Gå til innhold

Brun sofa i SEMSKET skinn - har du sett det noe sted?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har surfet rundt og sett "overalt" etter brune, semskete skinnsofaer. Men ser bare brune i vanlig skinn, ikke semsket noe sted.

Når jeg tar bildesøk på en sofa av ønsket type, får jeg bare tyske, engelske og amerikanske og russiske (?) treff i bildesøket. Altså ikke relevant for meg, når jeg skal finne ut hvor i Norge jeg kan få kjøpt en sånn sofa.

Det er primært en treseter jeg er ute etter. Noen som vet hvor, og ev kan linke? Østlandsområdet.

Anonymkode: 01abf...47b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Semsket skinn er uegnet til møbler fordi det blir ødelagt dersom det blir fuktig, og flekker kan ikke fjernes fra det. Sofa i semsket skinn er derfor ikke noe møbelprodusenter lager.

Anonymkode: 6bde5...3ce

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle også foreslå den som ble linket til over her. Har hatt den i mørk brun og en så og føltes semsket ut. Veldig fin sofa som holdt fasongen godt. God kvalitet!

Anonymkode: bfc37...b64

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahahah tuller du, takk! Jeg visste ikke at det var semsket skinn det vi har på sofaen! Vi har en toseter og treseter, værste stoffet jeg har vært borti. Fikk de gratis, så kan ikke klage sånn sett, men fy f. Vanskelog å vedlikeholde, så den er helt pyton.

Anonymkode: 0f4b0...18e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, her må du tenke praktisk.

Ingen ønsker vel en sofa som får skjemmende flekker som aldri er mulig å få bort... Det er nok at tante Sigrid mister en kakebit med krem, eller at små barnehender som ikke er helt rene tar på stoffet, så er penheten borte.

Anonymkode: 560c6...dd7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 16.2.2023 den 11.44):

Jeg har surfet rundt og sett "overalt" etter brune, semskete skinnsofaer. Men ser bare brune i vanlig skinn, ikke semsket noe sted.

Når jeg tar bildesøk på en sofa av ønsket type, får jeg bare tyske, engelske og amerikanske og russiske (?) treff i bildesøket. Altså ikke relevant for meg, når jeg skal finne ut hvor i Norge jeg kan få kjøpt en sånn sofa.

Det er primært en treseter jeg er ute etter. Noen som vet hvor, og ev kan linke? Østlandsområdet.

Anonymkode: 01abf...47b

Det nærmeste du kommer ønsket ditt er å velge en tekstil/stoff som heter alcantara….

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...