AnonymBruker Skrevet 16. februar 2023 #1 Skrevet 16. februar 2023 Her vil det komme ulike meninger, men okei. Jeg er gravid og skal på vekstkontroller som jordmor har sakt at det må jeg på, ettersom første barnet veide 2,4kg ved termin. Jeg ringer å gir beskjed at jeg hadde beregnet feil tid og blir forsinket å beklaget meg veldig. Fikk time dagen etterpå men samme natt/dag får 4 åring omgangsyken og jeg har ingen andre til å passe på kort varsel. Hun ble da ekstremt frekk? Og hadde null sympati - Hu setter meg opp igjen om 2 dager men jeg spør hu i telefonen om det finnes noen andre dager, da svarer hu på en veldig ekkel tone «jeg anbefaler deg å komme denne uken, hvis ikke må vi bare avslutte her» Tenker? at da kan ikke den vekstkontrollen være himla viktig siden den bare kan avsluttes?? Jeg har veldig lite lyst til å dra nå Anonymkode: 34972...413
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2023 #2 Skrevet 16. februar 2023 Noen er bare idioter, drit i henne. Da jeg skulle på ultralyd fikk jordmora meg til å grine fordi hun var så ekkel 🙈 Skjønner ikke hvorfor det er så viktig at du kommer akkurat den uka? Snål dame, ikke bry deg. Men ville nå dratt på den kontrollen uansett 😊 Anonymkode: be3c5...663
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2023 #3 Skrevet 16. februar 2023 Du kan jo ikke gjøre noe med at du ikke kan komme.. enkelte skulle ikke jobbet i omsorgsyrker! Opplevde ei skikkelig heks på barneintensiven i Bodø. Det gjorde oppholdet mye vanskeligere.. skjønner ikke hva de tjener på det. Anonymkode: 8d346...3b9
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2023 #4 Skrevet 16. februar 2023 Jeg fikk også «kjeft» fordi jeg avbestilte en time for ultralyd samme morgen (hadde fått omgangssyke natt til den dagen timen var). Kjedelig, men ikke noe jeg tar personlig. Tenker at her hadde jeg uflaks og møtte på en person som hadde en dårlig dag. Møtte forøvrig ikke samme person da jeg møtte opp til ny time, så det hadde ingenting å si. Og ja, du bør prioritere vekstkontrollen når du har blitt henvist dit. Anonymkode: 990ac...5a9
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2023 #5 Skrevet 16. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg fikk også «kjeft» fordi jeg avbestilte en time for ultralyd samme morgen (hadde fått omgangssyke natt til den dagen timen var). Kjedelig, men ikke noe jeg tar personlig. Tenker at her hadde jeg uflaks og møtte på en person som hadde en dårlig dag. Møtte forøvrig ikke samme person da jeg møtte opp til ny time, så det hadde ingenting å si. Og ja, du bør prioritere vekstkontrollen når du har blitt henvist dit. Anonymkode: 990ac...5a9 Jaa, mye bedre å møte opp på timen og smitte henne med omgangssyken...?😅 Herlighet, hadde blitt glad for at du tok hensyn slik. Anonymkode: 5d79c...a9a
Rhodiola Skrevet 16. februar 2023 #6 Skrevet 16. februar 2023 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer: Sitat * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende meg en privat melding med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller du kan opprette en ny tråd med mer beskrivende tittel. Vennlig hilsen Rhodiola, adm.
Anbefalte innlegg