AnonymBruker Skrevet 16. februar 2023 #1 Del Skrevet 16. februar 2023 Hei! Jeg kjøpte meg nylig en Garmin klokke og så at den hadde body battery. Føler min stemmer ganske bra ut i fra hvordan jeg føler meg, men så lurte jeg på om noen andre har den? Stemmer den hos dere, og hvor mye «batteri» bruker dere å ha gjennom dagen? De fleste morgener våkner jeg med 90-100, og nå når klokka nærmer seg tre, er den allerede på 30. Her en dag sov jeg dårlig og våkna med 70, og var nede på 15 når klokka var 15:30. De aller fleste dagene føler jeg jo som sagt at stemmer ganske greit, men tappes energien til folk (ifølge klokka) så fort også? Anonymkode: 66d34...97d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2023 #2 Del Skrevet 16. februar 2023 Den stemmer relativt bra de fleste dager. Spesielt fascinerende å se hvordan den oppdaget dårlige netter. Jeg sov ganske mange timer i natt, men strevde med å sovne og følte meg ikke noe uthvilt når jeg våkna. Litt ut på formiddagen la jeg merke til at batteriet var unormalt lavt til å være tidlig på dagen, og sjekka litt. Stressnivået var ganske høyt hele natta, og batteriet var kun økt 8 poeng fra jeg la meg. Vanligvis er min også på ca 100 hver morgen. Anonymkode: fcee1...d2d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2023 #3 Del Skrevet 16. februar 2023 Min stemmer også ganske bra. Er tidlig gravid og sliter med kvalme og søvn - det har blitt veldig tydelig på body battery. Gått fra å våkne med battery på 90-100 til rundt 40. Er nede på under 10 lenge før ettermiddagen kommer 😅 Anonymkode: b9f64...7d9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerfuglen93 Skrevet 16. februar 2023 #4 Del Skrevet 16. februar 2023 Synes den stemmer ganske greit hvert fall! Men ikke alltid. Mye av påfyll av body batteri kommer fra søvn, men synes den er ganske unøyaktig der. Jeg kan være våken mange ganger i løpet av en natt uten at klokka registrerer det.. Har til og med vært inne på klokka i løpet av natta for å sjekke stressnivå, men morgenen etter står det fortsatt at jeg har sovet natten gjennom. En annen ting som irriterer meg er at klokka ikke registrerer power naps, og det går heller ikke an å legge inn.. Så selv om jeg kan føle meg kvikkere, så fungerer ikke registreringen med body battery helt på det heller. Jeg er også gravid, og har siden graviditeten startet aldri hatt over 75 😅 Får beskjed av klokka om at jeg er stressa samtidig som jeg mediterer, så det sier jo litt om hvor stressende en graviditet er på kroppen 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2023 #5 Del Skrevet 16. februar 2023 sommerfuglen93 skrev (1 minutt siden): Synes den stemmer ganske greit hvert fall! Men ikke alltid. Mye av påfyll av body batteri kommer fra søvn, men synes den er ganske unøyaktig der. Jeg kan være våken mange ganger i løpet av en natt uten at klokka registrerer det.. Har til og med vært inne på klokka i løpet av natta for å sjekke stressnivå, men morgenen etter står det fortsatt at jeg har sovet natten gjennom. En annen ting som irriterer meg er at klokka ikke registrerer power naps, og det går heller ikke an å legge inn.. Så selv om jeg kan føle meg kvikkere, så fungerer ikke registreringen med body battery helt på det heller. Jeg er også gravid, og har siden graviditeten startet aldri hatt over 75 😅 Får beskjed av klokka om at jeg er stressa samtidig som jeg mediterer, så det sier jo litt om hvor stressende en graviditet er på kroppen 😂 Det med søvn og våkenhet er samme greia hos meg og! Er våken mange ganger for å amme, men sjeldent at den registrerer det. Har heller aldri opplevd at batteriet har gått oppover forutenom på natten. Men ifølge klokka er jeg aldri under 50 i stressnivå, så kanskje ikke så rart! 😂 Anonymkode: 66d34...97d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2023 #6 Del Skrevet 16. februar 2023 Akkurat det der med søvn (altså når man sover og ikke), det er den absolutt håpløs på. Er jeg våken med minstemann her (går opp en etasje, sitter det en halvtime lys våken men rolig, går ned igjen) så har jeg vært våken et minutt 😂 og plutselig står det at jeg var i dyp søvn fra kl 21. Rart det der, for da satt jeg helt rolig i sofaen og så på film med mannen frem til 22:30 🤷♀️ Anonymkode: fcee1...d2d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå