AnonymBruker Skrevet 16. februar 2023 #1 Skrevet 16. februar 2023 Det ser ut til å være mange der ute som tror at kvinners markedsverdi synker etter overgangsalderen og at menns verdi ligger i inntekt og status og kvinners verdi ligger i fertilitet og ung alder. Og det er flere som ser ut til å tro at menn som dater eldre kvinner eller kvinner på egen alder er menn som ikke har sjanse med yngre kvinner. Hvordan vil dere forklare disse parene: Emanuel Macron og kona? Daniel Radcliffe og kjæresten? Nick Jonas og Priyanka Chopra? Demi Moore og Ashton Kutcher? (de er nå skilt) Vil dere si at disse mennene valgte eldre kvinner fordi de ikke kunne få seg 18-25-åringer? Fordi de var tapere? Anonymkode: c56fa...b08 3
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2023 #2 Skrevet 16. februar 2023 Milf/fetish? du glemte forøvrig Keanu Reeves og kona Anonymkode: 1c02c...98a 4
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2023 #3 Skrevet 16. februar 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Vil dere si at disse mennene valgte eldre kvinner fordi de ikke kunne få seg 18-25-åringer? Fordi de var tapere? Får håpe du får svar av de tusenvis av damene her som ville svart at eksemplene teller ikke om det var motsatt. Altså godt voksne menn, med unge damer. Men kjenner jeg dobbeltmoralistene rett, så sitter de stille i båten når det er motsatt vei... Anonymkode: 9258c...674 1 6
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2023 #4 Skrevet 16. februar 2023 Men altså, dette er jo kvinner som stort sett er operert og ser ut som om de er 25 til langt opp i årene. Det er nok en stor forskjell på den vanlige kvinnen i gata og en skuespiller, selv om vi av og til ser at disse også gifter seg med mye yngre menn. Anonymkode: d1681...b87 6
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2023 #5 Skrevet 16. februar 2023 Jeg er eldre enn min mann men like fullt mener jeg jo at yngre menn ikke velger eldre kvinner som livspartnere når kvinnen er "for gammel" til å få barn dersom de selv ønsker ha muligheten til å bli fedre for eksempel. At det finnes noen unntak fra "reglen" betyr ikke at det ikke er slik i samfunnet ellers.. Anonymkode: 8993e...d7a 4
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2023 #6 Skrevet 16. februar 2023 Hadde jeg sett ut som Demi More, hatt pengene hennes og hennes suksess ville nok jeg også vært populær Men her sitter jeg da: Åsa på 43 år med kråketær, fast jobb i kommunen og en ordinær lønn på konto Anonymkode: a1534...576 8 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2023 #7 Skrevet 16. februar 2023 2 minutter siden, AnonymBruker said: Men altså, dette er jo kvinner som stort sett er operert og ser ut som om de er 25 til langt opp i årene. Det er nok en stor forskjell på den vanlige kvinnen i gata og en skuespiller, selv om vi av og til ser at disse også gifter seg med mye yngre menn. Anonymkode: d1681...b87 Operert? Er dette en simpel unnskyldning? Nå synes jeg verken Fru Macron eller Demi Moore ser ut som 25-åringer. Anonymkode: c56fa...b08 4
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2023 #8 Skrevet 16. februar 2023 2 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg er eldre enn min mann men like fullt mener jeg jo at yngre menn ikke velger eldre kvinner som livspartnere når kvinnen er "for gammel" til å få barn dersom de selv ønsker ha muligheten til å bli fedre for eksempel. At det finnes noen unntak fra "reglen" betyr ikke at det ikke er slik i samfunnet ellers.. Anonymkode: 8993e...d7a Men vi blir jo fortalt at det at menn vil ha yngre kvinner er SANNHETEN. Hvis det hadde vært sannheten, hadde det ikke gjeldt for 100% av mennene? Anonymkode: c56fa...b08 3
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2023 #9 Skrevet 16. februar 2023 Vi blir jo fortalt at menn heller vil ha en 25-åring med kråketær og markante linjer i panna enn en 35-åring med perfekt hudkvalitet uten rynker. Og at tallet er problemet. Ikke utseendet. Anonymkode: c56fa...b08 2
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2023 #10 Skrevet 16. februar 2023 Å påstå at dette ikke er sant fordi du vet om noen eksempler på det motsatte er uærlig. Det skjønner du selv. Anonymkode: 7bfa4...5d7 3
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2023 #11 Skrevet 16. februar 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: Å påstå at dette ikke er sant fordi du vet om noen eksempler på det motsatte er uærlig. Det skjønner du selv. Anonymkode: 7bfa4...5d7 Hvordan er det sant? Hvordan er det da mulig med unntak om dette var den evige sannheten? Skulle ikke menn biologisk blitt skremt bort fra å date eldre kvinner? Hvordan klarer noen menn å være med eldre kvinner? Er disse mennene selvpinere? Anonymkode: c56fa...b08 3
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2023 #12 Skrevet 16. februar 2023 4 minutter siden, AnonymBruker said: Å påstå at dette ikke er sant fordi du vet om noen eksempler på det motsatte er uærlig. Det skjønner du selv. Anonymkode: 7bfa4...5d7 Å påstå at dette er sannheten er uærlig, fordi du snakker på vegne av 100% av mennene. Anonymkode: c56fa...b08 3
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2023 #13 Skrevet 16. februar 2023 8 minutter siden, AnonymBruker said: Å påstå at dette ikke er sant fordi du vet om noen eksempler på det motsatte er uærlig. Det skjønner du selv. Anonymkode: 7bfa4...5d7 Om dette var SANT, ville det gjeldt 100% av menn! Anonymkode: c56fa...b08 3
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2023 #14 Skrevet 16. februar 2023 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Jeg er eldre enn min mann men like fullt mener jeg jo at yngre menn ikke velger eldre kvinner som livspartnere når kvinnen er "for gammel" til å få barn dersom de selv ønsker ha muligheten til å bli fedre for eksempel. At det finnes noen unntak fra "reglen" betyr ikke at det ikke er slik i samfunnet ellers.. Anonymkode: 8993e...d7a En mann på 40 - 45 bør være ferdigformert, eller så kan man jo lure på hva som har stått i veien i utgangspunktet (dvs mann med lav markedsverdi). Ser noen få rikinger får seg kjøpekone (trofekone) for kull to el tre, men det er ytterst få. Når man er 50 + bør barna være voksne, og da kan man velge den beste kjæresten man får (stort sett en jevnaldrende en, av praktiske og estetiske grunner). Gjelder begge kjønn. Mer glede og lykke og nytte i en femtiårig mann/kvinne en en sekstiårig. Anonymkode: 5022c...e39 2
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2023 #15 Skrevet 16. februar 2023 4 minutter siden, AnonymBruker said: Om dette var SANT, ville det gjeldt 100% av menn! Anonymkode: c56fa...b08 Only a Sith deals in absolutes. Anonymkode: 7bfa4...5d7 6
lillakamilla Skrevet 16. februar 2023 #16 Skrevet 16. februar 2023 Hvordan jeg vil forklare det? Kjærlighet kalles det. 2
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2023 #17 Skrevet 16. februar 2023 2 minutter siden, AnonymBruker said: Only a Sith deals in absolutes. Anonymkode: 7bfa4...5d7 Men det blir feil å si at noe er SANT når det finnes unntak! Det går an å si at det er det vanlige, men å bruke begrepet «sant» og «sannheten» blir feil. Anonymkode: c56fa...b08 2
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2023 #18 Skrevet 16. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det ser ut til å være mange der ute som tror at kvinners markedsverdi synker etter overgangsalderen og at menns verdi ligger i inntekt og status og kvinners verdi ligger i fertilitet og ung alder. Og det er flere som ser ut til å tro at menn som dater eldre kvinner eller kvinner på egen alder er menn som ikke har sjanse med yngre kvinner. Hvordan vil dere forklare disse parene: Emanuel Macron og kona? Daniel Radcliffe og kjæresten? Nick Jonas og Priyanka Chopra? Demi Moore og Ashton Kutcher? (de er nå skilt) Vil dere si at disse mennene valgte eldre kvinner fordi de ikke kunne få seg 18-25-åringer? Fordi de var tapere? Anonymkode: c56fa...b08 Harry Styles og Olivia Wilde Hugh Jackman og Debora Lee-Furnes og så videre. Anonymkode: 657f5...49a 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2023 #19 Skrevet 16. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Men altså, dette er jo kvinner som stort sett er operert og ser ut som om de er 25 til langt opp i årene. Det er nok en stor forskjell på den vanlige kvinnen i gata og en skuespiller, selv om vi av og til ser at disse også gifter seg med mye yngre menn. Anonymkode: d1681...b87 Verken Brigitte Macron eller kona til Hugh Jackman ser ut som 25-åringer, nei. Anonymkode: 657f5...49a 2
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2023 #20 Skrevet 16. februar 2023 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Å påstå at dette ikke er sant fordi du vet om noen eksempler på det motsatte er uærlig. Det skjønner du selv. Anonymkode: 7bfa4...5d7 Sant = absolutt. Hvis man finner en god del avvik, så er det ikke lenger en SANNHET. I Norge er kona eldre enn mannen i hele 1/5 av alle ekteskap. Når avviket er på 20 prosent, er det langt fra noen sannhet. Anonymkode: 657f5...49a 1 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå