Gå til innhold

Kan jeg BARE bli venn med en jeg er forelska i? Eller er det helt umulig

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg liker noen, men vet at han var lav moral, flørter og snakker med mange jenter, og sikkert ligger med noen av dem, selvom han liker å tenke at vi liksom er sammen (vi er ikke sammen og jeg tror ikke han kommer til å slutte å være "utro". Men jeg liker han kjempegodt og jeg vil ikke bli sammen fordi jeg vil ikke bli såra, jeg vet han kommer til å være utro så, men jeg liker p henge med han og blitt sjalu om han fikk kjæreste, så spørsmålet er, burde jeg bare prøve å være venn med han da og ikke noe mer? Eller kutte han ut? Jeg klarer ikke å kutte han ut, og hvis jeg ikke gjør det, hva er det verste som kan skje?

Anonymkode: 8ef56...d74

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei det går ikke så det burde du ikke. Du har følelser for han og de kommer bare til å vokse jo mer du er med han. Du kommer til å bli knust når han er med andre damer og ikke svarer deg, eller så ender dere opp som pulevenner og du tror du skal klare å omvende han å få han lojal mot deg men så finner han seg en annen og du blir knust.

Så du blir knust uansett

Med mindre du holder deg vekk fra han. "Klarer ikke" kutte han ut? Da er du nødt til å bygge litt mer styrke og selvdisiplin! Og fornuft i hodet ditt!

Anonymkode: 6feb6...92c

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Nei det går ikke så det burde du ikke. Du har følelser for han og de kommer bare til å vokse jo mer du er med han. Du kommer til å bli knust når han er med andre damer og ikke svarer deg, eller så ender dere opp som pulevenner og du tror du skal klare å omvende han å få han lojal mot deg men så finner han seg en annen og du blir knust.

Så du blir knust uansett

Med mindre du holder deg vekk fra han. "Klarer ikke" kutte han ut? Da er du nødt til å bygge litt mer styrke og selvdisiplin! Og fornuft i hodet ditt!

Anonymkode: 6feb6...92c

Men han sier hele tiden hvor pen jeg er også, oh han liker personligheten min, han har også spurt om å bli sammen før, men tror dessverre ikke han kommer til å bli lojal, hvis jeg bruker mer tid på han, tror du han begynner å få følelser da? Han er den typen som er veldig stille og snakket ikke med noen, men over online er der han snakker med jenter og vil møte opp med dem.

Anonymkode: 8ef56...d74

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...