Gå til innhold

I hvilke finere anledninger passer jumpsuit?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker således på en pyntet jumpsuit, ikke en standard i bomull. Passer det i typ dåp og konfirmasjon? Jeg føler iallfall at det passer til nyttårsaften, julebord, jubileum, men er usikker på dåp og konfirmasjon. Bryllup føler jeg ikke passer. Hva tenker du?

Anonymkode: 03b87...bf6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns det passer kjempefint til dåp og konfirmasjon, det er jo ikke SUPERpyntede anledninger, jumpsuit virker jo fortsatt formelt 

• Nyttig 2
Skrevet

Det kommer jo helt an på jumpsuiten........... Selvfølgelig kan man ha jumpsuit i både dåp og bryllup. Folk gifter seg til og med i jumpsuit.

Anonymkode: 93ea7...5e1

• Liker 1
Skrevet

Det passer ikke til finere anledninger om den som har den på er over 3 år gammel. Punktum.

Anonymkode: 7a33e...0dd

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Tenker således på en pyntet jumpsuit, ikke en standard i bomull. Passer det i typ dåp og konfirmasjon? Jeg føler iallfall at det passer til nyttårsaften, julebord, jubileum, men er usikker på dåp og konfirmasjon. Bryllup føler jeg ikke passer. Hva tenker du?

Jeg synes det passer i alle anledninger man skal være fin, bortsett fra begravelse, synes det passer fint i bryllup også😊

Anonymkode: dd988...352

• Nyttig 2
Skrevet

Jeg mener i at dåp, komf og bryllup er store anledning og derfor passer det seg ikke. Gullbryllup, 40 års dag og lignende private jubileum er det passende. 

Anonymkode: 49202...a1c

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg synes det passer i alle anledninger man skal være fin, bortsett fra begravelse, synes det passer fint i bryllup også😊

Så egentlig må vel jumpsuit sies å være en av de mest anvendelige plaggene da :) 

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Det passer ikke til finere anledninger om den som har den på er over 3 år gammel. Punktum.

Anonymkode: 7a33e...0dd

Ok 😅

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Så egentlig må vel jumpsuit sies å være en av de mest anvendelige plaggene da :) 

Ja😊

Skrevet

Harer kjole så veldig glad for at jumpsuit er til😊

• Liker 1
Skrevet

Hva gjør dere når dere går på do i disse kjeledressene?

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Harer kjole så veldig glad for at jumpsuit er til😊

Ja, samme her. Har mye med å gjøre at jeg hater strømpebukser. Er kritthvit så ikke så kult å gå uten strømpebukse heller. Bortsett fra at man må kle av seg litt ved dobesøk er jumpsuit helt topp! Men med mindre man er på fyllefest så går man ikke på do såå ofte i diverse anledninger. Men jeg tar mer enn gjerne en litt tungvint avkledning ved dobesøk enn å irritere meg over strømpebukser hele kvelden. Valget er ikke så vanskelig da 😅

• Liker 1
Skrevet

Ja, samme her. Har mye med å gjøre at jeg hater strømpebukser. Er kritthvit så ikke så kult å gå uten strømpebukse heller. Bortsett fra at man må kle av seg litt ved dobesøk er jumpsuit helt topp! Men med mindre man er på fyllefest så går man ikke på do såå ofte i diverse anledninger. Men jeg tar mer enn gjerne en litt tungvint avkledning ved dobesøk enn å irritere meg over strømpebukser hele kvelden. Valget er ikke så vanskelig da 😅

Så enig 😊 og som det du sier er jo bare ved enkelte fester at det å gå do er noe man trenger 😊

• Liker 1
Skrevet

Aldri

Anonymkode: 13462...38f

Skrevet

Jumpsuit er kjempestilig. Gikk på en hagefest i Jumpsuit en gang, og var så overdressed at jeg bare måtte eie det. 😅 Fikk masse oppmuntring her fra kg på forhånd om at den var stilig, så jeg følte meg som en million ut av døren. Men at tanken på at resten av selskapet holdt low key på antrekk hadde ikke streifet meg engang. Jumpsuit er for meg formelt antrekk etter det. 😃

• Liker 1
Skrevet

Jeg liker jumpsuit. Synes alle de på bildet over her er fine.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...