G.A. Skrevet 23. desember 2005 #1 Skrevet 23. desember 2005 (endret) Har kjøpt ny PC for et år siden, og sunest det er synd at den gamle, PC'en som er fullt brukbar stå i en eksk å ikke blir brukt. Ønsker å gi den til en organisasjon eller noe. Har hørt om noen som tar imot brukte PCen og sender dem til skoler i Afrika. Noen som kan hjelpe? Endret 23. desember 2005 av G.A.
Gjest Melk Skrevet 23. desember 2005 #2 Skrevet 23. desember 2005 Vet ikke konkret, men vet at en del norske skoler tar imot. Kan jo også høre med Frelsesarmeen eller andre som jobber med fattige i Norge om de vat om noen som trenger det.
G.A. Skrevet 23. desember 2005 Forfatter #4 Skrevet 23. desember 2005 PS: Fint tiltak! ← Takk Koster meg så lite å hjelpe til. Eg nesten ukentlig innom Fretex med klær, utstyr og diverse jeg ikke har bruk for. Ønsker ikke å gi PC'en til Fretex. De har en tendens til å ta for mye betalt for sånt når det skal selges videre. Fant feks ut at det er billigere å gå på feks Nille og handle tallerkner, skåler og glass og sånt, enn å gå på Fretex og kjøpe det. Møblene synest jeg også er dyre til å være brukte møbler de har fått gratis. Nesten like billig å gå på Ikea.. Jeg ringer Frelsesarmeen og hører. Når du nevner det så tror jeg at jeg så på tv at Frelsesarmeen fraktet brukte PC'er til Afrika..
Gjest Melk Skrevet 23. desember 2005 #5 Skrevet 23. desember 2005 Jeg tenkte på den lokale Frelsesarmeen (eller tilsvarende), ikke Fretex, mht om de visste om noen trengende. Slumsøstrene i Oslo tror jeg eks har en viss oversikt over hva en del trenger.
Gjest Gjest Skrevet 23. desember 2005 #6 Skrevet 23. desember 2005 Fair tar i mot brukte pc'er, setter dem i stand og sender dem til Afrika.
Gjest katti Skrevet 23. desember 2005 #7 Skrevet 23. desember 2005 Jeg vil gjerne ha en brukt pc mohahahha!!
G.A. Skrevet 12. januar 2006 Forfatter #8 Skrevet 12. januar 2006 Jeg vil gjerne ha en brukt pc mohahahha!! ← Kom og hent den så skal du få den. Får ikke kontakt med Fair eller noen andre org. uansett.
Gjest Gjest Skrevet 12. januar 2006 #9 Skrevet 12. januar 2006 Kom og hent den så skal du få den. Får ikke kontakt med Fair eller noen andre org. uansett. ← Det er bare å reise ned å levere den. Du trenger ingen avtale for det.
G.A. Skrevet 12. januar 2006 Forfatter #10 Skrevet 12. januar 2006 Fair holder til i Oslo, jeg holder til i Stavanger.
Gjest Hippopotamus Skrevet 12. januar 2006 #11 Skrevet 12. januar 2006 De fleste asylmottak ønsker seg sånne ting.
Gjest katti Skrevet 21. januar 2006 #12 Skrevet 21. januar 2006 Kom og hent den så skal du få den. Får ikke kontakt med Fair eller noen andre org. uansett. ← Send den til meg i posten Bor i Kristiansund..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå