Gå til innhold

Dro hjemmefra og glemte en åpnet flaske tropis juice i klesskapet mitt, hva skjer om den står der i over en måned?😭

Anbefalte innlegg

Skrevet

Brukte den til å blande vodka og hadde den derfor i klesskapet. Nå kommer jeg ikke hjem på lenge og aner ikke hvordan jeg skal forklare det til foreldrene mine når de oppdager den🥲

Anonymkode: e1446...bb3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva kan jeg si om hvorfor den er i klesskapet, som gir mening?? Jeg er flau

• Liker 1
Skrevet

? Den er da god å drikke bar også? De tenker nok ikke over det

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hva kan jeg si om hvorfor den er i klesskapet, som gir mening?? Jeg er flau

Ring hjem med en gang og si at du glemte igjen en kartong med juice i klesskapet. Du skulle egentlig ta den med deg videre, men så fant du et siste klesplagg og klarte å ta ut plagget, men sette igje juicen. 

Anonymkode: 1cbda...2bd

• Liker 5
Skrevet

evt vær ærlig og si blandevannet sto igjen i skapet - du er borte i ukesvis så evt sinne vil ha gått over før du kommer tilbake. 

Anonymkode: 298b1...507

Skrevet

Den kommer til å være muggen når du kommer tilbake, men ikke mer enn det. Lukta holder seg inne i flaska. Null stress.

Anonymkode: 9e111...c51

• Liker 4
  • Hjerte 1
Skrevet

Du har diabetes type 1 og har juice i nærheten i tilfelle du får lavt blodsukker. 

Anonymkode: 5bb24...a34

Skrevet

Oi her var det mange gode forslag!!🙏❤️

Skrevet

Vi glemte ei flaske saft på kjøkkenbenken en sommer. Den viste seg å ikke være heelt skrudd igjen.  

Da vi kom hjem var alle kjøkkenskapa helt brune.  Jeg forsto først ingenting.  Før jeg så at det var lag av bananfluer.  

Jeg kødder ikke. Det var fluebelegg på alle skapa våre. Helt tett. Er det ekleste jeg har opplevd, og jeg fikk lyst til å bare tenne på hele skiten. 

Jeg brukte en hel formiddag til å skrape døde fluer inni alle kriker og kroker på kjøkkenet. 

Så gi beskjed hjemme. Finn på en eller annen forklaring på hvordan du glemte igjen jus i skapet. 

Anonymkode: 0809e...0c7

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Vi glemte ei flaske saft på kjøkkenbenken en sommer. Den viste seg å ikke være heelt skrudd igjen.  

Da vi kom hjem var alle kjøkkenskapa helt brune.  Jeg forsto først ingenting.  Før jeg så at det var lag av bananfluer.  

Jeg kødder ikke. Det var fluebelegg på alle skapa våre. Helt tett. Er det ekleste jeg har opplevd, og jeg fikk lyst til å bare tenne på hele skiten. 

Jeg brukte en hel formiddag til å skrape døde fluer inni alle kriker og kroker på kjøkkenet. 

Så gi beskjed hjemme. Finn på en eller annen forklaring på hvordan du glemte igjen jus i skapet. 

Oi hvaaa

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

<Ikke helt skrudd igjen> er viktige stikkord her.

Er juicen helt tatt er det ingen fare annet enn at den ikke er drikkendes lenger.

Anonymkode: c501c...607

• Hjerte 1
Skrevet

Om korken er på så er det bare å kaste den når du kommer hjem igjen. 

• Hjerte 1
Skrevet

Er du mindreårig siden du er redd for at foreldrene dine skal finne ut av at du drakk alkohol?

Uansett, det er da bare å si at du drakk jus mens du fant fram noen klær. Ser ikke det store problemet :)

Anonymkode: 3b1bb...b1d

• Liker 1
Skrevet

Det finner du ut når du kommer hjem 🤣

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

<Ikke helt skrudd igjen> er viktige stikkord her.

Er juicen helt tatt er det ingen fare annet enn at den ikke er drikkendes lenger.

Anonymkode: c501c...607

Den kan eksplodere siden den gjærer. 

Anonymkode: 61552...288

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Den kan eksplodere siden den gjærer. 

Anonymkode: 61552...288

Gjærer den, er det førsteklasses fengselsvin. Nam, nam 😁

Anonymkode: 5bb24...a34

Skrevet

Den beste løgnen avhenger jo av bosituasjon, og din alder. 

Synes det er flaut at noen du ber sammen med ser spritflaska så ville jeg nok bare alliert meg med ei venninne, og sagt til foreldrene dine at hun fikk låne noen klær av deg og bare kunne få tilgang til rommet ditt for å plukke selv. 

Om spritflaska ikke er synlig ville jeg bare brukt det som er en helt reell situasjon for meg daglig; Jeg hadde den i handa, så kom jeg på noe annet...  Lista over ting jeg har funnet igjen på en hylle i klesskapet, eller kjøleskapet for den sags skyld, er eviglang... 

Anonymkode: ae1da...523

• Liker 2
Skrevet

Enig med brukeren over, hvis ikke spritflaska står der så si fra om juicen og si at du satt den igjen når du tok ut noe fra skapet. 

Jeg har lagt igjen alt mulig rart i klesskapet når jeg har hentet klær der🤣

Skrevet

Bare to måter å løse dette på:

1. Forsvinn utenlands for godt, skift navn og identitet, bygg opp et nytt liv lengst mulig unna Norge

2. Tenn på huset og la det brenne ned til grunnen. Pass på å få det til å se ut som et uhell. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...