AnonymBruker Skrevet 16. februar 2023 #1 Skrevet 16. februar 2023 Dette har skjedd noen ganger her hjemme. Kombinert med litt slapphet (barnehagen har også vært i dialog om dette) blir jeg bekymret. Bør vi gå til lege? Har jo ikke lyst å bruke ressurser helt unødvendig. Det er ikke lenge av gangen, en dag eller to. Slappheten har også kommet seg mye det siste halvåret etter at vi fikk orden på magen og regelmessig dobesøk (var mye forstoppet før), men får høre litt av barnehagen fremdeles. (tror ikke de er bekymret for noe fysisk). Anonymkode: 16bdb...975
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2023 #2 Skrevet 16. februar 2023 Ja, veldig vanlig 😊 Men har du en dårlig magefølelse så må du følge den, men ja det er vanlig. Mine har nesten aldri luftveisproblemer, men har hatt feber et par dager mye de første årene Anonymkode: 565a6...afc
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2023 #3 Skrevet 16. februar 2023 Sporadisk feber ville jeg personlig ikke tenkt noe over (jeg hadde forøvrig periodisk febersyndrom som liten, 2 dager med 40 i feber i måneden. Varte noen år før jeg vokste det av meg). Slapphet kan feks skyldes dvitaminmangel. Men. Det som er viktigheten er jo hyppigheten, og hva du mener med slapp. Er man bekymret, så oppsøker man lege. Anonymkode: 608fe...9fb
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2023 #4 Skrevet 16. februar 2023 Takk for svar, det var veldig beroligende og godt å høre ❤️ jeg er ganske sikker på at jeg ser spøkelser på høylys dag. Anonymkode: 16bdb...975
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2023 #5 Skrevet 16. februar 2023 Det er helt vanlig. Anonymkode: 09efd...a76
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå