tauglede Skrevet 16. februar 2023 #1 Skrevet 16. februar 2023 Hvordan går man frem for å finne seg en elskerinne for uforpliktende og spennende sex? Enten møter man kvinner som ikke ønsker dette, ellers er det alle disse gold-digger damene som skal ha sugardaddy. Jeg ønsker jo bare en kvinne å ha det hyggelig og uforpliktende med. ikke noe mere en det. handler kun om lyst å fysiske behov. Hvor har disse kvinnene gjemt seg? Dette var mye enklere før? 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2023 #2 Skrevet 16. februar 2023 Sex og kjærestefordeler, uten forpliktelser? Du kan da ikke være singel? Dette er en gift manns kriterier. Anonymkode: d75e7...a24 8 1 1
Andro Skrevet 16. februar 2023 #3 Skrevet 16. februar 2023 Menn som kun er ute etter fysisk tilfredsstillelse er stort sett bare opptatt av sin egen tilfredsstillelse, og det er ikke spennende for kvinner. Ikke verdt tida. Vi puler heller hverandre, det gir mer. 15 5
tauglede Skrevet 16. februar 2023 Forfatter #4 Skrevet 16. februar 2023 Jeg er singel, og har vært i forhold lenge, det er derfor av mange grunner ikke savner så veldig en å bo sammen med for tiden, men andre behov gjør seg gjeldende.
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2023 #5 Skrevet 16. februar 2023 tauglede skrev (1 minutt siden): Jeg er singel, og har vært i forhold lenge, det er derfor av mange grunner ikke savner så veldig en å bo sammen med for tiden, men andre behov gjør seg gjeldende. Da er det pulevenninne du leter etter, ikke elskerinne. Elskerinne impliserer at du er gift og leter etter ei på si. Anonymkode: db61d...dc8 9 1
tauglede Skrevet 16. februar 2023 Forfatter #6 Skrevet 16. februar 2023 ok, da er det det jeg mener. ikke elskerinne.
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2023 #7 Skrevet 16. februar 2023 Hvis de var "lettere å finne før", så skyldes nok det at du var yngre, og kjekkere, før enn nå. Alderen spiser seg innpå oss alle, og når ungdommens vakre ytre begynner å tape seg, er det vanskeligere å være på "kjøttmarkedet". Facts. Du få registrere deg på et par sjekke-apper og skrive hva du ønsker deg da? Vær ærlig, skriv at det er uforpliktende du ønsker. Anonymkode: f5b6a...044 8 4
tauglede Skrevet 16. februar 2023 Forfatter #8 Skrevet 16. februar 2023 det er jo prøvd. da rant det inn med jenter fra 18-25 som kun var ute etter penger. da mista jeg heelt lysta.
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2023 #9 Skrevet 16. februar 2023 Andro skrev (36 minutter siden): Menn som kun er ute etter fysisk tilfredsstillelse er stort sett bare opptatt av sin egen tilfredsstillelse, og det er ikke spennende for kvinner. Ikke verdt tida. Vi puler heller hverandre, det gir mer. Dette stemmer. Derfor må en stille med et helsikes skuespill så lenge en makter. Anonymkode: 6bf97...7fe
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2023 #10 Skrevet 16. februar 2023 Enten rikdom eller ekstremt godt utseende (Brad Pitt i sine glansdager). Anonymkode: 3973f...723 2 1
Majer Skrevet 16. februar 2023 #11 Skrevet 16. februar 2023 Prøvd å dra til en annen by og spurt tjue jenter om dagen? Det går greit om du leier deg inn på hotell, har hjemmekontor og setter av to timer om dagen. Bruk ti minutter på å avtale dater med de som responderer positivt og resten tar deg maks to minutter per person. Da har du åtte minutter å finne en ny person på.
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2023 #12 Skrevet 16. februar 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Da er det pulevenninne du leter etter, ikke elskerinne. Elskerinne impliserer at du er gift og leter etter ei på si. Anonymkode: db61d...dc8 Nei, det er feil. Elskerinne/ elsker har alltid først og fremst vært betegnelse på et forhold som kun er seksuelt, helt uavhengig av om man er gift eller ei. Anonymkode: 102b8...23a 5
Andro Skrevet 16. februar 2023 #13 Skrevet 16. februar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Derfor må en stille med et helsikes skuespill så lenge en makter. Dette! Å oppleve dette; at alle menn er falske - det gjør at man avviser alle. Alle. 3 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2023 #14 Skrevet 16. februar 2023 Andro skrev (1 minutt siden): Dette! Å oppleve dette; at alle menn er falske - det gjør at man avviser alle. Alle. Ja, men slik er det blitt Anonymkode: 6bf97...7fe
tauglede Skrevet 16. februar 2023 Forfatter #15 Skrevet 16. februar 2023 ønsker bare et tips eller to jeg til å finne en likesinnet sexpartner. en som trenger sex, en som vil nyte å slippe hemninger. ikke alle menn er falske. mange menn, megselv inkludert ønsker faktisk å få lov å være mann med en kvinne i ny å ne. uten skuespill eller andre tullegreier. 2
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2023 #16 Skrevet 16. februar 2023 Å alltid bruke kondom er en forpliktelse. Vil du ikke forplikte deg til det heller? Anonymkode: 88663...b2d 5
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2023 #17 Skrevet 16. februar 2023 En elskerinne krever følser og innsats. Til og med sjela . Et knull finner du om du drar ut på byen til helgen eller søker på Tinder. Anonymkode: 500fa...092 1
Btw Skrevet 16. februar 2023 #18 Skrevet 16. februar 2023 (endret) 18 minutter siden, tauglede said: det er jo prøvd. da rant det inn med jenter fra 18-25 som kun var ute etter penger. da mista jeg heelt lysta. Seriøst? I et såpass rik land som Norge? Kan ikke du bare henvise dem til NAV etter sex? Lol Endret 16. februar 2023 av Btw
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2023 #19 Skrevet 16. februar 2023 tauglede skrev (7 minutter siden): ønsker bare et tips eller to jeg til å finne en likesinnet sexpartner. en som trenger sex, en som vil nyte å slippe hemninger. ikke alle menn er falske. mange menn, megselv inkludert ønsker faktisk å få lov å være mann med en kvinne i ny å ne. uten skuespill eller andre tullegreier. Jeg syns det høres ekte ut jeg. Det er jo det mange menn vil ha. Sagt rett frem. Anonymkode: 88663...b2d 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2023 #20 Skrevet 16. februar 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Nei, det er feil. Elskerinne/ elsker har alltid først og fremst vært betegnelse på et forhold som kun er seksuelt, helt uavhengig av om man er gift eller ei. Anonymkode: 102b8...23a Kanskje, men språk endrer seg i bruk. Og sikkert 99% antar at elskerinne betyr ei på si. Dvs. vanligvis utroskap. Anonymkode: db61d...dc8 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå