Gå til innhold

Riktig at kunden må betale for returporto når varen ikke samsvarer med produktbildene i nettbutikken til Zalando?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk tilsendt en kjole fra Zalando i går som slett ikke har samme farger som på bildene i nettbutikken. På bildene ser kjolen dus rosa ut, den jeg fikk tilsendt er nærmere neonrosa og helt grusom. Det er ikke feil kjole, men produktbildene som lyver. Jeg er ikke så interessert i å betale for retur, synes Zalando bør betale. 

Lurer også på en ting; når jeg tidligere har bestilt fra Zalando kom pakken fra dem. Nå er kjolen sendt fra en norsk butikk. Jeg bestilte også to ting til, som da tydeligvis kommer fra andre leverandører.  Det betyr at jeg i verste fall må betale for tre ulike returer, det er jo ikke ok??

Anonymkode: 4c7e5...4db

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Zalando har gratis retur..

Anonymkode: ad458...1b6

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet

Netthandel betyr en risiko du som kunde er villig å ta for å få tilsent en vare heller enn å handle den i en fysisk butikk, da er det rimelig at du evt må dekke retur tenker jeg. 

Støtt lokale butikker hvis du ikke vil betale for returen. 

Anonymkode: ef1ac...4e4

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Fikk tilsendt en kjole fra Zalando i går som slett ikke har samme farger som på bildene i nettbutikken. På bildene ser kjolen dus rosa ut, den jeg fikk tilsendt er nærmere neonrosa og helt grusom. Det er ikke feil kjole, men produktbildene som lyver. Jeg er ikke så interessert i å betale for retur, synes Zalando bør betale. 

Lurer også på en ting; når jeg tidligere har bestilt fra Zalando kom pakken fra dem. Nå er kjolen sendt fra en norsk butikk. Jeg bestilte også to ting til, som da tydeligvis kommer fra andre leverandører.  Det betyr at jeg i verste fall må betale for tre ulike returer, det er jo ikke ok??

Zalando har gratis retur... Så vet ikke hvorfor du laget dette innlegget?

Anonymkode: 10e64...abf

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Netthandel betyr en risiko du som kunde er villig å ta for å få tilsent en vare heller enn å handle den i en fysisk butikk, da er det rimelig at du evt må dekke retur tenker jeg. 

Støtt lokale butikker hvis du ikke vil betale for returen. 

Anonymkode: ef1ac...4e4

Zalando har gratis retur...

Anonymkode: 10e64...abf

• Liker 1
Skrevet

Liker at du ikke undersøker noe som helst før du skriver indignert innlegg på kvinneguiden :ler: 

Anonymkode: 737b4...da4

• Liker 9
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Er du sikker på at det er Zalando du har bestilt fra? Det er andre nettsider som formidler salg for «småbutikker» rundt i Norge og de har ikke gratis retur. 

Anonymkode: 0a3be...199

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Retur av varer fra en Zalando partner

Anonymkode: 97067...66c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...