AnonymBruker Skrevet 16. februar 2023 #1 Skrevet 16. februar 2023 Hei ☺️ Lurer på om noen her inne har erfaring med øyelokksplastikk? Ble du fornøyd? Hvor lenge var det hovent og blått? Ble arrene fine? Ville du gjort det igjen? Er arvelig belastet med en del overflødig hud å øvre øyelokk .. er i slutten av 40 årene og vurderer dette sterkt. Takknemlig for svar Anonymkode: c5c99...4a2
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2023 #2 Skrevet 16. februar 2023 Jeg gjorde det for 2,5 år siden. Vært superfornøyd fra dag 1. litt smertefullt når bedøvelsen gikk ut, ellers lite vondt. Jeg var ekstremt flink til å kjøle det ned, mange ganger om dagen i mange dager. Fikk veldig lite blåmerker, blødninger. Var mye hovent 3-4 dager, også var det nok litt hovent lenger en jeg tenkte over. ville gjort det any day igjen!! Anonymkode: 4f670...ba5
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2023 #3 Skrevet 16. februar 2023 Jeg gjorde det i september 2021, da var jeg 43 år. Hadde så mye overflødig hud at jeg fikk operasjonen dekket av det offentlige (det påvirket sidesynet). Det var litt hovent noen dager, og så fikk jeg infeksjon som førte til en tur på legevakten, og noen runder med øyesalver og øyedråper. Resultatet har blitt fint, og operasjonen var helt klart verdt det. Det er mulig jeg må ta en ny operasjon en del år frem i tid, da jeg mest sannsynlig vil få mer hengende øyelokk igjen. Jeg har en bindevevssykdom som kan påvirke dette. Anonymkode: 6a735...09e
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2023 #4 Skrevet 16. februar 2023 Jeg fikk det dekket av det offentlige. Det så ut som jeg hadde fått grisehjuling i ei uke, digre blåmerker og plasterne som ble satt på var stive og stakk,så øynene rant før jeg fikk trimmet det til med saks selv. Resultatet ble veldig bra, nå ser jeg mye mer våken og opplagt ut. Anonymkode: 32f73...52c
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2023 #5 Skrevet 18. februar 2023 Ser man at man har "fikset" på ansiktet, eller ser det veldig naturlig ut? Blir det arr? Anonymkode: d3215...f4e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå