Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er gravid og har merket at håret mitt blir kjempeflokete, samme hva jeg gjør! Er flink til å bruke olje og hårkur, og vasker håret maks 2-3 ganger i uken, men etter én dag med hestehale ser det ut som at jeg ikke har børstet håret på flere uker... Jeg har naturlig mye og tjukt hår, og regner med at mye skyldes at jeg røyter mindre nå, men det er veldig plagsomt! Føler at jeg har prøvd alt.. Noen som har noen tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
mincepie skrev (40 minutter siden):

Jeg er gravid og har merket at håret mitt blir kjempeflokete, samme hva jeg gjør! Er flink til å bruke olje og hårkur, og vasker håret maks 2-3 ganger i uken, men etter én dag med hestehale ser det ut som at jeg ikke har børstet håret på flere uker... Jeg har naturlig mye og tjukt hår, og regner med at mye skyldes at jeg røyter mindre nå, men det er veldig plagsomt! Føler at jeg har prøvd alt.. Noen som har noen tips?

Det skyldes ofte splittede tupper. Ikke alltid en ser dem så godt, men de er det selv om håret er tykt. Eneste som hjelper er å klippe det ned en del. Splittene er ofte langt oppe i hårstrået og balsam og hårkurer limer dem ikke sammen igjen sånn som de sier i reklamene😏

Anonymkode: 12758...76d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...