AnonymBruker Skrevet 16. februar 2023 #1 Skrevet 16. februar 2023 Fikk tilsendt en kjole fra Zalando i går som slett ikke har samme farger som på bildene i nettbutikken. På bildene ser kjolen dus rosa ut, den jeg fikk tilsendt er nærmere neonrosa og helt grusom. Det er ikke feil kjole, men produktbildene som lyver. Jeg er ikke så interessert i å betale for retur, synes Zalando bør betale. Lurer også på en ting; når jeg tidligere har bestilt fra Zalando kom pakken fra dem. Nå er kjolen sendt fra en norsk butikk. Jeg bestilte også to ting til, som da tydeligvis kommer fra andre leverandører. Det betyr at jeg i verste fall må betale for tre ulike returer, det er jo ikke ok?? Anonymkode: 4c7e5...4db
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2023 #2 Skrevet 16. februar 2023 Zalando har gratis retur.. Anonymkode: ad458...1b6 8 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2023 #3 Skrevet 16. februar 2023 Netthandel betyr en risiko du som kunde er villig å ta for å få tilsent en vare heller enn å handle den i en fysisk butikk, da er det rimelig at du evt må dekke retur tenker jeg. Støtt lokale butikker hvis du ikke vil betale for returen. Anonymkode: ef1ac...4e4
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2023 #4 Skrevet 16. februar 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Fikk tilsendt en kjole fra Zalando i går som slett ikke har samme farger som på bildene i nettbutikken. På bildene ser kjolen dus rosa ut, den jeg fikk tilsendt er nærmere neonrosa og helt grusom. Det er ikke feil kjole, men produktbildene som lyver. Jeg er ikke så interessert i å betale for retur, synes Zalando bør betale. Lurer også på en ting; når jeg tidligere har bestilt fra Zalando kom pakken fra dem. Nå er kjolen sendt fra en norsk butikk. Jeg bestilte også to ting til, som da tydeligvis kommer fra andre leverandører. Det betyr at jeg i verste fall må betale for tre ulike returer, det er jo ikke ok?? Anonymkode: 4c7e5...4db Zalando har gratis retur... Så vet ikke hvorfor du laget dette innlegget? Anonymkode: 10e64...abf 2
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2023 #5 Skrevet 16. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Netthandel betyr en risiko du som kunde er villig å ta for å få tilsent en vare heller enn å handle den i en fysisk butikk, da er det rimelig at du evt må dekke retur tenker jeg. Støtt lokale butikker hvis du ikke vil betale for returen. Anonymkode: ef1ac...4e4 Zalando har gratis retur... Anonymkode: 10e64...abf 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2023 #6 Skrevet 16. februar 2023 Liker at du ikke undersøker noe som helst før du skriver indignert innlegg på kvinneguiden Anonymkode: 737b4...da4 9
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2023 #7 Skrevet 16. februar 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Fikk tilsendt en kjole fra Zalando i går som slett ikke har samme farger som på bildene i nettbutikken. På bildene ser kjolen dus rosa ut, den jeg fikk tilsendt er nærmere neonrosa og helt grusom. Det er ikke feil kjole, men produktbildene som lyver. Jeg er ikke så interessert i å betale for retur, synes Zalando bør betale. Lurer også på en ting; når jeg tidligere har bestilt fra Zalando kom pakken fra dem. Nå er kjolen sendt fra en norsk butikk. Jeg bestilte også to ting til, som da tydeligvis kommer fra andre leverandører. Det betyr at jeg i verste fall må betale for tre ulike returer, det er jo ikke ok?? Anonymkode: 4c7e5...4db Er du sikker på at det er Zalando du har bestilt fra? Det er andre nettsider som formidler salg for «småbutikker» rundt i Norge og de har ikke gratis retur. Anonymkode: 0a3be...199 2
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2023 #8 Skrevet 16. februar 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Lurer også på en ting; når jeg tidligere har bestilt fra Zalando kom pakken fra dem. Nå er kjolen sendt fra en norsk butikk. Jeg bestilte også to ting til, som da tydeligvis kommer fra andre leverandører. Det betyr at jeg i verste fall må betale for tre ulike returer, det er jo ikke ok?? Anonymkode: 4c7e5...4db Retur av varer fra en Zalando partner Anonymkode: 97067...66c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå