Gjest Devil's Spawn Skrevet 23. desember 2005 #1 Skrevet 23. desember 2005 Stakkars de jævler som har det navnet.
Gjest gjesta Skrevet 25. desember 2005 #2 Skrevet 25. desember 2005 Mi mening e no at ottar ikkje e verre enn mange andre navn.. som Kåre, Norstein, Kjell, Kjartan.. osv..
Gjest Embla s Skrevet 25. desember 2005 #3 Skrevet 25. desember 2005 Min mening er at hvis man kjenner flotte mennesker med rare navn, blir også navnet fint! Også syns jeg det er tarvelig å henge ut navn.
Gjest barne- og familiemedister Skrevet 25. desember 2005 #4 Skrevet 25. desember 2005 Samtidig er det jo sånn at man knytter navn mot andres handlinger. For å si det sånn: Hvis jeg het Kristiansen, hadde ikke vår nye sønn blitt døpt Viggo...
Gjest Embla s Skrevet 25. desember 2005 #5 Skrevet 25. desember 2005 og hvis man har møtt noen man syntes var usympatisk, blir jo ikke det navnet en favoritt heller.
Gjest Devil's Spawn Skrevet 25. desember 2005 #6 Skrevet 25. desember 2005 Min mening er at hvis man kjenner flotte mennesker med rare navn, blir også navnet fint! Også syns jeg det er tarvelig å henge ut navn. ← Jeg henger ikke ut navn. Syntes bare synd på dem: http://www.ottar.as
Gjest Embla s Skrevet 25. desember 2005 #7 Skrevet 25. desember 2005 Jeg henger ikke ut navn. Syntes bare synd på dem: http://www.ottar.as ← Kvinnegruppa Ottar har da vel ikke noe sammenheng med de menn og gutter som heter Ottar? (neste jul skal jeg gi støttemedlemsskap i Ottar til alle mannsjåvinister jeg kjenner! )
Gjest Devil's Spawn Skrevet 25. desember 2005 #8 Skrevet 25. desember 2005 Kvinnegruppa Ottar har da vel ikke noe sammenheng med de menn og gutter som heter Ottar? ← Nei, men som medistern påpekte...
Amanlis Skrevet 30. desember 2005 #9 Skrevet 30. desember 2005 Jeg er langt i fra enig i hva kvinnegruppa Ottar mener, men jeg tror det er viktig for samfunsdebatten at vi har noen slike forkjempere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå