Havspeil Skrevet 16. februar 2023 #1 Skrevet 16. februar 2023 Det er forferdelig å se jordskjelvkatastrofen som har skjedd. Samtidig vet vi at Erdogan urettmessig trenerer Sveriges Natosøknad. Tyrkia har for mye blod på hendene( kurderne) til å henge seg opp i random koranbrennere ...og jeg støtter ikke slike utskudd som gjør slikt... Men jeg tenker at dette er det lille vinduet Nato nå kan smi ,så Sverige kommer med. ! Tyrkia trenger bistand . Da bør Erdogan se sin besøkelsestid ! Hva tenker dere ? 1
Firtina Skrevet 21. februar 2023 #2 Skrevet 21. februar 2023 det er så mye.. så utrolie mye i denne saken. så mye galt på alle kanter. jeg bor jo i tyrkia, og jeg skal ikke uttale meg om denne obersten med et eneste ord, jeg vet bedre. vi vet jo hva som skjer med de som gjør det lurer på hva som skjer etter valget i mai. mange norske, tyske og britiske blandt annet har fått avslag på sin søknad om opphold her nå. det er jo viktigere med russere og ukrainere. jeg skjønner ikke noe av logikken i dette landet. gitt opp for lenge siden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå