AnonymBruker Skrevet 16. februar 2023 #1 Skrevet 16. februar 2023 Bryr du deg om antall partnere din kjæreste har vært med, hvorfor eller hvorfor ikke? Sitter litt med tankegang; om du får en jobbsøker som er rundt 30 år, den har hatt 5-10 forskjellige fast jobber de siste 10 årene, og en del deltidsjobber på si. Så får du en annen jobbsøker, og hen har hatt 2 faste jobber de siste årene og noen deltidsjobber. Hvem ville du ansatt? Anonymkode: 7063f...791
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2023 #3 Skrevet 16. februar 2023 Nei, så lenge det ikke blir noen flere så er det samme for meg Anonymkode: 5a0f7...6c6 2
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2023 #4 Skrevet 16. februar 2023 Nei, bryr meg ikke. Anonymkode: 07670...2e1 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2023 #7 Skrevet 16. februar 2023 Nei, men om det bikker over ett punkt, så er jeg vel naturlig skeptisk. Nå har ikke jeg kjæreste, men er jo ute på markedet. Jeg er rundt 30, så er ute etter partner i samme aldersspenn. Det er ikke sånn at jeg verken spørr eller bryr meg nevneverdig om antall partnere, men om det kommer naturlig opp i samtalen at han har ligget med ett tre sifret antall personer, blir jeg skeptisk til om dette er en person for meg. Anonymkode: 362bc...328 2
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2023 #8 Skrevet 16. februar 2023 Selvfølgelig vil de fleste svare "nei", det betyr ikke noe. Det er det politisk korrekte svaret. Men jeg tror nok de hadde valgt daten bort hvis de finner ut at de har ligget med 100 vis. Så alle har nok en mening om det. Anonymkode: 85f75...87f 6
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2023 #9 Skrevet 16. februar 2023 7 minutter siden, AnonymBruker said: Bryr du deg om antall partnere din kjæreste har vært med, hvorfor eller hvorfor ikke? Sitter litt med tankegang; om du får en jobbsøker som er rundt 30 år, den har hatt 5-10 forskjellige fast jobber de siste 10 årene, og en del deltidsjobber på si. Så får du en annen jobbsøker, og hen har hatt 2 faste jobber de siste årene og noen deltidsjobber. Hvem ville du ansatt? Anonymkode: 7063f...791 For en merkelig analogi ville jeg nesten sagt, altså tenker du at det er bedre med noen som har hatt "2 faste kjærester og så rotet litt rundt" eller mente du "2 faste kjærester og vært litt utro/hatt litt åpent forhold"? Selv synes jeg faktisk seksuell historikk sier en del om personen, men det jeg misliker dersom jeg skal inngå et forhold er når de har (gjentatte) tilfeller av: 1) "Jeg var full så vi pulte, men personen var overhodet ikke tiltrekkende" 2) "personen maste så mye på sex at jeg tilslutt sa ja" 3) de som tydeligvis ikke er over en eller annen ex (enten det var i et forhold eller bare en løs sexforbindelse) 4) de som ikke kan si sikkert at de ikke har noen barn der ute et sted Anonymkode: 32ff9...900 2
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2023 #11 Skrevet 16. februar 2023 Nei. Er vel mest unge / usikre som bryr seg om det. Anonymkode: 2aac7...25d 3 1
rampeguri Skrevet 16. februar 2023 #12 Skrevet 16. februar 2023 I en alder av snart 50 og singel vil jeg faktisk si ja, om jeg skulle date igjen. I den forstand at jeg er skeptisk om en på min alder aldri har vært i et forhold eller hatt sex. Men om det har vært voldsomt mange over kort tid - da hadde jeg også reagert. 4
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2023 #13 Skrevet 16. februar 2023 Vet ikke om jeg skal svare ja eller nei. Jeg har bevisst aldri spurt han om hvor mange, fordi jeg ikke vil vite Har sagt jeg vil vite det om han har ligget med noen nære meg før, som gode venninner, søstre og slikt, men ikke antall. Handler vel mer om at den informasjonen ikke bidrar med noe som helst konstruktivt i vårt forhold. Anonymkode: f5e06...967
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2023 #14 Skrevet 16. februar 2023 Nei. Dama ligger med ca 2-3 stk i året og det er helt uproblematisk. Anonymkode: 59b7e...433 2
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2023 #15 Skrevet 16. februar 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Selvfølgelig vil de fleste svare "nei", det betyr ikke noe. Det er det politisk korrekte svaret. Men jeg tror nok de hadde valgt daten bort hvis de finner ut at de har ligget med 100 vis. Så alle har nok en mening om det. Anonymkode: 85f75...87f De fleste svarer «nei» fordi hvem du har sex med som singel ikke betyr noe. Kunne heller aldri funnet på å spørre. Hadde jeg selv fått spørsmålet, så hadde det nok ikke blitt noen flere dater. En som må spørre om noe sånt viser allerede der at man har noen holdninger og usikkerheter som ikke gjør hen helt kompetent til å være i et normalt forhold med en annen voksen. Anonymkode: a8323...103 4
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2023 #16 Skrevet 16. februar 2023 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Selvfølgelig vil de fleste svare "nei", det betyr ikke noe. Det er det politisk korrekte svaret. Men jeg tror nok de hadde valgt daten bort hvis de finner ut at de har ligget med 100 vis. Så alle har nok en mening om det. Anonymkode: 85f75...87f Ene exen min hadde mista tellinga, et sted mellom 80-120 anslo han. Så nei, jeg bryr meg ikke. Dater en som har vært med kun 1 før meg, det plager meg ærlig talt mer 😅 Anonymkode: cd2d7...223 2
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2023 #17 Skrevet 16. februar 2023 Teit sammenlikning 😅 Jeg ansetter ikke en kjæreste. Men ja, det har noe å si om det er ingen eller veldig mange. Ikke noe jeg sier høyt, men ja. Det har noe å si. Anonymkode: dd128...24b 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2023 #18 Skrevet 16. februar 2023 Før nei, men nå har folk blitt så løse at antallet på bodycount er jo vilt. Det er flaut at Norge er på toppen av klamydia i statistikken, og jeg er den typen som bryr meg om helsen både fysisk og mentalt. Har venner som ligger rundt og når de nådd midten av 30årene så blir de ganske triste karakterer. Orker ikke å tilbringe tid med dem mer enn noen timer sammenhengende. Har ikke kapasitet til å være søppelbøtte for angst og depresjon for alle sammen da de er ganske mange! De har også for lappe over det med å drikke masse alkohol eller bruker masse penger som de ikke har. Syns folk skal få lov ha et bra sexliv og utforske seksualitet sin and whatnot, men hvis det påvirker helsen og produserer lausunger så må man ta seg litt sammen og være ansvarlig. Ønsker ikke uansvarlig partnere så klart. Anonymkode: 6a3fa...f97 1
Blått Skrevet 16. februar 2023 #19 Skrevet 16. februar 2023 10 minutter siden, AnonymBruker said: Selvfølgelig vil de fleste svare "nei", det betyr ikke noe. Det er det politisk korrekte svaret. Men jeg tror nok de hadde valgt daten bort hvis de finner ut at de har ligget med 100 vis. Så alle har nok en mening om det. Anonymkode: 85f75...87f Derfor jeg ikke spør. En mann jeg var med begynte å ramse opp diverse forskjellige seksuelle erfaringer - blant annet dette med antallet damer. Var vanskelig å se på han på samme måte igjen etter å ha funnet ut av alt sammen. 1
Numii Skrevet 16. februar 2023 #20 Skrevet 16. februar 2023 Nei. Er for gammel til å dø ung og tenker at partneren akkurat som meg har levd et liv. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå