Gå til innhold

Jeg sliter med å tenne på samboer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil at min kjæreste skal føle seg ønsker og begjært, at jeg vil ha hele han og synes han er deilig, men de siste årene har jeg mistet mer og mer lysten på han. Dette handler for meg om at han ikke har noen begrensninger på hvordan han oppfører seg rundt meg. I starten av et forhold prøver man kanskje å vise seg fra sin beste side, men dette har forfalt helt hos samboer. 

Han gjør ting som er så utrolig lite sexy. Han sitter i sofaen med penisen brettet ut og diller med den, han piller seg og nesen og sitter og «knipser» snørr rundt seg, han fiser stadig vekk høylytt og skal alltid gjøre så mye ut av fjertingen sin. Løfte en fot mens han slipper en, sette seg med rumpa til værs i sofaen mens han fiser (gjerne med bukse og bokseren nedpå lårene), for så å lukte på fisen sin etterpå. 

Har tatt opp disse tingene med han flere ganger og sagt at jeg synes det rett og slett ekkelt (jeg har kalt han ekkel ved altfor mange anledninger), men han synes nok jeg er litt «fin» på det, og prøver sånn halvveis å skjerpe seg (uten at det er noe han helt klarer). Han skjønner ikke dette med å opprettholde en VISS standar rundt hverandre, for å ikke miste helt lysten på hverandre. 

Vi har barn sammen også, og jeg vil ikke at forholdet skal ryke for noe så teit som dette. Men hvordan få han til å ta seg sammen? Og er det virkelig jeg som er for «fisefin»? Han sitter med hånda i buksa hele tiden, selv når vi har besøk av enkelte familiemedlemmer av meg, blant annet, som han dessverre er litt for komfortabel rundt.. 🙄

Anonymkode: c2853...c09

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

ÆSJ for en gris!!! 

Anonymkode: 93136...cd3

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet

Men har du sagt det rett ut? Ikke bare kalle han ekkel, men si at når han gjør sånt så mister du direkte lysten på han seksuelt? 

Hvis du har sagt det og ikke når inn hadde jeg kanskje forsøkt å få han med til en sexolog eller parterapeut, kanskje han hører mer etter om det kommer fra en utenforstående.

Anonymkode: 7eb13...2a9

• Liker 3
Skrevet

HVOR finner dere disse ekle mennene? 🤢 

Anonymkode: 1adc6...15c

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Men har du sagt det rett ut? Ikke bare kalle han ekkel, men si at når han gjør sånt så mister du direkte lysten på han seksuelt? 

Hvis du har sagt det og ikke når inn hadde jeg kanskje forsøkt å få han med til en sexolog eller parterapeut, kanskje han hører mer etter om det kommer fra en utenforstående.

Anonymkode: 7eb13...2a9

Ja, jeg har nevnt også dette ved et par anledninger, og det har blitt bedre, men han glemmer seg fortsatt ofte. Han mener som sagt at jeg overdriver. Tydelig at han ikke tar meg helt seriøs når jeg sier det. 

Han kan bli med meg i terapi for mye, men akkurat dette vil han ikke at vi skal blande en tredjepart inn i.. sikkert fordi han synes det er flaut.

Ts

Skrevet

HVOR finner dere disse ekle mennene? 🤢 

Anonymkode: 1adc6...15c

Hehe.. du ville nok aldri tenkt at han var en sånn «type» bare ved å se på han. Utad er han en attraktiv fyr, med god hygiene, bryr seg om utseendet, tar vare på egen kropp osv. Også viser han seg etterhvert å ha alle disse uvanene. 

Ts

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

sette seg med rumpa til værs i sofaen mens han fiser (gjerne med bukse og bokseren nedpå lårene), for så å lukte på fisen sin etterpå. 

Hvis ikke dette er trolleri så er dette noe av det rareste...

Anonymkode: 26171...37f

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Jeg vil at min kjæreste skal føle seg ønsker og begjært, at jeg vil ha hele han og synes han er deilig, men de siste årene har jeg mistet mer og mer lysten på han. Dette handler for meg om at han ikke har noen begrensninger på hvordan han oppfører seg rundt meg. I starten av et forhold prøver man kanskje å vise seg fra sin beste side, men dette har forfalt helt hos samboer. 

Han gjør ting som er så utrolig lite sexy. Han sitter i sofaen med penisen brettet ut og diller med den, han piller seg og nesen og sitter og «knipser» snørr rundt seg, han fiser stadig vekk høylytt og skal alltid gjøre så mye ut av fjertingen sin. Løfte en fot mens han slipper en, sette seg med rumpa til værs i sofaen mens han fiser (gjerne med bukse og bokseren nedpå lårene), for så å lukte på fisen sin etterpå. 

Har tatt opp disse tingene med han flere ganger og sagt at jeg synes det rett og slett ekkelt (jeg har kalt han ekkel ved altfor mange anledninger), men han synes nok jeg er litt «fin» på det, og prøver sånn halvveis å skjerpe seg (uten at det er noe han helt klarer). Han skjønner ikke dette med å opprettholde en VISS standar rundt hverandre, for å ikke miste helt lysten på hverandre. 

Vi har barn sammen også, og jeg vil ikke at forholdet skal ryke for noe så teit som dette. Men hvordan få han til å ta seg sammen? Og er det virkelig jeg som er for «fisefin»? Han sitter med hånda i buksa hele tiden, selv når vi har besøk av enkelte familiemedlemmer av meg, blant annet, som han dessverre er litt for komfortabel rundt.. 🙄

Typen din høres ekstremt umoden ut, og uavhengig hvor attraktiv en er (som er 100% subjektivt) - har lite å si. Ofte ser man tidlige tegn i oppførsel og personlighet, men kjærlighet gjør ofte blind 😉🚩.

Hvor gamle er dere? Nesten så jeg ikke tror på dette, høres ut som trolling av noen skoleungdom ☺️

Anonymkode: fb2be...7b9

Skrevet

Uff, det er ingen lett jobb å oppdra mannen sin. 

Har du søkt NAV om å få støtte for den jobben du utfører? 

Anonymkode: f22e6...316

• Liker 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Hehe.. du ville nok aldri tenkt at han var en sånn «type» bare ved å se på han. Utad er han en attraktiv fyr, med god hygiene, bryr seg om utseendet, tar vare på egen kropp osv. Også viser han seg etterhvert å ha alle disse uvanene. 

Ts

Det å være attraktiv er subjektivt, så selv om du finner en person attraktiv - så trenger ikke andre syntes det. 

Anyways- gå tilbake til skoletimen din. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

sette seg med rumpa til værs i sofaen mens han fiser (gjerne med bukse og bokseren nedpå lårene), for så å lukte på fisen sin etterpå. 

Nei, tror ikke på dette.. godt forsøk.

Anonymkode: 4be12...bd3

• Liker 1
Skrevet

Men uff, dette har jo ikke noe som helst med å "slappe av" etter hvert, slutte og anstrenge seg og ta hverandre for gitt, som lett kan skje når man har vært sammen en stund.

Det høres ut som om denne personen anstrenger seg for å være mest mulig motbydelig.

Nesten så jeg tror dette bare er tull, for hvem i alle dager er det som har foreldreansvar og oppfører seg sånn? 

Jeg vet ikke om noen ...

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvis ikke dette er trolleri så er dette noe av det rareste...

Anonymkode: 26171...37f

Det er ikke troll 😅 han tar beina opp i lufta, og fjerter med rumpa «til værd», og lukter på fisen etterpå.

Ts

Skrevet

Det å være attraktiv er subjektivt, så selv om du finner en person attraktiv - så trenger ikke andre syntes det. 

Anyways- gå tilbake til skoletimen din. 

Nei, mener ikke at andre nødvendigvis finner han attraktiv, men han virker ikke som «en gris» ved første øyekast.

Ts

Skrevet
ti10 skrev (2 timer siden):

Men uff, dette har jo ikke noe som helst med å "slappe av" etter hvert, slutte og anstrenge seg og ta hverandre for gitt, som lett kan skje når man har vært sammen en stund.

Det høres ut som om denne personen anstrenger seg for å være mest mulig motbydelig.

Nesten så jeg tror dette bare er tull, for hvem i alle dager er det som har foreldreansvar og oppfører seg sånn? 

Jeg vet ikke om noen ...

Han er barnslig, det skal jeg innrømme. Men du vet ikke om noen.. han oppfører seg jo ikke slik rundt venner, for eksempel, så de er jo helt uviten om at han kan oppføre seg sånn. Man sitter ikke sånn i selskap akkurat.

Ts

Skrevet

Typen din høres ekstremt umoden ut, og uavhengig hvor attraktiv en er (som er 100% subjektivt) - har lite å si. Ofte ser man tidlige tegn i oppførsel og personlighet, men kjærlighet gjør ofte blind 😉🚩.

Hvor gamle er dere? Nesten så jeg ikke tror på dette, høres ut som trolling av noen skoleungdom ☺️

Han er 37 år.

Og det er ikke troll 🙄 helt seriøst..

Ts

Skrevet

Det er ikke troll 😅 han tar beina opp i lufta, og fjerter med rumpa «til værd», og lukter på fisen etterpå.

Ts

Til værs*

Ts

Skrevet

Virker nesten som han gjør dette for å provosere frem en reaksjon.

Anonymkode: 3c513...756

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Virker nesten som han gjør dette for å provosere frem en reaksjon.

Anonymkode: 3c513...756

Det med å dette seg med beina opp i lufta og prompe, gjør han kanskje litt for å være «morsom», men også fordi han mener han må lukte på fisen sin, for å «sjekke tilstanden», som han sier.

Det med å fikle med penis.. det gjør han uansett. Mindre når jeg er tilstede etter at jeg har sagt fra, men sitter han alene på stua, kan du banne på at han sitter med penis ut av buksa og diller med den. Utrolig stygg vane, rett og slett. Pilling i nesen som han holder på med, påstår han at er helt normalt.

Ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Så trist å lese. det virker som han ikke tar hensyn til deg når du har sagt i fra. Slik bær det ikke være. Han bør skjerpe seg lit.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...