Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

han dumpet eksen sin da vi begynte å prate i oktober. Vi begynte å date forsiktig, og har sakte blitt mer seriøse og nå offisielt kjærester. Vi møtes ofte, og alt virker som det går bra med oss, han tar mye kontakt med meg. MEN, han vet ikke at jeg vet hvem som er eksen hans. Og når vi ligger i senga og han skal vise meg ting på facebook eller instagram har jeg flere ganger sett at blant de siste han søkte opp var eksen. Han er altså jevnlig inne og ser på henne på instagram, facebook osv. 

Betyr dette at han ikke er ferdig? Blir jeg brukt som rebound? 

Anonymkode: ab0b0...f2e

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

han dumpet eksen sin da vi begynte å prate i oktober. Vi begynte å date forsiktig, og har sakte blitt mer seriøse og nå offisielt kjærester. Vi møtes ofte, og alt virker som det går bra med oss, han tar mye kontakt med meg. MEN, han vet ikke at jeg vet hvem som er eksen hans. Og når vi ligger i senga og han skal vise meg ting på facebook eller instagram har jeg flere ganger sett at blant de siste han søkte opp var eksen. Han er altså jevnlig inne og ser på henne på instagram, facebook osv. 

Betyr dette at han ikke er ferdig? Blir jeg brukt som rebound? 

Anonymkode: ab0b0...f2e

Mange som stalker eksen sin uten at det betyr en dritt. 

Jeg gjør det ene og alene fordi jeg er en nysgjerrigper. Betyr ingenting for meg, annet enn at jeg bare er sånn. 

Så nei, han trenger ikke bruke deg som rebound og ja, han kan være helt ferdig med henne. Eller ikke, det vet bare han. 

Anonymkode: 39624...dc9

• Liker 3
Skrevet

Hadde ikke syntes at det var greit! Fortell han hva du føler! Går han videre må han og legge hun bak seg eller risikere å miste deg!

Anonymkode: 8f3d1...d96

Skrevet

Haha, er du sammen med eksen min? Min eks har jeg selv fått vite har vært innom et av mine sosiale medier, fordi man kan se profilhistorikk. Men det trenger ikke bety noe, egentlig. Min eks har vært innom min profil flere ganger; det kan være at han bryr seg, uten at det bør bety noe videre. Jeg har iallefall ikke hørt noe fra min eks. Men jeg har sjekket innom ekser selv jeg også. Fordi jeg er nysgjerrig og fordi jeg bryr meg. Men jeg forstår det er kjipt å se at han ser på eksen sin. Det hadde jeg nok følt på selv. Så, jeg har holdt det skjult så godt det lar seg gjøre - når jeg selv har gjort det. Uansett om det ikke har vært direkte følelser involert i «stalkinga». Lykke til ❤️

Anonymkode: 5582e...3f3

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Haha, er du sammen med eksen min? Min eks har jeg selv fått vite har vært innom et av mine sosiale medier, fordi man kan se profilhistorikk. Men det trenger ikke bety noe, egentlig. Min eks har vært innom min profil flere ganger; det kan være at han bryr seg, uten at det bør bety noe videre. Jeg har iallefall ikke hørt noe fra min eks. Men jeg har sjekket innom ekser selv jeg også. Fordi jeg er nysgjerrig og fordi jeg bryr meg. Men jeg forstår det er kjipt å se at han ser på eksen sin. Det hadde jeg nok følt på selv. Så, jeg har holdt det skjult så godt det lar seg gjøre - når jeg selv har gjort det. Uansett om det ikke har vært direkte følelser involert i «stalkinga». Lykke til ❤️

Hvordan ser du profilhistorikk? Er det insta eller face man kan se det på? 

Anonymkode: 3f3ef...8ec

Skrevet

Menn fantaserer om ekser lenge selv om det er slutt. De finner facebook/insta/tik tok og blir fortsatt kåt på eksen. Menn er slik. 

Anonymkode: 453dd...d13

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Dette lurer jeg på også?😊

Anonymkode: ae049...c9f

Skrevet

Man kan se det på Tiktok, dersom begge har aktivert det på sin profil.

Skrevet

Umulig å vite, spør om han vet hva eksen  gjør, om han har noe kontakt. 

Eller bare spør hvorfor hun dukker opp på nylige søk

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Man kan i alle fall se det på Facebook. Gå inn i menyen og se på aktivitetslogg under personvern.

Ville ikke tatt det opp med ny kjæreste om han gjorde sånt, men ville nok ansett det som et rødt flagg og som at han ikke var helt over eksen.

Skrevet
Rosa Dartle skrev (2 minutter siden):

Man kan i alle fall se det på Facebook. Gå inn i menyen og se på aktivitetslogg under personvern.

Ville ikke tatt det opp med ny kjæreste om han gjorde sånt, men ville nok ansett det som et rødt flagg og som at han ikke var helt over eksen.

På Facebook vises jo kun historikken din, ikke hvem andre som har søkt deg opp😂

Anonymkode: c29d0...bc6

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

På Facebook vises jo kun historikken din, ikke hvem andre som har søkt deg opp😂

Anonymkode: c29d0...bc6

Trodde hun mente at hun hadde sett det på telefonen hans, leste litt kjapt 😅

Skrevet

Unnskyld meg… dumpet han eksen for å bli sammen med deg? 

Anonymkode: 49059...f01

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...