Silva Pluvialis Skrevet 21. februar 2023 #61 Skrevet 21. februar 2023 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Ja men da må du søke opp hva som defineres som steforeldre. Det er ikke nok at det bare er den nye samboeren til en av foreldrene. Selv om man kaller det for stemor/stefar. Å ha sex med noen under 18 år er uansett ulovlig om man selv er voksen. Anonymkode: 4d385...384 Nei. Det er det ikke hvis den yngste er over 16 år og det er frivillig, og ellers ingen slektskap. 1 1
Silva Pluvialis Skrevet 21. februar 2023 #62 Skrevet 21. februar 2023 Tvillingsjel skrev (5 minutter siden): Nei. Det er det ikke hvis den yngste er over 16 år og det er frivillig, og ellers ingen slektskap. Edit: Det er andre straffeparagrafer som kan gjelde for de under 18 år, men da gjelder det prostitusjon, fremstilling og distribuering av overgrepsmateriale, samt utnyttelse av en person under 18 år i en særlig sårbar situasjon. 1
Snok1 Skrevet 22. februar 2023 #63 Skrevet 22. februar 2023 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Sånne pervogreier er nok mer vanlig i fantasien enn i virkeligheten. Men det forekommer nok i isolerte utkantstrøk, i sektlignende miljøer og blant folk som lever utenfor samfunnet pga stoffmisbruk, psykisk sykdom o.l.. I USA assosieres dette typisk med white trash og appalachia. Anonymkode: 7b121...8d2 Er dette bare fordommene dine som snakker fritt, eller kjenner du faktisk til dette og kan vise til undersøkelser?
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #64 Skrevet 22. februar 2023 Snok1 skrev (11 timer siden): Er dette bare fordommene dine som snakker fritt, eller kjenner du faktisk til dette og kan vise til undersøkelser? Som andre velutdannende og opplyste personer, har jeg kunnskap om mange ting som jeg ikke kan belegge på stående fot med henvisning til bestemte forskningsrapporter. Kunnskap akkumelerer man typisk gradvis over tid, og fra ulike, tematisk fragmenterte kilder; nyhetsreportasjer, tidsskriftartikler, debatter, samtaler med innsiktsfulle folk, forskningslitteratur, skjønnlitteratur, egne konkrete erfaringer osv.. På denne måten danner man seg mer eller mindre velbegrunnede oppfatninger, som selvfølgelig er gjenstand for løpende revisjon basert på nye kilder og ny erfaring. Jeg er ellers en utpreget rasjonell og kritisk tenkende person, og har nok færre fordommer enn de fleste. Du derimot, virker gjennomgående preget av ønsketenkning og naiv libertarianistisk ideologi. Anonymkode: 7b121...8d2 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2023 #65 Skrevet 23. februar 2023 AnonymBruker skrev (På 16.2.2023 den 16.35): En jeg datet sa han hadde ligget med svigermora si,bestemora til barna sine.🙈Syntes veldig synd på dattra som har en sånn mor,vis han snakka sant da. Anonymkode: 10b72...112 Det er uvanlig men en del har nok gjort det,jeg kjenner et par kamerater som har gått litt for langt med svigermoren sin. Anonymkode: 029d2...96a 1
bullehurk Skrevet 23. februar 2023 #66 Skrevet 23. februar 2023 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Det er uvanlig men en del har nok gjort det,jeg kjenner et par kamerater som har gått litt for langt med svigermoren sin. Anonymkode: 029d2...96a Og jeg kjenner noen damer som har gått litt for langt med svigersønnen sin, så sånne ting skjer nok.
Elaine Marley Skrevet 23. februar 2023 #67 Skrevet 23. februar 2023 Tråden er ryddet for brukerdebatt og avsporinger. Elaine Marley, mod.
lh45 Skrevet 23. februar 2023 #68 Skrevet 23. februar 2023 Ble desverre ikke sex med min stemor. Da jeg var 16 år ble hun min store runkefantasi etter at hun viste seg for meg kun iført neglisjé og nylontruse. Brystene hennes presset seg mot det gjennomsiktige stoffet med stive brystvorter. Hun var da ca 45 år. Etter dette ble jeg en notorisk truse og strømpebukse tyvlåner av hennes intime plagg... 😊 M69, gift, biseksuell. 2
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2023 #69 Skrevet 23. februar 2023 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Som andre velutdannende og opplyste personer, har jeg kunnskap om mange ting som jeg ikke kan belegge på stående fot med henvisning til bestemte forskningsrapporter. Kunnskap akkumelerer man typisk gradvis over tid, og fra ulike, tematisk fragmenterte kilder; nyhetsreportasjer, tidsskriftartikler, debatter, samtaler med innsiktsfulle folk, forskningslitteratur, skjønnlitteratur, egne konkrete erfaringer osv.. På denne måten danner man seg mer eller mindre velbegrunnede oppfatninger, som selvfølgelig er gjenstand for løpende revisjon basert på nye kilder og ny erfaring. Jeg er ellers en utpreget rasjonell og kritisk tenkende person, og har nok færre fordommer enn de fleste. Du derimot, virker gjennomgående preget av ønsketenkning og naiv libertarianistisk ideologi. Anonymkode: 7b121...8d2 Jeg bare elsker når selvutnevnte forståsegpåere skal underbygge viddet sitt med flotte ord og ordlegging😂😂😂 Anonymkode: 4138c...bb3 3 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2023 #70 Skrevet 23. februar 2023 42 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg bare elsker når selvutnevnte forståsegpåere skal underbygge viddet sitt med flotte ord og ordlegging😂😂😂 Anonymkode: 4138c...bb3 Der sparte du meg for 1 min. Skriving 🤣🤣🤣 Anonymkode: e4ca9...67d 2
Anbefalte innlegg