilturen frem og tilbake, det lukter så stramt i bilen.. 

Mine bytter ikke sko før de kommer i garderoben og går i sko/slipperser til fra trening så slipper det problemet. 

Skrevet

Ja, tror jeg må bli strengere der.. orker ikke lukten mer 😅 er du like streng med venner som sitter på? De stinker jo like mye 😂

Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Ja, tror jeg må bli strengere der.. orker ikke lukten mer 😅 er du like streng med venner som sitter på? De stinker jo like mye 😂

Vi er ikke strenge på det. Vi tåler litt lukt og lufter ut etterpå 🤣

Men en far til en kompis av min sønn kjøre ikke noen hjem etter trening eller kamp pga lukt. Men sønnen hans kan sitte på til andre med lukt 

Anonymkode: 059ca...f1f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...