AnonymBruker Skrevet 16. februar 2023 #1 Skrevet 16. februar 2023 Han har bra personlighet og behandler meg bra, men dessverre er han ikke kjekk, han er ca 4/10 , jeg kan få bedre da jeg ser en del bedre ut enn han og flere kjekke menn har hitta på meg, men jeg liker ikke personligheten til disse kjekke mennene, så hvis det hadde vært deg hadde du gått for han som var 4/10 ? Jeg tenker at jeg kanskje kommer til å like han mer hvis jeg bruker mer tid på han men idk hjelp? Anonymkode: 81bbd...7c5
Diezel Skrevet 16. februar 2023 #2 Skrevet 16. februar 2023 Hadde tatt en «stygg» men snill mann som er glad i meg og som jeg er glad i any time. men det er bare du som kan avgjøre hva dom er viktig for deg 5 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2023 #3 Skrevet 16. februar 2023 Han fortjener definitivt ei dame med bedre personlighet og bedre verdier enn deg. La ham gå. Anonymkode: 42f13...aa8 18 1 5
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2023 #4 Skrevet 16. februar 2023 Jeg er sammen med den mannen jeg har følelser for. Men enig med at du bør gå, han fortjener bedre. Anonymkode: 7b7fd...c53 8
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2023 #5 Skrevet 16. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Han fortjener definitivt ei dame med bedre personlighet og bedre verdier enn deg. La ham gå. Anonymkode: 42f13...aa8 Ikke lat som utseendet ikke har noe å si, det er bare å spille dum, han hadde ikke gått for meg hvis jeg var stygg, så tror jeg har bedre personlighet enn han siden jeg i det hele tatt vurderer å gi han sjanse. Anonymkode: 81bbd...7c5 4
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2023 #6 Skrevet 16. februar 2023 Just now, AnonymBruker said: Ikke lat som utseendet ikke har noe å si, det er bare å spille dum, han hadde ikke gått for meg hvis jeg var stygg, så tror jeg har bedre personlighet enn han siden jeg i det hele tatt vurderer å gi han sjanse. Anonymkode: 81bbd...7c5 Jeg synes du skal la ham gå og vente med forhold til du blir litt mer moden. Anonymkode: 7b7fd...c53 8 1 5
Kaneel Skrevet 16. februar 2023 #7 Skrevet 16. februar 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Han har bra personlighet og behandler meg bra, men dessverre er han ikke kjekk, han er ca 4/10 , jeg kan få bedre da jeg ser en del bedre ut enn han og flere kjekke menn har hitta på meg, men jeg liker ikke personligheten til disse kjekke mennene, så hvis det hadde vært deg hadde du gått for han som var 4/10 ? Jeg tenker at jeg kanskje kommer til å like han mer hvis jeg bruker mer tid på han men idk hjelp? Anonymkode: 81bbd...7c5 Hitta på 🤣🤣🙈 du er for ung og for umoden til forhold 2
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2023 #8 Skrevet 16. februar 2023 Nr vi er unge, går vi etter utseendet, når vi blir voksne får vi mer vett. Anonymkode: d0950...c27 4 4
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2023 #9 Skrevet 16. februar 2023 Jeg hadde vært sammen med en jeg syntes var et godt menneske og som evnet å bry seg om meg. Er du en mann, TS? Anonymkode: 94813...8e5 2
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2023 #10 Skrevet 16. februar 2023 alle mennesker blir vakre når du bryr deg om de. er mange jeg selv anså som lite attraktive (både menn og kvinner) før jeg ble kjent med de, men selv de som jeg syntes var styggest før jeg hadde noen relasjon til de, "ble penere" etterhver som jeg ble kjent med de. man legger merke til alt det fine ved mennesker man bryr seg om. hvor mye de ler. glimtet i øynene. rynkene de får av å smile. dessuten, alle blir rynkete rosiner tilslutt. vil du helelr ha en rynkete rosin som får deg til å le, og som gjør dagen din bra- fremfor en rynkete rosin som er en drittsekk i tillegg? Anonymkode: e1635...27b 3 5
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2023 #11 Skrevet 16. februar 2023 Det å ha utseende som kriteriet i en partner..ja sånn var det når vi var yngre. Det fins viktigere ting i livet enn ting folk ikke kan noe for. Anonymkode: a4f5a...fb9
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2023 #12 Skrevet 16. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): alle mennesker blir vakre når du bryr deg om de. er mange jeg selv anså som lite attraktive (både menn og kvinner) før jeg ble kjent med de, men selv de som jeg syntes var styggest før jeg hadde noen relasjon til de, "ble penere" etterhver som jeg ble kjent med de. man legger merke til alt det fine ved mennesker man bryr seg om. hvor mye de ler. glimtet i øynene. rynkene de får av å smile. dessuten, alle blir rynkete rosiner tilslutt. vil du helelr ha en rynkete rosin som får deg til å le, og som gjør dagen din bra- fremfor en rynkete rosin som er en drittsekk i tillegg? Anonymkode: e1635...27b Jeg vet ikke om du er dum eller slow, obv alle "stygge" gutter er slik kun mot pene damer, dette er ikke dem som person, og gjør dem ikke til en bra person engang, han er ikke slik mot mine mindre pene venner, og ser at han gir oppmerksomhet bare til mine pene venner, at han behandler meg bra er kun utifra hvordan jeg ser ut. Det gjør ikke han til en bra person. Anonymkode: 81bbd...7c5 1
Gjest Lars1009 Skrevet 16. februar 2023 #13 Skrevet 16. februar 2023 Om du er penere og en bedre catch har du overtaket. Mange fordeler med det. som du sier er han snill og tålmodig med deg. Verdt mye i lengden. Han ville sikkert tilgitt utroskap også. Hvis sexen er ok ville jeg blitt.
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2023 #14 Skrevet 16. februar 2023 At det er tankegangen din i det hele tatt sier jo litt. Han burde velge seg noe annet. Eksen min var «stygg» for mange av venninner og andre fikk jeg høre, at jeg kunne få så mye bedre. Mens jeg var så forelsket at han var drit kjekk i mine øyne og er til den dag i dag den fineste mannen jeg veit om pga mange andre faktorer med han. Det er hva øyet ser. En mann kan syns du er deilig mens en annen syns ikke du er fin. Samme med typen din, sikkert en dame som syns han er drit deilig selv om du mener han er 4 av 10. la han finne en dame som forguder han da så kan du finne en annen nisse Anonymkode: 5d98a...e91 2 2
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2023 #15 Skrevet 16. februar 2023 Lars1009 skrev (Akkurat nå): Om du er penere og en bedre catch har du overtaket. Mange fordeler med det. som du sier er han snill og tålmodig med deg. Verdt mye i lengden. Han ville sikkert tilgitt utroskap også. Hvis sexen er ok ville jeg blitt. Det er jo totalt piss. Så lenge ikke mannen er like overfladisk som hun. Hjelper lite om hun er pen hvis du er med en mann som har dypere verdier enn det. Da ville han aldri godtatt utroskap nei , eller noe annet. Handler om selv verdi. Finner du en mann som er trygg i seg selv så får du ikke overtaket på han bare fordi du er pen. Anonymkode: 5d98a...e91 1
Isambard Skrevet 16. februar 2023 #17 Skrevet 16. februar 2023 (endret) AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg vet ikke om du er dum eller slow, obv alle "stygge" gutter er slik kun mot pene damer, dette er ikke dem som person, og gjør dem ikke til en bra person engang, han er ikke slik mot mine mindre pene venner, og ser at han gir oppmerksomhet bare til mine pene venner, at han behandler meg bra er kun utifra hvordan jeg ser ut. Det gjør ikke han til en bra person. Anonymkode: 81bbd...7c5 Dette er helt nye opplysninger i forhold til det du skrev i første innlegg. Ingen er dum eller "slow" for å ikke vite ting som du ikke har nevnt. Det er ikke "obvious" at stygge gutter bare er sånn mot pene damer. Det er opplagt for en misantrop som tror det verste om andre. Endret 16. februar 2023 av Isambard 3 2
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2023 #18 Skrevet 16. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ikke lat som utseendet ikke har noe å si, det er bare å spille dum, han hadde ikke gått for meg hvis jeg var stygg, så tror jeg har bedre personlighet enn han siden jeg i det hele tatt vurderer å gi han sjanse. Anonymkode: 81bbd...7c5 Oi, dette er både slemt og naivt. Utseende kan fungere som en magnet, det gjør at vi blir interessert i starten. Og menn prioritere vel fysiske kriterier ofte litt høyere enn damer, kanskje i den grad at de blir i et forhold med en som er svært attraktiv selv om vedkommende har dårlig personlighet. Men utseendet er ikke grunn nok til å bli, det er dårlig utgangspunkt. Man må ha både kjærlighet og respekt nok for partneren til at man ønsker dem å ha det bra. Og man ma ha god kommunikasjon. Uansett årsak virker det ikke som du liker han godt nok til å klare å gi nok av verken kjærlighet eller respekt. La han få slippe. Anonymkode: d4cda...0e3 2 2
aksase Skrevet 16. februar 2023 #19 Skrevet 16. februar 2023 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Han har bra personlighet og behandler meg bra, men dessverre er han ikke kjekk, han er ca 4/10 , jeg kan få bedre da jeg ser en del bedre ut enn han og flere kjekke menn har hitta på meg, men jeg liker ikke personligheten til disse kjekke mennene, så hvis det hadde vært deg hadde du gått for han som var 4/10 ? Jeg tenker at jeg kanskje kommer til å like han mer hvis jeg bruker mer tid på han men idk hjelp? Anonymkode: 81bbd...7c5 Hvis du ser etter en mann for et langvarig, kanskje livsvarig forhold, da ville jeg lagt mest vekt på andre ting enn utseendet. Et pent utseende kan være en bonus, men det blir ofte et kortvarig forhold dersom han har en personlighet og en væremåte som du ikke trives med.
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2023 #20 Skrevet 16. februar 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg vet ikke om du er dum eller slow, obv alle "stygge" gutter er slik kun mot pene damer, dette er ikke dem som person, og gjør dem ikke til en bra person engang, han er ikke slik mot mine mindre pene venner, og ser at han gir oppmerksomhet bare til mine pene venner, at han behandler meg bra er kun utifra hvordan jeg ser ut. Det gjør ikke han til en bra person. Anonymkode: 81bbd...7c5 jeg vet ikke om du er dum eller om du bare ikke kan lese? skjønner ikke hva du svarer på, for jeg har ikke nevnt noe om oppførsel i mitt innlegg. selvfølgelig er hvordan en person oppfører seg relevant til om man starter å bry seg om de eller ikke. stygge gutter sier du? virker som det stygge her er dine holdninger og syn på andre mennesker. god bedring. Anonymkode: e1635...27b 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå