Gå til innhold

Bomullstruser som ikke synes under klær?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har brukt sånne syntetiske truser i flere år, slike: https://cubus.com/no/p/rachel-somlos-truse-tan-undertoy-briefs-dameklar/7346530_F815?gclid=Cj0KCQiAxbefBhDfARIsAL4XLRrh9OqdG2PfTm8awHBI5sioDhbTMFB7nhZJz9LjVCJgl0rtB31GGZMaAodCEALw_wcB

Lignende som dette er egentlig bedre, synes aldri under klær på meg, fordi de ikke krøller seg bak: https://www.sparnet.no/mote/somlose-truser-3-par

MEN, ønsker bruke noe mer naturlig der nede. Finnes det noen alternativer i bomull eller bambus f.eks som puster? 

Ønsker vanlige truser eller hipstere. Ikke string osv. 

Anonymkode: dd841...766

Skrevet

Vanlig truser syns uansett, han må bruke string eller til nøds hipster.  Hipster går jo inn i rumpa så man kan like gjerne bruke string.

Anonymkode: a0b81...81d

Skrevet

Ja, de finnes! Pierre Robert high waist bomullstruser.

Anonymkode: 2c8ab...8d1

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Vanlig truser syns uansett, han må bruke string eller til nøds hipster.  Hipster går jo inn i rumpa så man kan like gjerne bruke string.

Synes ikke de med sånn ujevn kant synes jeg da, har testet i alt mulig lys 🤔 og det spørs på type hipster på meg i hvert fall. Tror det er fordi vi alle har så forskjellige kropper

Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Ja, de finnes! Pierre Robert high waist bomullstruser.

Anonymkode: 2c8ab...8d1

Har du link til de? 😊

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Konklusjonen her er vel heller at du bruker feil type truser for din kropp. På noen sitter hipster fint og går ikke inn i rumpa, noen kan bruke "thai" snitt uten at den går inn i rumpa. Andre må ha full truse/bokser som dekker hele rumpa for at den ikke skal skli opp. 

Anonymkode: ca90b...089

• Liker 2
Skrevet

Noen andre? 🤔

Skrevet

Mitt undertøy har aldri synes gjennom en bukse. Gjør ikke det om du slutter med slim fit eller kjøper for små klær. 

Anonymkode: de7d2...87d

Skrevet

Hvor er det undertøyet synes? På "halvskinka på rumpa eller? 

Jeg kjøper nesten bare hipster-truser. Eller alle modeller som går "nedenfor" tissen med leggene, for å si det slik. 

Stort sett er problemet at man kjøper truser hvor snittet ligger rett på skrå over rumpa. Da synes det veldig godt på noen.

På noen klær synes "kanten" nedenfor rumpa mi. Altså, rett i lysken liksom. Det får det bare gjøre. Det er sjeldent, men ..... altså, sånn er det jo bare? Jeg ser mange som har "trusekant" på klærne sine ellers i dagliglivet.

Det beste er å heller forsøke ha klær som ikke sitter slik at det skjer. For eks litt grovere jeans-stoff, eller ikke så tettsittende, etc. På noen klær er det nesten klin umulig uansett, så man må nok svelge noen kameler. 

Trøst deg med at string uansett er nasty som faen.

Anonymkode: 7f0eb...125

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...