AnonymBruker Skrevet 16. februar 2023 #1 Del Skrevet 16. februar 2023 Kan jeg vaske håret mitt før jeg tar striper, hos frisør? Har det noe å si for striper? Anonymkode: 67261...191 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 16. februar 2023 #2 Del Skrevet 16. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kan jeg vaske håret mitt før jeg tar striper, hos frisør? Har det noe å si for striper? Anonymkode: 67261...191 Jeg ville ikke gjort det.. Når jeg skal farge håret(hjemme),vasker jeg det aldri på forhånd fordi fargen jeg bruker sier at jeg ikke skal det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2023 #3 Del Skrevet 16. februar 2023 Best å ikke vaske det. Om det er bleking du skal bruke til striper så fjerner du den naturlige oljen som er i håret når du vasker det, og da har du større sjanse for å skade håret. Oljen beskytter det litt. Ville kun vasket det dersom du har brukt tørrshampo da dette kan få håret til å knekke av når bleking blir brukt sammen med det. Anonymkode: b8775...46e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå