AnonymBruker Skrevet 16. februar 2023 #1 Skrevet 16. februar 2023 Hei - lurer på om noen her inne har erfaringer med disse tre barneskolene på Grunerløkka? Anonymkode: be04b...72b
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2023 #2 Skrevet 16. februar 2023 Jeg jobber i en tjeneste som har mye kontakt med alle disse. Ut fra min kjennskap til skolene, ville jeg valgt Teglverket for egne barn om det stod mellom de tre. Deretter Sinsen. Men det betyr ikke at Løren er et fryktelig sted heller, altså. Anonymkode: f6e38...dd1 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2023 #3 Skrevet 16. februar 2023 Ingen av disse skolene ligger imidlertid på Grünerløkka. Anonymkode: 5b849...a8c
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2023 #4 Skrevet 16. februar 2023 Det er utrolig nok bydel grünerløkka 😆 Anonymkode: f63dd...c05 1
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2023 #5 Skrevet 17. februar 2023 17 hours ago, AnonymBruker said: Jeg jobber i en tjeneste som har mye kontakt med alle disse. Ut fra min kjennskap til skolene, ville jeg valgt Teglverket for egne barn om det stod mellom de tre. Deretter Sinsen. Men det betyr ikke at Løren er et fryktelig sted heller, altså. Anonymkode: f6e38...dd1 Takk! Vi skal egentlig til Løren, har fått så dårlig inntrykk av Sinsen gjennom venner, Teglverket blir lengst unna.... har hørt at Løren er den skolen som strekker seg lengst for å tilrettelegge, men det er sikkert helt tilfeldig alt ettersom hvem man spør... Har et barn som jeg mistenker at kommer til å kreve det lille ekstra, derfor jeg spør Anonymkode: be04b...72b
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2023 #6 Skrevet 17. februar 2023 På Teglverket er politiet hele tiden og de har alt for lite støttepersonell. Anonymkode: 7fe80...927 1
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2023 #7 Skrevet 17. februar 2023 Jeg jobbet på Sinsen skole i ca 1 år, for ca 6 år siden. Og synes det virker ut som en bra skole. Men ting endrer seg hele tiden. Og ser med egne barn og, som har gått på samme skole, med få års mellomrom, så var det dårlig miljø på det ene trinnet, og et utrolig godt miljø på det andre trinnet. Anonymkode: 88146...47c 1
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2023 #8 Skrevet 17. februar 2023 Teglverket er temmelig ny og det å sette en personalgruppe og et pedagogisk miljø på en skole tar mange år. Løren er sprengt kapasitetsmessig men har gode skussmål fra bekjente som har barn der. Sinsen vet jeg ingenting om. Anonymkode: 95d39...71c
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2023 #9 Skrevet 17. februar 2023 55 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg jobbet på Sinsen skole i ca 1 år, for ca 6 år siden. Og synes det virker ut som en bra skole. Men ting endrer seg hele tiden. Og ser med egne barn og, som har gått på samme skole, med få års mellomrom, så var det dårlig miljø på det ene trinnet, og et utrolig godt miljø på det andre trinnet. Anonymkode: 88146...47c Det siste der er et veldig godt poeng. Kan være voldsomme forskjeller mellom klasser på samme trinn også. Anonymkode: 95d39...71c 1
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2023 #10 Skrevet 17. februar 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Teglverket er temmelig ny og det å sette en personalgruppe og et pedagogisk miljø på en skole tar mange år. Løren er sprengt kapasitetsmessig men har gode skussmål fra bekjente som har barn der. Sinsen vet jeg ingenting om. Anonymkode: 95d39...71c Ja, vi flytter nå tett på skolen, så håper vi får plass, men er også godt kjent med kapasitetsutfordringene.... TS. Anonymkode: be04b...72b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå